Doruk.Bu o!Neden burada?Böyle bir yerde.Gözlerim yanıyor.Akan yaşların haddi hesabı yok.Orada öylece donup kaldım.Ne yapmalıyım?Onu gördüğüm an kendimi kaybettim.Konuşmayı istesem bile bilmiyorum ne söylerim?Ama o böyle düşünmüyormuş.
-Ömür.
Dedi .Şaşkın yüz ifadesi birden mutlu bir yüz ifadesine döndü ve tekrar bağırdı.
-Ömür! Ve tekrar
-Ömür!!!
Ben hala bakıyordum.Gerçekten salağım çünkü kollarına atlamak varken orada öylece bakıyorum.Doruk'un da gözünden bir damla yaş düştü.Ve aniden yine bağırdı.
-Sarıl bana sevgilim!Beraber sırılsıklam olalım!
Ondan sonra ise hemen kollarına atladım.İkimizde gülerken ağlıyorduk.İnsanlarda saçma sapan alkışlar tutuyorlardı.Alkış ne ya!Kızlar ise ne olduğunu hala anlamamış gibi.Salak salak konuşuyorlardı. ''Oha kıza bak attı hemen kendini.Atladı çocuğun kollarına.Birde Doruk Doruk diyor-Oh valla birde ben hiç başka erkeklere bakmam diyor-Bu ne şimdi önce ben görmüştüm.'' Gerçekten ne biçim arkadaş bunlar böyle.
Doruk sarılırken.
-Sana o gün seni sevdiğimi söyledim.Anlamadın mı niye gittin?
-Anladım.Ama ne yapabilirdim?
-Kalabilirdin.Gitmeyebilirdin.
-Gitmiş olabilirim ama her zaman buradaydım değil mi?
Diyerek geri çıktım ve elimi kalbinin üstüne koydum.Gülmeye başladı.
-Haklısın.Her zaman oradasın.
Arka taraftan bir bağırış yükseldi.
-Doruk işine dön seni aptal!
-Bir saniye.
-Sana buraya gelmeni söyledim.
-Ya bi sus adam!Al,kendine yeni bir garson bul.!
Diyerek üzerindeki önlüğü çıkarttı.Fırlattı.Ve beni dışarıya çekti.
-Sana çok kızgınım.Ama şu an hiç kızamıyorum.
-Kızabilirsin.Haklısın.
-Kızmayacağım.Çünkü gerek yok.Çok özledim..
-Bende.
-O kadar aradım ki seni?Ulaşmak için her şeyi yaptım.Ama sana ulaşmamı sağlayacak hiç bir şey yoktu
-Bende çok aradım sırf bir yılım senin hakkında bir eşy bulmak üzerine geçti.Hiç unutmadım ki..
-Duydum içerideki kızlardan.Çok güzel şeyler söylediler sağolsunlar.
-Aslında onlar kötü anlamda söylediler.
Diyerek güldüm.
-O zaman bırakalım burada kalsınlar.
-Hayır!
-Tamam ozaman git söyle.
-Neyi?
-Onlarla gitmeyeceğini.
-Nereye gidiyoruz?
-Hiç bilmiyorum.
-Bana uyar.
Diyerek içeriye girdim.Kızlara anltıyordum.Onun kim olduğunu her şeyi açıkladım.Kızların hepsi aynı anda dışarıya dönerek.Doruk'a özür dileriz gibisinden güldüler.
-Kız Ömür.Doruk bu muydu?
-Evet.Hiç değişmemiş.
-Kızım sen çok şanslısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doruk
Teen FictionÖmrü boyunca hep dört duvar arasında yaşamış olan Ömür,annesinin her zaman babasının eziyetlerinden kaçtığını sanardı..Bir gün çarpıştığı birisi hayatını değiştirene kadar.Doruk ve Ömür..Bu ikiliyi çok seveceksiniz.