2 частина. Друзі?

123 5 0
                                    

...минуло 10 років. Ніка і Костя вчаться разом з першого класу, між ними є щось особливе і неймовірне- більше, ніж дружба, менше, ніж любов. Вони сидять за однією партою, завжди гуляють, довіряють один одному будь-які таємниці. У школі вже не кидають незрозумілих поглядів на них, навіть учителі не дивуються таким відносинам. Їх друзі частенько кепкують, кидаючи вслід: "Не пора б вже вам зустрічатися, гм?"
Ніка- дівчина з рудим волоссям і голубими очима. Вона добра, смілива, дуже розумна. У школі має авторитет серед підлітків завдяки своїм знанням, також її поважають учителі. Ніка завжди усміхнена, напевно, ніхто ще не бачив її сліз.
Костя- хлопчина з талантом малювати. Він завжди дарує малюнки Ніці, батькам, малює просто так, для задоволення. У нього зелені очі і коричневе волосся. Він привітний і вірний у дружбі. Директор школи, іноді, називає його "джентельменом" , бо не раз переконувалася в його чесності і порядності. Має гарну статуру, займається спортом, на нього задивляються майже всі дівчата зі школи.
Уже 10 років, на перший звоник, Костя приносить два букети- для вчительки, і для Ніки. Квіти друзі вважають символом знайомства, а 1 вересня- днем надій і сподівань у краще, адже саме в цей день Костя і Ніка почали товаришувати, і зараз не уявляють свого майбутнього один без одного...
З 10 класу починаються всі пригоди цієї загадкової дружби. Що їх чекає?

•Зів'ялі квіти•Where stories live. Discover now