Wow erau verișori !What?
-Max , dc nu mi-ai zis până acum ca sunteți verișori?
-Iubire ,îmi pare tare ,tare rău dar acum o saptamană am aflat și eu!
-Ne pare rău ca nu ți-am spus până acum pisoiule !
-Nu-i nimic iubire ,nu-i nimic pisi(clătite)!Adică până la urma nici voi nu ați știut !*"*spun eu chicotind"*'*
-Mâine împlinim 2 ani de când suntem împreună ,mâine e ziua lui
Mirela și ziua lui Mârâilă !
Cât de multe o să avem pe cap ,asa-i iubire ?
-Așa-i iubire!Nu te contrazic !
Max pov.
Mâine vom da o petrecere în secret și ne vom purta ciudat cu ea noroc cu Sorina ca dacă nu ar fi fost ea nu am mai fi putut să mergem să cumparam cadouri ,mancare ,etc.
A două zii am primit un pandantiv din jur în prejur cu diamante ,iar Max a primit de la mn ....la fel doar ca nu avea diamante ...ce rău îmi pare!"*botic supărat*"
Am crezut ca Max va da o petrecere de ziua mea ,dar se pare ca ma-m înșelat amarnic!El toată ziua a fost plecat nu știu unde fiindcă nu a vrut să imi spună unde pleca...De la atata uitat la tv mi sa făcut sete și am coborât jos în bucătarie ,dar când am coborât confeti a început să sară în sus ,baloane care umpleau bucătăria, holul ,livingul ,sufrageria și baia .....în loc de gresie erau balone ,nici nu putei călca pe jos ca imediat făcea unu două sau trei "poc poc" și scările aveau covor roșu pe ele totul era perfect ...toți prieteni erau ..wow și câte cadouri ..Max mă obliga să deschid al doilea cadou de la el ....îl deschid și wow....
Hei lume sper să va placă cartea mea și să fie pe placul vostru va rog să mă votați !Va pupacesc dulce dulce dragi mei!p.s .în poză este Max