capitolul10-farsa lui Max facuta de mine si Marailă

79 2 0
                                    

Mă trezesc de dimineața îl iau ușor pe Mârâilă mă schimb intr-o haină neagră de spion și pe Mârâială îl îmbrac la fel merg la magazin cumpăr o sticluță de sânge fals și merg acasă cu spionul meu Mârâila ca doar e a ales aceste haine!Ajungem acasă!îmi pun sticluța cu sânge fals pe gât și pe un cuțit pe care tocmai îl cumpărasem ca Max să nu își dea seama !După ce mă umplu de roșu în zona gâtului și cuțitul lângă îl trimit pe Marâilā să îl trezească pe Max !El se duuce îl linge pe față și începe da schelălăie și aratandu-ma pe mn lui Maxi!
       El începe să plângă și să imi spună :
       -Iubiți ,ești bine?Jur ca cine Ți-a făcut asta o să plătească cu viața la fel cum Ți-a făcut el ție!mai striga de câteva ori la mn îmi da un sarut începe sa plângă amar și cu capul pe abdomenul meu!
      Eu mă uit la el și vad ca i se face rău așa că îi spun!
       -A fost o farsă ,credulule !
        -Ce ?Cum ai putut să imi faci asta ,ești nebuna la cap??Dar las de ce să mă enervez ca un copil lăsa ca o să mi-o plătești tu mie ,pisicuța mea nebunā!Dar acum hai să ne culcam ca e 6 dimineața ....Ok iubirea mea mică?
      -Da ,mă frumosul meu mic , lacusta mea cu pătrățele și mușchi!
      -Hahaha!Noapte bunā!
     Mai trz cu 4 ore...

Sunt corupta de privirea TaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum