תיהי קולית, בלה אמרה לעצמה בליבה, לפחות תשתדלי להיות אחת כזאת. אחת שלא מתרגשת מכך שגבר כזה נוגע בה. תראי לו שאת רגילה למגע של גברים, שיש לך ניסיון. תראי לו שאת אישה ולא ילדה קטנה ומתלהבת.
אדריאן הביט בפניה הנבוכות של אבלה, ותהה האם היא מודעת ליופי שלה, הוא תהה האם כשהנערה היפיפייה הזאת קמה בבוקר ומסתכלת על עצמה במראה, האם היא רואה את מה שהוא רואה? ,האם היא מתהפנטת מהעיניים הזהובות של עצמה? , האם היא מעבירה את אצבעותיה הרוטטות על שפתיה העבות והמשורטטות? ,
״את מעבירה את אצבעותיך העדינות בתוך שיערך המשיי הזה? , תגלי לי, אבלה, את מודעת לכמה שאת יפה?״ , אדריאן שאל את הנערה הנבוכה והביט בה במבט תוהה, הוא תהה על פשר הבחורה שעמדה מולו, האם זה אפשרי להיות כזאת יפה ועם זאת כזאת תמימה? , הרי כל גבר, כל בחור וכל ילד שיעבור לידה יבחין ביופי הבלתי רגיל שלה, באותו יופי מהפנט. יש גבר שמסוגל לעמוד בפניו , לעמוד בפני היופי שלה? ,
״אל תשקר לי.״ , בלה הזועפת אמרה לו בכעס, מפנה אליו את אצבע המורה שלה בהאשמה,״למה לך לשאול שאלה שאתה כבר יודע את התשובה שלה? , למה לך להתגרות בי? , אני יפה, אני? , אתה סתם מתנהג ברשעות.״ ,היא אמרה והביטה בו בכעס מאופק.
למה אנשים כמוהו מתנהגים ככה? , היא שאלה בליבה, למה לו להתנהג ברשעות, להציב בפני את העובדה שאני לא יפה, ולשאול אותי אם אני חושבת שכן. הרי זה ברור שלכל אדם שיש עיניים בראשו, יראה שאני פשוט לא יפה. אני פשוט בלה. רק בלה. לא מיוחדת, לא מהממת ביופיה, לא הכי חכמה שיש, ולא הכי נשית. אז למה לשאול אותי אם אני חושבת שאני יותר ממי שאני? , יותר מסתם בלה.
בלה עמדה זועמת ומתנשפת מול אדריאן ההמום. הוא כיווץ את עיניו, גורם למצחו להתקמט בחוסר הבנה ובלבול,
״מה?״ , הוא פשוט שאל בהלם, בעודו מנסה לעכל את דבריה ההזויים. הוא לא מבין על מה היא מדברת, הוא לא מוכן להאמין לכך שהיא כה עיוורת, כל כך לא מודעת לעצמה.״שום מה. אתה יודע טוב מאוד על מה אני מדברת, אז אל תעמיד פנים עכשיו. זה מה שגברים כמוך עושים היום? , מעמידים פנים, משחקים משחקים. אז לא, אדריאן. לא איתי, אני לא ילדה קטנה.״ , בלה אמרה בחיוך מנצח, מרגישה חכמה וחזקה.
זהו, הראתי לו שאיתי לא מתעסקים, אמרה לעצמה בלה בגאווה, אני לא ילדה טיפשה ונלהבת שמתרגשת מכל מילה שהוא מוציא מהפה היפה שלו, אני לא אשתוק ואומר אמן. זה לא מה שג׳יין אייר הייתה עושה.
״זה מה שגברים כמוני עושים, מעמידים פנים? , את חושבת שאני משחק איתך משחקים?״ , שאל אותה המום, מנסה להבין על מה היא מדברת.
״אני לא חושבת שאתה משחק איתי משחקים, אני חושבת שאתה משחק בי! , מנסה להשפיל אותי, מנסה להשפיל ילדה שנראית לך תמימה וטיפשה ולבדוק אם היא חושבת שהיא יפה. אני מכירה גברים כמוך, ועליי אתה לא תעבוד!", היא אמרה בהאשמה, היא הייתה בטוחה שהיא הייתה נראית לו כה חכמה עכשיו, כשתפסה אותו.
YOU ARE READING
My Curse
Romance״לא היית צריכה הרבה. מבט אחד וחיוך קטן וביישני. וזהו. זה הכל. זה כל מה שהיית צריכה לתת לי, כל מה שהיית צריכה לעשות, כדי לכלוא אותי בבית כלא הזה שבנית לכבודי, כדי לשבות את ליבי לעד.״ אהבה כזאת אסור לפספס, יהיו את אלה שיגידו שזה חטא לוותר על אהבה...