capitolul 12-la moll

81 2 0
                                    

Mergem la moll și Max pleacă să se uite la un magazin de lese și zgărzi pt Mârâilă ,iar eu na duc să mă uit după pantofii !Un tip intră în mine!
         -Îmi pare rău , frumusețe! Dar ia spune tu cum te cheamă?
         -Eu văd ca nu prea îți pare rău ca eu văd ca cam razi de mn !
         -Păpușă ,nu râd de ține dar cât ești de mică atât de ambițioasă și frumoasă foc!
       -Da mersi mult ,fraiere dacă nu Ai ce face nu te lua de oameni din mol ai ințeles ,Păpușel!
      -Gata ,ia zi vrei să fii a mea ,?
       -Ce ??Ai băut ceva ?Eu sunt Cu Max și te dau dracu de prost nici nu ne-am  cunoscut bine ca gata te și dai la mine !?
     El se apropie de mine și ma săruta eu încerc să scap dar mă trage spre el eu încep să plâng și să îl strig pe Max .Se pare ca acel băiat făcea un viol !.......Max sosește mă căuta dar nu ma găsește se sperie și suna la tatăl lui care era șeful polițiștilor ....As vrea să ma găsească prostul ala insistă prea mult !Insista să îi pun mâna pe abdomen și deodată  mă apucă de fund ....Peste 45 de minute el tot continuă și eu țip de 45de minute ...Max însfârșit mă găsește ,sunt salvată !Acum îi sar în brațe și îl sărut tantru ,dulce și afectuos !Ajungem la hotel....

Sunt corupta de privirea TaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum