chum chum chum
30 minit telah berlalu dan kedua belah pihak sudah mengumpul mata. Jungkook mendahului dengan 67, manakala Taehyung ketinggalan 4 mata iaitu 63. Taehyung tidak berputus asa dan terus mengejar mata dan akhirnya mereka seri 67-67. Wesel rehat berbunyi dan selepas 2 minit mereka kembali ke gelanggang dan memulakan perlawanan. Sewaktu Taehyung sedang membawa bola, secara tidak sengaja dia terlanggar Jungkook dan dia terjatuh. Jungkook segera bangun lalu menumbuk Taehyung buat kali kedua. "BASTARD!!"kata Taehyung lalu membalas tumbukan Jungkook. "Berhenti!"arah Jimin. Jin dan Jimin cuba menenangkan keadaan Jungkook. "Taehyung, Stop!!"kata Rap Mon. Tiba-tiba semua lampu terpadam. "Wae..waeyo?"tanya J-hope. "Geumanduda!!". Tiba-tiba satu suara kedengaran. "Apa tu? Suara hantu ke?"kata Suga dengan nada yang ketakutan lalu memeluk Rap Mon. "yaaahhh!!"marah Rap Mon. "Senyaplah. Nanti hantu tu datang kat sini"kata Suga. "Paboya!". "Itu macam..."fikir Jungkook. "Suara Heejoo.."kata Taehyung. Tiba-tiba lampu kembali terang. Suga segera melepaskan pelukannya. "uhum..uhum..mianhae!"kata Suga. "Pabo!"ejek Rap Mon. "Saya..saya dah buat keputusan..sa..saya.."belum sempat Heejoo menghabiskan kata-katanya, dia rebah di atas lantai gelanggang. Jungkook dan Taehyung segera berlari kearah Heejoo. Jungkook mendukung Heejoo lalu dibawa ke bilik rawatan dan diikuti oleh Taehyung. Semua orang yg berada di gelanggang terpinga-pinga. Mereka tidak tahu apa yang terjadi sebenarnya.
Tidak lama kemudian, Heejoo tersedar dari pengsannya. Perlahan-lahan dia membuka mata dan kelihatan Jungkook dan Taehyung berada dihadapannya. "Gwenchana?"tanya mereka berdua serentak. Mereka berpandangan dan Heejoo memegang tangan Taehyung. "Waeyo?"tanya Taehyung."Heejoo dah fikir masak-masak sape yang Heejoo suka. And......"
Bersambung..
YOU ARE READING
chum! chum! chum! [complete]
Fiksi PenggemarJeon Jungkook and Kim Taehyung Bangtan Boys (bts) imagine