Bütün bunları söyledikten sonra.Hiç bir şey demedim O da hiç bir şey demedi.Daha sonra sessizliği bozarak
-Senden çok özür dilerim.İçimdeki bu şeylere kanarak seninde kafanı karıştırdım.Gerçekten daha 3 gün olmuş sonuçta.Beden hoşlanmanı bekleyemem.
-Aslında ilk gün çok hoşuma gitmiştin.Hani o çarpıştığımız an varya.Ama sonrası için aynı şeyi söyleyemicem.
-Peki uçakta.Sende bir eşyler hissettin mi?
-Kusura bakma.
-Peki şimdi elini tutsam bir şey isseder misin?Diyerek elini kaldırdığı gibi, elimin üstüne koydu.Yukarıya çekerek parmaklarını parmaklarımın arasından geçirdi.Suratım yanıyordu.Hızlıca elimi çektim.Doruk durduğu yerde kafasını öteki yana çevirip.
-Yanlış bir şey yaptıysam özür dilerim.Dedi.
-Yanlış bir şey yaptın.Ben şimdiye kadar kimsenn elini tutmadım.
-Yani ben ilkim.Diyerek güldü.
-Aptal!
-Hava kararıyor kalkalım mı ?
-Nereye gidiyoruz ki?
-Evime.
-Evin mi var.Kiminle kalıyorsun?
-Yalnızım.
-Yalnız mı?
-Evet ama bugün değilim.Bugün ikimz yalnızız istediğimiz her şeyi yapabiliriz. Diyerek sırttı.Söylediklerinden dolayı hiç acımadan omzuna koca bir yumruk indirdim.
-Ya şaka yaptım niye hemen vuruyorsun? dedi.Canı acımadı mı bunu hala gülüyor.
-Ben gelmiyorum.
-Korktuysan bir kız arkadaşımı çağırayım.
-Bak hala gülüyorsun.
-Tamam tamam ama çağırabilirim istersen.
-Olabilir.
-2 Genç kız bir erkek olmaz dersen evli birini çağırayım.
-Senin evli kadınlarla işin ne.
-Sana noluyor ki?Diyerek gülmeye başladı.
-Hiç bir şey olduğu yok sadece evli biriyse yuvasının yıkılmasını istemem.
-Yani illa evli arkadaşım mı olması lazım belki bir akraba.
-Tamam Doruk tamam.uzatmayalım boşver sen kimseyi falan çağırma ben bugüne bugün babama karşı gelip kaçmış biriyim.Her hangi bir şeyde seni öldürürüm.
-Çok acımasızsın!
-Öyleyim!
-Ömür benim seni etkilemem gerekiyo.Dedi aniden.
-Senden etkileneceğimi kim söyledi.
-Herkes etkilenir.Diyerek tek güzünü kırptı.
Aptal bu hareketler onu çekici yapmıyormuş gibi,bide hala etkilemem lazım diyor.Herkes tabi etkilenir şu tipe baksana..
1 hafta sonra
Son 1 haftamız olaysız geçmişti.Ta ki bu sabaha kadar. Kalktığımda Doruk etrafta yoktu.İyice aradıktan sonra Anahtar sesine doğru gittim kapı kolunu tuttum çektim.Ama beklediğimin aksine kapıdan içeriye giren Dorukdeğil bir kızdı.
Elindeki poşetleri mutfağa götürerek. yanıma geri döndü.-Merhaba tatlım ben Berrak. diyerek elini uzattı.
-Bende Ömür.Memnun oldum.
-Sende benim büyük olduğumu anlamadın değil mi?Hahaaha. diyerek koca bir kahkaha attı.
-Büyük derken?
-Ben 48 yaşındayım da.Her yeni tanıştığım küçük, bana yaşıtıymış gibi davranıyor. dedi
Bune be böyle resmen salak bu.Konuşmasında meymenet olmadığı gibi tipinde de yok diyemicem çünkü güzel kadın.Ama gerketen çok itici birisi ayrıca anahtar onda ne arıyor.
-Bunlar ne acaba?Ve anahtar?
-Haa onlar.Bunları almamı sabah Doruk söyledi.Anahtarı da o verdi.
-Hmm. peki çok teşekürler.Dedim sözde gitmesini anlatmaya çalışıyordum.Ama salak olunca anlamadı herhalde.
-İyi günler teyzeciğim! diyerek kapıyı yüzüne kapattım.Çok da güzel oldu.
Poşetleri kurcalarken bir yandan da sesli konuşuyordum.
-Berrak teyze denen teyzeyi gözüm hiç tutmadı.Cadı gibi.Ayrıca salak.Bu salak kadın kesin Doruk'a asılıyordur da.Ne diyorsun Ömür kendine gel kendine.
-Kendi kendine mi konuşuyorsun sen? Diyen Doruk'un sesinden irktim.
-Neredesin?Seni bekliyorum deminden beri aşşağıda.Berrak teyze söylemedi mi?
-Neyi söyleyecekti?
-Ona seni benim yanıma yolamasını söylemiştim.Ahh yine cadılık yaptı kesin o salak.
-Ahahaha
-Bide gülüyorsun poşetlerde giysiler olacak.Onları giyde gel.
Bunlar ne ki şimdi böyle?Elbiseler aşşağıda beklemeler falan.Kesin kendince romantik bişeler yapmaya çalşıyordur.Diye düşünüyordum ama hiç de düşündüğüm gibi değil.Poşetten çıkan kıyafetler kendi kıyafetlerim.Temizlenmiş.Bu mu yani...Ben elbise falan çıkar diye bekliyordum.
Aşşağıya indim.Kapının önünde bekliyordu yanına gittim ve yürümeye başladı.
-Nereye gidiyoruz?
-Hiç bir yere sadece seninle olmak için bir bahaneydi.Bana aşık olacaksın..Bunu 40 kere söylersem olurmuşben de bunu deniyorum yanlış anlama.
-Ama 40'ı çoktan geçti.
-O zaman bende bir 40 kere daha söylerim sonra bir 40 kere daha.Bir saniye bir saniye sen saydın mı?
-Yoo çok kez söyledin yani.Ben onu lafın gelişi söyledim.Aniden durdu gözleriyle aşşaıdan yukarıya beni süzdü.
-Ömür...Çok güzel olmuşsun.
-Sağol ama bunlar aynı kıyafetler.
-İçindeki güzel.
Bu gerçekten aptal.Bana güzel diyor ama kendisine hiç bakmıyor mu?
-Teşekkür ederim.
-Bu kadar mı?
-Ne olacaktı?
-Hiç bir şey şimdi şu anda seni annene götürüyorum.
-Ne birden ne oldu ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doruk
Teen FictionÖmrü boyunca hep dört duvar arasında yaşamış olan Ömür,annesinin her zaman babasının eziyetlerinden kaçtığını sanardı..Bir gün çarpıştığı birisi hayatını değiştirene kadar.Doruk ve Ömür..Bu ikiliyi çok seveceksiniz.