Intr-o dimineața mă trezește ceasul de la oră 6:45 și mă duc mă spăl pe față și pe dinți ,apoi mă duc la dulapul din cameră mea stau 3 minute fiindcă nu știam cu ce să mă îmbrac dar între timp mam hotărât și mi-am luat o pereche de blugi albi rupți o bluză pe care scria :"sunt gata să te iubesc..sunt coruptă de privirea; ta dacă mă înțelegeți chiar nu știu de ce am luat aceea bluză dar în fine ,și mi-am luat niște bocanci albi apoi mi-am luat blăniță și am plecat cu sora mea Nicoleta și prietena noastră Anastasia care era tare dulce frumoasă simpatică și tare de treabă dar eu eram așa arțăgoasă și nu prea știam de ce mă loam de ea am ajuns la liceu și mam lovit de un corp solid bine făcut .
-I-imi pare rău !se bâlbâia el uitânduse direct în ochi mei si eu în ochii lui albaștri.
. -Nui nimic ! Eu sunt cea mai directă fata ! Cum te chiama ?lam întrebat eu pe acel băiat.
-Rareș Paylen !Pe Tine?
-Strutjy Mia!
Părerea Miei:
Acest băiat era splendid era frumos era tipul de băiat care era pe placul meu și cum am zis eram cea mai directă fata , dar de dată asta îmi era teamă să nu o dau în bară să nu mă dezamăgesc pe mine însămi !
Rareș Paylen : părerea despre fata pe care am cunoacuto azi
Nu am putut să o bag în seamă era așa de frumoasă era cumplită dar cred ca nu sunt pe gustul ei îmi pare tare rău cred ca iubitul acestei tipe este tare norocos dar daca nu are?