Prišla som tam o 5 minút.Zatial som ich nevidela nikde.Dala som si na hlavu kapucňu a čakala kedy ich konečne uvidím.Zrazu som z dialky uvidela Luciu,Jakuba a...Matúša?!čo tu ten robí?!.Približovali sa a ja som sa im automaticky otočila chrbtom aby ma hnedˇ nespoznali.Boli už dostatočne blízko tak som sa otočila naspäť.Najprv sa na mňa pozerali s otvorenými ústami ale potom po mne doslova skočili a objali ma tak silno že som skoro nedokázala dýchať.Divím sa že pri tom skoku som neskončila na zemi a oni na mne.,,Ahojte!Chýbali ste mi.",,Aj ty si nám chýbala ale najviac mne"-uškrnul sa Matúš.Zasmiala som sa.,,Inak ako som vám slúbila.Doniesla som vám nejaké darčeky."-povedala som a vytiahla z kabelky dva malé darčeky a podala im ich.Lucii som kúpila zlatý náramok na ktorom bolo napísané BFF,taký istý mám aj ja a Kubovi tričko s napísom I'm KING.Lucia roztvorila krabičku a začali jej tiecť slzy.Hodila sa mi okolo krku a objala ma som slovami:,,Díky",,Nemáš začo"-usmiala som sa naňu.,,Dík"-povedal Jakub.Ja som sa naňho iba usmiala.Matúš sa ku mne priblížil.,,My vás necháme na chvílu osamote."-povedala Lucy a s Kubom odišli.,,Prepáč"-povedal Matúš.,,To je všetko čo mi povieš?!Nič iné nevieš povedať?!"-začala som mať nervy.,,Chcem ti to vysvetliť."-povedal kludne.,,Je tu niečo k vysvetleniu?"-spýtala som sa ho s kludom.,,Ano,je.",,Tak o čom to je?",,Je to o tom prečo sme prestali byť s tebou v kontakte.",,Prečo ste to skončili?"-pozrela som sa mu do očí.V tých jeho bolo vidieť smútok.,,Prečo sme skončili kamarátstvo s tebou?",,Ano.",,Peter nám povedal že si odišla kvôli nám.Prestali sme ti byť dobrý kamaráti.Lucia a Jakub mu najprv verili ale potom,čo si si s nimi začala písať,prestali sa s nami baviť.No vlastne prestali sa baviť najprv iba s Petrom.",,A s vami sa prečo prestali baviť?",,No to bolo kvôli tomu že ja som sa vyspal s Jakubovou frajerkou Sisou..."Prerušila som ho.,,Jakub chodil so Sisou?!",,Ty si o tom nevedela?",,Nie.Nič mi o tom nehovoril.",,Tak teraz to už vieš."-povedal s úsmevom.,,No pokračuj.",,Fajn.Takže,skončil som tam kde som sa vyspal so Sisou.Nebolo to dobrovolné.Stalo sa to na jednej párty.Mal som už dosť vypité takže som nevnímal čo robím,inak by sa to nikdy nestalo.A dalšia zlá vec bola že ja som v tom čase chodil s Luciou.Nechcel som jej to povedať.Lebo som nechcel aby sa skončil náš vzťah.Ale potom kedˇ sa to dozvedela,znenávidela ma a odišla niekam preč.Proste odišla z mesta.Nikto o nej dlho nič nevedel.Ani ten jej Jakub."-pozeral sa do zeme.,,A dalej?",,Dalej to pokračovalo tak,že ja s Jakubom sme sa nebavili.O niekolko týždňov som uvidel Luciu,chcel som ísť za ňou ale nebola tam sama.Bol s ňou nejaký chalan a bolo vidieť na nej že je šťastná.Držali sa za ruky,mňa to zlomilo a moje srdce bolo zlomené na milion kúskov.Začali sa mi do očí hrnúť slzy.Zavolal som Jakubovi.Nezdvihol to.Napísal som mu správu.Neodpísal.Nechal som to teda tak a odišiel som domov.Prišiel som domov a hnedˇ išiel do svojej izby.Lahol si na postel a plakal,plakal a plakal.Nedokázal som tie slzy zastaviť.Neskôr som zaspal.Zobudil som sa a prišla mi správa.Bola od Sisi.Napísala mi iba to že odchádza.Vstal som z postele,obliekol sa a išiel k Sise.Zazvonil som ale nikto mi neotváral.Zazvonil som potom ešte niekolko krát ale stále nikto neotváral.Išiel som teda naspäť domov.Prešlo dalších niekolko dní,ktoré som ja strávil zavretý doma.Jedného dňa som sa rozhodol ísť si prevetrať hlavu.Vyšiel som von,kedˇ v tom zrazu môj pohlad padol na plačúce dievča na lavičke.Išiel som k nej a sadol si vedla nej.Spýtal som sa čo sa jej stalo a ona zdvihla hlavu,pozrela sa na mňa s uplakanými očami a vtedy som si všimol kto to je.Bola to Lucia.Ja som ju objal a ona mi plakala na ramene.Spýtal som sa čo sa stalo a ona mi povedala že sa rozišla s Filipom.Spýtal som sa prečo sa rozišli a ona povedala že ju podviedol.Začala plakať viac.Povedal som jej nech chvílu počká a zavolal som Jakubovi.Našťastie to zdvihol a ja som mu povedal čo sa deje.Povedal že zachvílu je tam.O chvílu sme videli Jakuba ako k nám beží.Sadol si na lavičku ale z druhej strany Lucie a povedal jej že to bude v poriadku,existujú aj lepší chalani ako je Filip.Potom sme Luciu ako tak upokojili a spýtal som sa ich či nebudeme znova kamaráti.Súhlasili a odvtedy už neboli žiadne hádky.",,To je všetko?",,Ano a ešte raz prepáč že sme sa prestali s tebou baviť.",,Odpustené."-usmiala som sa.,,Vieš,Mia chcel som ti to povedať už dávno,ale nemohol som,kedže sme sa spolu nebavili.Ja-ja-ja ťa milujem."-povedal to a ja som ostala prekvapená.,,To myslíš vážne?",,Ano.Milujem ťa od prvého stretnutia.",,Ty ma miluješ od detstva?",,Ano.",,Tak prečo si chodil s Luciou??",,Ale Luciu som nemiloval tak ako teba.",,Vieš čo Matúš?Kedže si vyšiel s pravdou von tak aj ja ti poviem pravdu.Ja ťa..."
********************
AHOJTE :) Nová časť je tu.Táto časť má dokopy 768 slov.Je tu vysvetlenie prečo sa s Miou prestali baviť.Vdaka Petrovi a jeho vymysleným rečiam.čo by ste chceli aby povedala Mia Matúšovi?Miluje ho tiež alebo nie?Píšte do komentov :) a dakujem za votes :*
YOU ARE READING
I loved You~SK~✔
FanfictionMia je 16 ročné dievča,ktorá v detstve spoznala chalana ktorý sa volal Peter..Odkedy sa odsťahovala z Prievidze nevie o ňom nič,iba to že je z neho Exploited a je Youtuber.Už je to niekolko rokov čo sa nevideli.Ale jedného dňa sa všetko zmení.Mia sa...