Capitolul 6

2.7K 181 8
                                    

Capitolul 6

Îmi deschid ochii leneș și privesc tăcut în jur până când privirea mea se fixează pe o anumită siluetă feminină din cameră.

—Ce faci aici? femeia tresare ușor și apoi se întoarce mârâind la mine.

—Caut niște prosoape, iar Mads mi-a spun că sunt la tine în cameră! a scuipat toate acele cuvinte ca pe un venin și apoi s-a poziționat dreaptă în fața patului meu.

—Îți place ce vezi? Știu că-ți place! Pentru propria ta cunoștință generală prosoapele sunt în dulapul de pe hol, iar fata drăguță pe nume Madison Smith te-a jucat pe degete încă de când ți-a spus să vii să locuiești cu noi!

—Pentru propria ta cunoștință generală ești un porc și sincer îmi este milă de iubita ta!

—Nu am iubită, balerino!

—La cât de nesimțit ești nu mă miră! Și eu nu dansez balet și ci doar mixăm pe balet, hip-hop și societate.

—Scuzați-mă! m-am ridicat din pat și am mers la dulap după niște haine.

—Ești incredibil! Sora ta are 10 ani și tu umbli doar în boxeri prin casă!?"

—Dacă vrei pentru tine umblu și fără, iar după aceea Mads îl pune pe prietenul meu David să mă interneze la nebuni!

—Poate că acolo îți este locul! am luat-o de braț și am trântit-o de perete.

—Poate ar trebui să taci cât ești în casa mea! Dacă nu era Madison dormeai pe străzi sau într-un motel!

—Bine am să tac, dar dă-mi drumul, nebunule! am lăsat-o să plece și m-am întors la treaba mea. Mi-am luat ceva lejer și apoi l-am sunat pe Jackson ca să aflu când pleacă dansatoarea de la mine.

*

Din discuția cu Jackson singurul lucru pe care l-am aflat a fost că dansatoarea va sta o vreme la mine, dar am s-o fac eu să plece!

—Dylan a venit Kristen! fufa aia ce mai vrea de la mine?

Când am ieșit din cameră le-am văzut pe cele două femei scanându-se din priviri. M-am uitat prima dată la Kristen care purta din nou rochie și tocurile ei negre cu tocul uriaș, iar apoi m-am oprit la Hope care purta un maieu și o pereche de pantaloni scurți și puteam să jur că pe sub acel maieu nu purta nimic.

—Ce vrei Kristen? blonda și-a dat ochii peste cap și a împins-o pe Hope făcându-și loc ca să ajungă la mine.

—David mi-a spus să-ți transmit diseară vine aici să se uite la un film cu tine!

—Am recepționat mesajul așa că acum poți pleca!

—Și micul-dejun?

—Îmi pare rău, dar la masă este loc doar pentru trei persoane, iar eu Hope și Madison suntem trei! blonda s-a întors pe vârfuri și a plecat exact cum a intrat, ca o balenă gata să ucidă!

M-am dus în bucătărie și am pregătit micul-dejun pentru noi trei, dar la masă am pus doar două farfurii.

—Și eu?

—Scuze am uitat de tine! Dacă mai rămâne ceva te anunț!

—Hope nu-l crede pe Dylan! Ți-a pregătit și ție, dar nu la pus pe masă!

Madison s-a ridicat de la masă și a luat farfuria de pe aragaz și i-a dat-o lui Hope. Drăcușorul a lovit din nou! De ce nu poate să fie un copil normal de 10 ani? Să asculte, să se joace cu păpuși și să nu mă enerveze pe mine! De ce oare? Hope s-a așezat la masă lângă Madison, iar când a luat prima înghițitură toată s-a făcut roșie.

—Ce ai pus în mâncare idiotule!?

—Eu? Eu nimic! Poate doar puțin sos picant sau puțin mai mult!

—Idiotule! s-a ridicat ca arsă de la masă și a mers să bea apă.

—Apa nu te ajută, ci agravează treaba!

—Bine că după ce am băut îmi spui! Ce să fac?

—Nu știu! Mie îmi place picat!

A venit în fața mea și în loc să mă lovească și-a zdrobit buzele de ale mele. Erau atât de moi și atât de catifelate încât voiam mai mult, dar orgoliul meu m-a făcut să zâmbesc pervers și pe ea să mă plesnească.

—Ești un nemernic!

—Știu, dar sunt un nemernic polițist!

—Pentru mine ești doar un nemernic! a lăsat mâncarea neterminată și a plecat la ea în cameră.

—De ce ai supărat-o?

—De ce ai invitat-o la noi în casă?

—Pentru că este singura persoană care vorbește cu mine de la dans și este minunată dacă ajungi să o cunoști!

—Poate că am greșit! Da, nu am greșit!

—Chiar că ești nesimțit!

Mads s-a ridicat de la masă și a plecat în camera lui Hope, iar la scurt timp a început să se audă niște râsete. Am strâns singur masă și tot singur am ajuns să mă uit la televizor. O să mor singur ce mama dracului!

—Dylan eu și Hope mergem la mall! Îmi dai niște bani?

—Sigur! mi-am luat portofelul de pe masă și i-am dat niște bani pentru câteva haine și când mă refer la câteva mă refer la un nou șifonier.

—Mulțumesc! Hope mă duc să mă schimb și apoi plecăm!

—Bine micuțo! după ce Mads s-a dus în camera ei m-am ridicat de pe canapea și am mers direct la Hope. Când am ajuns în fața ei mi-am băgat degetele în părul ei și am tras-o mai aproape de mine.

—Să ai grijă de ea că altfel mătur cu tine tot orașul!

—Domnul Smith are sentimente?

—Da, e vreo problemă? Am sentimente pentru cine merită!

După ce i-am dat drumul mi-am reluat locul pe canapea și am început să schimb canalele.

—Noi plecăm, Dylan!

—Să vă distrați!

Când am auzit ușa închizându-se m-am întins pe toată canapeaua și am încercat să adorm. Mâine iar la muncă și de data asta voi sta în apartamentul ei. Sărută bine pentru o prințesă Barbie.

*

Simt cum picăturile de apă se preling pe fața mea și apoi sunt lovit de un val puternic, dar nu era un val, ci Madison.

—Când te prind s-a zis cu tine surioară!

—Ești atât de dulce când dormi și așa un porc când ești treaz!

—O, cine vorbește domnișoara dansatoare! Poate vrei să treci pe la mine să dansezi un privat!

—Nu sunt una din curvele pe care le vezi la club și eu nu dansez la bară sau pentru bărbați!

—Păcat la ce forme ai...ai scoate un profit frumușel!

—Dar tu ce ai dacă dansezi la bară? La ce corp ai ai putea atrage privirile tuturor femeilor din club și poate așa ai devenii mai bun, dar la ce suflet de gheață ai nici încălzirea globală nu te ajută!

Hope m-a lăsat cu ochii în soare în timp ce s-a dus în camera ei, iar Mads s-a postat foarte nervoasă și serioasă în fața mea.

—Ce mai vrei piticanie?

—Să o lași în pace! Dacă nu spun despre mall!

—Am acceptat-o aici așa că nu ai ce comenta! Dacă tu spui despre mall eu spun despre ciocolată!

—De unde ai aflat?

—Mi-ai spus tu acum!

După ce și Madison a mers în camera ei am început să șterg cumva apa de pe canapea și să pregătesc locul pentru sosirea lui David. Cred că dintre toate persoanele el și Madison sunt cei mai încântați că Hope stă aici.

Pasiune întunecatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum