Capitolul14-Playen

60 5 0
                                    

Mă trezesc de dimineața cm pe la 10 :00 și împreună cu Max și Mârâilă mergem jos în bucătărie pentru a pregăti o pizza ....,dar când am ajuns jos nu mai aveam motzarela ,salam ,șuncă etc . pt Mârâilă mâncase totul din frigider așa ca am plecat să cumparam dar mai inatai  mă duc să mă spăl pe fata și dinții după care mă duc să mă îmbrac !Îmi iau o pereche de pantaloni de trening cu o talie foarte, foarte joasă bluză mea,care era roză  transparentă un sutien negru cu steluțe și o geacă de piele!Max își ia la fel o pereche de blugi cu talie foarte joasă (la fel ca ai mei)o cămașă albă și converșii lui albi .........,a da și o groază de parfum!:* Mergem la magazin și cumparam ce ne trebuie dar, uităm de bulion ajungem în casă și tocmai atunci ne dam seamă ca am uitat să cumparam bulion așa ca mă duc eu să cumpăr ....întru în magazin și cumpăr ce îmi trebuie când deodată mă lovesc de un corp ...când m-am uitat în sus mare fuse mirarea mea.....era Rareș Playen ! Mă ridica se uita atent în ochii mei și încearcă să mă sărute dar își da imediat seamă ca nu îl mai plac .....asta se vedea în ochii mei căprui !
   Conversație :
   -Hei ,pis ce mai faci?
    -Pis?Ia asculta mă eu sunt pisică?'"chicot'"
  Eu eram prietena cu el fiindcă îmi explicase totul , dar oricum era prea târziu pentru ca eu îl iubesc mult pe Max!Și nu înțelegeam de ce el era la Brașov ....el state în ,București ,dar în fine..
        -Nu te supăra doar știi ca imi place să te alint !
     -Atunci pot și eu să te alint ?
     -Desigur ,pisoi!
      -Atunci poreclă ta va fi clătite!"*chicot *"
     -Cum vrei!Dar cu Max cum îți merge ?
  -Extraordinar de bine !
    El mă conduce acasă și intră cu mine în casă mea imensa,....eu credeam ca să mutat in blocul de lângă vila mea,dar am aflat ceva șocant ......
  

Hei, îmi pare nu am mai postat de o zii hahaha dar mam reîntors cu idei noi și sper să va placă va rog să imi lăsați voturi va rog și suflet și citiți-mi cartea ,va rog  mult ,mult de tot va pupacesc

Sunt corupta de privirea TaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum