6.

87 7 0
                                    

13:05
Devojke su izostavile jednu veoma bitnu stvar u vezi sa ovom kućom. Pola sata pre buđenja, doručka, ručka, večere i treninga, aktivira se alarm i cela kuća odzvanja. Trenutno nas obaveštava da je vreme za ručak i imam osećaj da ,ukoliko ne prestane za koji sekund, probiće mi bubnu opnu. Ne šalim se. Ovo je najiritantniji zvuk koji sam čula u svom životu. A Nora i ostale devojke su smejale mojoj reakciji. " Ne pomažete " dobacila sam mrzovoljno, a one su počele još više da se smeju, što me je dodatno nerviralo, pa sam uzela jastuke sa sofe i počela da ih gađam. One su uzvraćale, a ja sam ih sve jače gađala, i ubrzo sam zaboravila na nervozu i krenula da se smejem sa njima. Gađale smo se čime smo stigle, čašama, papučama, šnalama.. I pretvorile smo dnevnu sobu u pravi haos. Kao da je zornado prošao kroz nju. Kose su nam bile raščupane i bile smo bose. Razbile smo par vaza sa cvećem, jednu od njih sam ja razbila kada sam želela da pogodim Kler papučom, jastuci su bili svuda po sobi, zajedno sa ostalim predmetima koje su, na njihovu žalost, dospeli u naše ruke. Kada smo videle šta smo uradile, prasnule smo u smeh i otišle na sprat da se dovedemo u prvobitno stanje. Nastavile smo da se kikoćemo u kupatilu, gde smo popravljale šminku, sve dok nas jedan vrisak nije uplašio. Gledale smo se u čudu, i Melani je odlučila da siđe i proveri šta se dešava. Na kraju hodnika je zatekla našu spremačicu Meri, koja je jednom rukom držala usta, a drugom svoju glavu.

" O, Meri ti si. Hvala Bogu " rekla je Melani sa olakšanjem. " Šta se, zaboga, ovde dogodilo? " upitala je drhtavim glasom. " Uum... uuh... Pa mi... smo se igrale rata.. jastucima... i to se .. pa.. otelo kontroli.. " rekla je Melani i prasnula u smeh. Kada smo čule Melanin glasan smeh, znale smo da je sve u redu. "Žao nam je Meri, stvarno " dodala je Melani kada se pribrala " Nismo želele da uništimo dnevnu sobu " .
" Zovi ostale i idite u restoran momentalno, pre nego što neko drugi dođe i vidi šta ste uradile. Vi stvarno niste normalne " Meri je rekla i bacila se na posao. Bolje reći, nemoguću misiju. Stvarno smo preterale. Inače Meri je naša spremačica i kuće paziteljka, veoma savesna, odgovorna i ljupka žena koja brine o nama.

Dovršile smo sređivanje i krenule ka restoranu. Na putu do njega, nismo mogle da prestanemo da se kikoćemo.
" Princezo, nadam se da će ti se svideti hrana, jer ovo je sve što ćeš jesti do večere " 9 je zlobno dobacio, dok je prolazio sa momcima. " Frajeru, ne moraš da se brineš za mene " odvratila sam mu i on i ostali su prasnuli u smeh. Frajeru. Stvarno Ema, nisi mogla ničeg boljeg da se setiš. Bravo. " O, o, Ema, pa nisi nam se hvalila da ti se on sviđa "dobacila je Kler. " Ti si luda. Nema teorije da mi se on sviđa. I ono je bio sarkazam " rekla sam u samoodbrani i lupila je po ruci. Mislim da sam blago pocrvenela. I moram da priznam, 9 je sladak, iako je drzak. Svakome bi se svideo.

Preživela sam ručak, čak štaviše, svideo mi se. Poslužili su nam rižoto, imala sam sreće. 9 je gledao u mom pravcu par puta. Ne znam da li bi trebalo da mi bude drago, ili pak da se nerviram, jer je on jedan drzak, razmažen idiot. Trenutno se spremamo za trening, prvo ćemo vežbati odbranu i nakon toga ćemo raditi izdržljivost. Na treningu odbrane, se uglavnom borimo u ringu jedni protiv drugih. Uče nas da se borimo na mudar način i da pravilno koristimo svoju snagu, koje ima na pretek. Pre nego što smo ušli u salu za vežbanje, devojke su izvlačile kartice na kompjuteru, na kojima je pisalo sa kim ćemo se boriti. Na moju veliku žalost, moj današnji protivnik je 9. Kada sam izvukla karticu sa njegovim imenom, razočarenje je blaga reč za ono što sam osećala u tom trenutku. Isuviše blaga. Sva radost je naprosto iščezla iz mene. Od svih, baš njega sam morala da izvučem. Svaka čast. A on? On je likovao, kao da je dobio na lutriji. Najsrećniji dan u njegovom veoma interesantnom životu. Nije mu bilo dovoljno što mi je nestao osmeh sa lica, već je morao i da prokomentariše. Pa kako može i jedan trenutak da prođe bez njegovog komentara?! " Princezo, nadam se da znaš da se braniš, inače si gotova " rekao je i prasnuo u smeh. " Frajeru, vidim da ti je duhovitost jača strana. Nadam se da su ti bicepsi ispod tvoje majice pravi " odvratila sam mu i gledala ga direktno u svetlo plave oči, koje su počele da gube sjaj. Moje maslinasto zelene oči su gledale njegove svetlo plave prodorne oči. Žila na vratu mu je iskočila i ubrzano je pulsirala. Bio je besan i jedva se kontrolisao. Znam da ima jaku želju da me udari ovog momenta, ali se suzdržava. Ne želi da pravi scenu. Preterala sam. Ali on je započeo ovo, ne ja. " Videćeš uskoro " dodao je i okrenuo se. Ema, neka ti je sa srećom. Poželjno je da napustiš ring u jednom komadu.

" 9 i 10, ring je vaš " rekao je naš trener Stefan i trgnuo me iz misli. " Srećno " devojke su rekle i potapšale me po leđima. Blago sam se nasmešila. 9 je već bio u ringu, pripremao se za borbu. Kada me je video, nasmejao se i pokazio mi prstima da dođem. Ušla sam u ring, a on je skinuo majicu. Njegovi mišići su se ocrtavali, tako savršeno izvajani. " Nije bilo potrebe " rekla sam. " O, da, jeste. A, sada, da te vidimo " rekao je i zamahnuo. Sva sreća pa imam dobre reflekse, i da sam se na vreme izmakla, inače bi mi slomio nos. " Znači tako? " upitah. " Tako " odgovorio je. stegla sam pesnicu i udarila ga u desni bok. I to je bila ogromna greška. Umesto da sam nastavila da ga udaram, ja sam zastala na sekundu i divila se svojoj snazi i svom udarcu. A on je to iskoristio i oborio me, udario u desni bok, pa je počeo da me...
Golica. Da. 9 me je golicao, dok sam ga ja molila da prestane jer sam jedva disala. Golicanje je jedna od stvari koje najviše mrzim. Ali njemu je bilo interesantno da me muči. Uživao je u tome. " Možeš li molim te da prestaneš i da se vratimo tuči? " upitala sam ga kada sam smogla snage da odgurnem i dođem do daha. "Princezo, žao mi je, ali ne želim da se bijem sa tobom. Veoma si mi zanimljiva. A i ovo je daleko interesantnije od prolivanja kraljevske krvi, zar ne? " rekao je i nastavio da me golica. " Zar nisi i dalje ljut na mene? " upitala sam ga kada je prestao da me golica. " Na tebe? Zašto bih bio ljut na tebe? " pitao je. " Pa zbog mog odgovara " rekla sam i spustila pogled. " Zbog tvog odgovara. Hahahah. Ako misliš da sam se uvredio grešiš, i to žestoko. Komentari princeza me ne mogu uvrediti,čak štaviše smešni su mi " rekao je i nasmejao se. " Pa zašto si onda bio besan? " pitala sam i nisam imala nameru da odustajem, sve dok ne saznam. " Podsetila si me na jednu osobu.. " rekao je i zaustavio se. " Na koga " pitala sam radoznalo. Adrenalin je blago rastao u meni.
" Princezo, podsetila si me.. na moju majku " rekao je i ustao sa poda.

NumbersWhere stories live. Discover now