Dimineața mă trz și ma duc să mă spăl pe față și pe dinți,apoi ies din baie și ma duc să mă îmbrac...ieșeam afar să alerg ca în fiecare dimineața....Și mă îmbrac cu o bustieră neagră ,o pereche de colanți albaștri și o pereche de adidasi roșii de la Nike și înainte de a merge să alerg îmi iau ochelari de soare și un pahar care avea ca un fel de dop era super drăguț, merg afară alerg vreo 30-40 de min. apoi mă opresc pe o stâncă și privesc munți de la îndepărtare ,sorbind din când în când apă din paharul meu roșu ....deodată cineva mă apucă de talie și își lipește capul de umărul meu...speriată îi dau o palma peste față și observ ca era chiar Max...
-O ,iubitule îmi pare nespus de rău!
-Nu-i nimic Piticot ,te-am luat prin surprindere !
-Da când te-ai trz ?Și de unde știai ca sunt aici ??Mmm ...spune tot ...
-Când ai plecat de acasă pt nu ști să faci mai puțină gălăgie ,pitica mea frumoasă .....am ceva pt tine ..
Deodată întinde o cutiuță roșie cu un material foarte fin si spune...
-Nu vreau să te pierd....așa o să fiu sigur ca nu mă vei lăsa niciodată și ca mă iubești mult...Pitico vrei să te căsătorești cu mine?Spune el deschizând cutiuța roșie și punandu-se în genunchi. .
Max aștepta răspunsul și eu îl aveam ,dar eram așa emoționată ca deodată șirul de lacrimi începu să curgă și răspunsul veni...
-Da!Te iubesc și promit ca nu te voi părăsi niciodata îți Promit ,viitorul meu soț !
Înainte de a mai spune ceva îmi pune inelul pe deget ...era -era superb avea o inimioară care era diamant si pietricele din jur în prejur...
-Max ,mai făcut cea mai fericită ,acm pot petrece mai mult timp cu tine..., dar ca tot veni vorba nuntă când va fii?
-Eu m-am gândit ca în vara ,poate o schimbăm o punem în ,noiembrie eu spusesem în septembrie dar cum vrei tu ...!
-Nu ,nu ,nu în septembrie e perfect!
Mai sunt 3luni?
-Da ...iubire!
Peste 3luni...
Înainte de nuntă făcusem un băiețel la chip cu Max și cu mine la nimic ...era al patru-lea membru al familiei care în curând se va numi Swit ....Nunta sosi și era momentul ală emoționant când trb să te îmbraci în mireasa ....aveam fluturi în stomac ,picioarele mi se inmoiau și tremurau,și acum trb să sosească nașa Clară și Moașa Sorina....mă pregătesc și tata socru mă conduce spre altar...acolo Era Max foarte elegant și frumos și părintele ....
Mă apropii de Max tata socru mă saruta pe frunte și părintele începe....
-"Doamnă de bună voie și nesilită de nimeni îl iei în căsătorie pe Max?
-Da ,da din toată inimă!
Povestea se repetă și la Max răspunsul nu fu altul decât ....
-Da!
Ne-am sărutat toți au început să aplaude și am început să petrecem până a două zii la un restaurant...
Și cam asta se întâmplă ....și au trăit și trăiesc și acm foarte fericiți împreună cu al cinci-lea nou membru.
Sfârșit!