Capitolul 8
Am plecat la secție înainte ca fetele să se trezească, dar le-am pregătit micul-dejun. De data asta nu am pus nimic în mâncarea lui Hope, dar am pus în cea a lui Madison. Abia aștept să mă întorc acasă să-i văd nervii.
— Smith, la apartament acum!
— Acum, domnule!
Am luat mașina cea mare și ne-am deplasat la apartamentul lui Hope. Toate lucrurile erau la locul lor și pentru o dansatoare este foarte ordonată. După ce am lăsat echipamentul m-am întors la secție. Plictiseala plutea prin aer, iar gândul meu a zburat la buzele lui Hope. La cât de catifelate și la cât de bine se potriveau cu ale mele.
—Te gândești la dansatoare?
Când mi-am ridicat privirea l-am văzut pe David, l-a costum și foarte aranjat!
—Ce faci aici? ș-am întrebat încercând să îi evit întrebarea.
—Nu am voie să-mi vizitez fratele?
—Ce vrei de la mine?
—La cât termini?
—Peste cinci minute, de ce?
—Ce faci diseară?
—Stau pe canapea și mă gândesc ce fac cu Hope! Ce vrei David?
—Voi trei veniți la ziua mamei mele, pentru că nu vreau să mor singur!
—O sa le spun fetelor sa se pregătească!
—Și tu?
—Mergem amândoi la tine și-mi dai un costum! Vrei să vin în uniforma asta? Vrei să mor înaintea ta?
—Nu! Logic că da! Măcar așa va fi mai calmă ca să mă omoare pe mine! Mama e nebună!
Am depus dosarul la arhivă și am mers cu David. După ce am ajuns și după ce m-am schimbat am mers cu el în living și am tras un fum din țigara lui.
—David!
—Mads!
Când m-am întors am rămas mască la rochia perfectă a lui Hope. La felul cum se așeza perfect pe talia ei de viespe, dar și la dimensiunea care mi-a adus puțină gelozie.
—Boule nu te mai holba la Hope! îi șoptesc idiotului de lângă mine.
—Bună, Mads!
—Hai să mergem că altfel diavolul mă ucide lent și nu mă refer la Dylan sau la Mads, ci la mama mea!
După ce Mads s-a întors la Hope mi-am dat multe palme mintal doar ca să-mi scot buzele ei din minte. Femeia asta vrea să mă ducă spre nebunie! Pe drum cele două s-au jucat pe bancheta din spate, iar când David a pus cea mai bruscă frână a lui de când îl cunosc, Hope a ajuns între scaunele din față. Prin decolteul ei generos multe lucruri interzise mie în acest moment au fost scoase la iveală. Șatena știe cum să mă scoată din joc și folosește tot ce poate ca să o facă.
—Deci...am ajuns în iad și nu pot să ies din el!
Am luat-o pe Mads de mână și am intrat în infernul lui David pentru următoarele ore. După mine mama lui este o femeie de treabă și foarte elegantă, dar din păcate are soț.
—Hope ce s-a întâmplat?
—Mads...eu nu cunosc pe nimeni și toți se uită la mine...ciudat!
Am scanat încăperea, iar Hope avea dreptate. Toți excitații erau
cu ochii pe ea.—Mads du-te la Sofia și distrează-te! îi spun surorii mele şi îi fac semn spre locul în care trebuie să ajungă.
—Credeam că nu-mi mai spui să fac asta!
După ce Mads s-a depărtat am tras-o pe Hope în brațele mele.
—Ce vrei idiotule? întreabă foindu-se încercând să se elibereze.
—Să te salvez de excitații care te privesc, dar dacă te mai miști mult voi fi și eu unul dintre ei!
Genunchiul ei se afla între picioarele mele, iar buzele ei erau atât de aproape de ale mele încât eram prea tentat, dar m-am abținut.
—Hai să dansăm!
—Tu dansezi? Tu!?
—Te am pe tine așa că hai la dans!
Când am ajuns în centrul celor care dansau mi-am pus mâinile pe talia ei și am lipit-o de corpul meu. Nu știu cum, dar când mâinile mele au atinsa talia ei mii de furnici parcă se aflau pe trupul meu. Mi-am scuturat capul doar ca imaginea buzelor ei să dispară, dar era imposibil cu ea în brațele mele.
—Dylan, hai să ne oprim! Toți se uită la noi! Îmi spune în timp ce îşi lasă privirea în jos.
—Bine! Hai să mergem la Mads!
După acel dans toată seara am stat departe de Hope și am băut câteva pahare de orice a fost în ele, doar ca să scap de acele furnici enervante. Până la urmă m-am îmbătat ca un porc și David m-a dus acasă.
—Hope ajută-mă cu idiotul ăsta!
—Data trecută eu te-am dus pe tine David, dar și pe verișoara ta!
—Nu-mi aduce aminte beția mea!
—Hope! Te iubesc!
—Dylan ești beat!
—Sunt îmbătat cu iubire!
—Ok...la somn cu tine și mâine stai acasă!
—Jackson?
—I-am spus că te simți rău! La somn Smith!
M-am trântit în patul meu și am încercat să adorm, dar doi ochi căprui mă priveau neîncetat.
—Ce vrei Hope?
—Stau aici cu tine toată noaptea!
—Și eu! a strigat Mads din pragul ușii.
—Mads du-te la tine în cameră, te rog!
—L-am mai văzut beat și să știi că doar atunci spune adevărul!
M-am uitat la șatenă și le-am făcut semn la amândouă să vină la mine. Am tras-o pe Hope în brațele mele, iar Mads s-a întins lângă noi.
—Dylan ce faci?
—Ai spus că vrei să stai aici toată noaptea așa că dormi!
—Dylan...
— Nu te aud! Dormi Hope!
—Mads?
—Doarme!
Am strâns-o mai tare în brațele mele și am adormit.
CITEȘTI
Pasiune întunecată
ChickLitDylan Smith ajunge să fie scos din casă de către sora lui mai mică și să fie târât de acesta la ora ei de dans. Atunci când crezi că totul în viața ta este perfect se întâmplă inevitabilul. În „Pasiune întunecată", viața lui Dylan se schimbă du...