Diyar Sakinleri! Kaldırın elleri, kaldırın ve selamlayın, erken gelen bir vedamız var... :))
Böyle radikal bir kararı nasıl alabildim konusunda kesin şeyler söyleyemem ancak bazı fikirler yürütebilirim: Wattpad eskisi gibi tadında değil artık; fantastik kategoriyi işgal etmiş cinsel fantazilere dayalı hikayeler, defalarca kez oy ve yorum istenmesine rağmen oralı olmayan hayalet okurlar, listeleri kafalarına göre değiştiren sorumlular... O bir yana, yazara yedi sekiz ay geçtikten sonra ancak yazarın ısrarıyla cevap veren yayınevleri, mevzu bahis yayınevlerinin ilgisizlikleri, alakasızlıkları ya da birbirleriyle çelişkili dönüşleri... Özel hayatımda son zamanlarda sıkça yaşadığım dalgalanmalar, içi boşalan düşünceler, yorgunluk... Bunun gibi birçok şey sayılabilir...
Belli başlı hedefleri olan ancak bu hedeflerden önce aşması gereken diğer küçük hedefler konusunda yolunu kaybetmiş, hangi yoldan gideceği ve ne vakit geri döneceği ya da başka bir çatalda yol değiştireceği belli olmayan, psikolojik kaygılarından ziyade sosyolojik kaygıları ön plana çıkan biri oldum sanırım... Kesinlikle kendimi tatmin hissettiğim şeyse sinema bölümü öğrencisi olmam ve gerçekten de hayatımı sinema ve sinemayı besleyecek diğer sanat dallarını yaparak geçirmek istediğime emin oluşum...
Uzun süreli planların yıkıldığı, ortak kaygılarda buluşulan, sağı solu belli olmaz bir noktadayım. Sevgi, saygı ya da daha çeşitli hislerle bana ve yaptıklarıma ilgili olan tüm yoldaşlarımı beni de seyirlemeye davet ediyorum. Seyirlediğiniz insanların arasına girmek benim için paha biçilemez bir durum olur, minnet duyarım. Wattpad profilimde tüm sosyal medya adreslerim bulunuyor ve sonraki süreçte beni o adreslerden takip edebilirsiniz, buranın vadesi doldu... Hoşçakal Elrohir4...
-o-
11.04.2018
-o-
YUNUS EMRE IŞIK
©
Tüm Hakları Saklıdır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZDÜŞÜNSEL ( GDS-4 ) /* Kitap Oldu ^-^
FantasyŞİMDİ TAM VERSİYONU PROFİLDE: "Lütfedilmiş (GDS)" ☆ 4 KİTAPTAN OLUŞAN GİZEM DİYARI SERİSİ'NİN SON KİTABIDIR. "Başlangıçta öz vardı, özün kutsal dilinden; Ak ve Kara vardı, en kesin, en derinden. Arşı alemler sardı, sarsıldı arş yerinden; Korku kaptı...