Capitolul 10

2.3K 153 7
                                    

Capitolul 10

—Vreau să ne jucăm de-a mama și de-a tata!

—Vrei să facem ce!?

Când am auzit-o pe Mads mi-a picat tavanul în cap! Copilul acesta vrea să se pună cu diavolul în persoană sau ce dracu are?

—Vreau să mă joc cu voi!

—Dar de ce mama și tata?

—Pentru că îmi este dor de ei! Te rog, Dylan! Am nevoie de mama și de tata!

—Bine! Răspund învins în fața surorii mele, ca de fiecare dată.

—Perfect! Avem și niște reguli!

—Ce avem? Mads...

—O, scuze aveți niște reguli! Unu nu vă certați, doi mă duceți amândoi la școală și trei dormiți în aceeași cameră!

—Nu!

—Dylan am nevoie de asta de când cu mami și tati...

M-am uitat la ochii rugători ai diavolului și am cedat. Vreau să văd fericită, chiar dacă trebuie să dorm în același pat cu diavolul numărul doi.

—Mads du-te până în camera ta!

—Bine! răspunde și părăsește încăperea.

După ce Mads a plecat m-am dus la Hope și am lipit-o de perete.

—Dylan ce faci? mă întreabă confuză.

—Vom face tot ce vrea Madison! Vreau să o văd fericită chiar dacă asta înseamnă să mă înțeleg cu tine!

—Dar eu ce am făcut? Tu ai fost cel arogant de la început!

—Ascultă Hope, dacă o faci pe Madison să sufere, te omor cu mâna mea.

—Bine! Acum dă-mi drumul! îmi spune în încercarea patetică de a se elibera.

—Și dacă nu vreau?

—Dylan, încerca să spună ceva dar din păcate nu mai are ocazia.

Mi-am zdrobit buzele de ale ei, iar ea s-a lăsat moale în brațele mele. Buzele ei erau atât de moi și atât de perfecte. Mă pierd! Mă pierd în fața ei! Mă face să o vreau din ce în ce mai mult, dar nu o să joc după plăcerea ei, ci o s-o fac să se îndrăgostească de mine. Femeia asta o să se îndrăgostească de mine și apoi o voi distruge.

—Când am zis să nu vă certați nu mă gândeam să faceți asta!

—Voi doi sunteți împreună?

—Tu când ai intrat?

—Când tu erai ocupat cu Hope! Tu nu închizi niciodată ușa.

—Nu suntem împreună, ci ne jucăm de-a mama și de-a tata cu Madison!

—Timp de-o săptămână! 

Unde am greșit, Doamne?

—Nu ai zis asta mai devreme! Madison!

—Ups, am uitat!

Hope era încă în brațele mele, dar după privirea ei ceva a dezamăgit-o...ce mă bucur! În curând o să-mi pici în plasă!

—Scuze băieți și Mads, eu trebuie să plec! Mă văd cu niște prieteni! Spune Hope si dă să plece.

—Bine!

—Mami trebuie să ne iei și pe noi cu tine!

—Da, mami!

—Dylan...

Pasiune întunecatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum