6. Milujem ťa

367 27 2
                                    

Peter
...Ešte spala.Bola taká zlatá no nebola na tom tak dobre.Oproti postele mala na stene televízor.Vedla postele mala nočný stolík na ktorom mala lieky a mobil.Okno bolo na druhej strane postele a pod ním bol stôl s dvomi stoličkami.Jednu som si zobral,dal ju vedla postele a sadol si.Chytil som jej ruku.Zobudila sa a pozerala sa na mňa...

Mia
Zobudila som sa na to že mi niekto drží ruku.Otvorila som oči a uvidela som Petra.,,Ahoj.Ako sa cítiš?",,A-ahoj.Celkom dobre.Stalo sa niečo?Prečo som tu?",,Ty si to nepamätáš?",,Nie.A čo by som si mala pamätať?",,No dôvod prečo si tu je taký že si pred niekolko dňami bola vonku s Luciou,Jakubom a Matúšom vonku..."-preušila som ho.,,Kto je Lucia,Jakub a Matúš?",,Lucia a Jakub sú tvoji kamaráti a Matúš tvoj frajer.",,Ja-ja mám frajera?",,Ano."-povedal to sklonil hlavu.,,No tak pokračuj.",,Boli ste spolu vonku a potom ste išli do nejakého baru hladať Jakuba pretože ešte predtým odišiel aj s Luciou aby ste sa vy,teda ty a Matúš mohli porozprávať..Hladali ste ich a potom ste našli Luciu ako plače vonku pred jedným barom.Povedala vám že Jakub sa bozkával s jednou babou tak si poprosila Matúša aby išiel preňho...",,Potom si sa rozutekala preč a v očiach si mala slzy.Nevšimla si si že utekáš po ceste a práve išlo auto.Narazilo do teba a ty si skončila na kraji cesty,preto si tu.",,A kolko som bola v kome?",,Týždeň.",,To nieje až tak vela."-povedala som a rozosmiala sa.,,Je ti niečo vtipné?",,Ano.To že chodím s niekym koho nepoznám.",,Počkať.Ty si nespomínaš?",,Nie.",,Tak čo si posledné pamätáš?",,Iba to že som prišla späť do Prievidze a znova som sa uvidela s tebou,tvojou maminou,Paulou a potom s Luciou a Jakubom.",,To je všetko?",,Ano.",,Vážne?",,Ano vážne.",,Dobre."..,,Najviac som sa potešila kedˇ som uvidela teba."-"pomyslela" som si.,,Aj ja som sa potešil.",,čo?!Ty mi čítaš myšlienky?!",,Nie.Prečo by som mal?",,Ja som si to pomyslela.",,Nie.Ty si to povedala."-začal sa smiať.,,Do prdele!",,Zasa si to povedala."...

Peter
Smial som sa dosť dlho.,,Ešte dlho sa budeš smiať?",,Už nie."-upokojil som sa.Niekto zaklopal.,,Môžete vojsť."-povedala Mia.Otvorili sa dvere a v nich stála teta Petra,Matúš a Lucia.,,Mamí!",,Mia!"-povedala teta Petra a objala Miu.,,Ahoj Lucy!",,Ahoj Mia.Ako sa cítiš?",,Už lepšie.Peter mi zlepšil náladu."-pozrela sa na mňa.,,Ahoj Peťko!"-povedala teta Petra a objala ma.,,Dobrý deň teta.",,Ahoj Peter."-povedala Lucia.,,Ahoj."-odpovedal som.,,čau Peter."-povedal Matúš.,,Ahoj.",,Ahoj Mia.Moja láska ako sa máš?"-spýtal sa Mii Matúš.,,Kto je ten chalan?"-spýtala sa Mia.,,Ja som Matúš.Tvoj frajer.Nepamätáš si?",,Prepáč ale nie.",,Zlatko ty si nespomínaš?"-spýtala sa teta Petra.,,Nie.Nepamätám si.Pamätám si iba jedného.Bol to kedysi môj kamarát no potom sa na mňa vykašlal."-pozrel som sa na ňu,ona sa na mňa iba usmiala...

Po niekolkých hodinách..
Teta Petra,Lucia aj Matúš už odišli.Ostal som tu sám s Miou.,,Mia?Môžem sa ťa niečo spýtať?",,Môžeš.",,Pamätaš si Jakuba?",,Ano.Môžem sa teraz ja spýtať teba niečo?",,No pýtaj sa.",,Ako si mohol dovoliť aby som chodila s niekym ako je ten..ako sa vlastne volá?",,Matúš.",,No takže,ako si teda mohol dovoliť aby som chodila s niekym ako je Matúš?",,Ja som nebol pri tom ako ste si vyznávali lásku."-povedal som a prekrútil očami.


Mia
,,Ty si prekrútil očami?!"-povedala som prísne ale potom som sa zasmiala.,,Nie.",,Neklam.Videla som ťa.",,Dobre tak prekrútil.No a čo?!"-povedal dosť naštvane.,,Prečo si naštvaný?",,Ty sa pýtaš prečo som naštvaný?!Lebo naj kamarátka ktorú milujem chodí s mojim kamarátom.Preto som naštvaný!A vieš kto je tá ktorú milujem?Si to TY."-slovo ty zdôraznil.,,Ty-ty ma m-m-miluješ?"-zatvárila som sa prekvapene.,,Ano milujem.No a je to vonku.Preto som v detstve s tebou trávil vela času.Bola si jediné dievča ktoré som mal viac ako rád.",,To je ten dôvod prečo si dievča nechcel?",,Ano.Ten dôvod si bola ty.To čo sa stalo pred tvojim odchodom do New Yorku ma velmi mrzí.Nechcel som ti dať tú facku.*Ano je to tak.Peter mi dal facku.Neodišla som kvôli tomu že sa rodičia rozviedli ale kvôli Peťovi.Bolo to takto:Bolo niekolko dní po rozvode mojich rodičov.Ostala som s mamou v Prievidzi.Otec odišiel do Kanady.Kamaráti nevedeli o tom že sa moji rodičia rozviedli.Nechcela som im to povedať až do jedného dňa.Boli letné prázdniny a ja ako vždy som bola vonku s Peťom.Bláznili sme sa a zabávali.Potom sme sa z ničoho nič začali hádať.Bola to "detská" hádka ale zmenila mi život.Zo srandy mi povedal že som štetka.Ja som to nepochopila ako srandu ale tak že to myslí vážne.Tak som mu ja povedala že spí s každou babou.A potom sa to stalo.Strelil mi facku.Povedala som mu že ho už nikdy nechcem vidieť.Kamátom som povedala že odchádzam kvôli rozvodu mojich rodičov.Iba Peter vedel prečo som naozaj odišla.Mame som povedala že chcem ísť preč lebo ma spolužiaci začali šikanovať.Prišlo jej to divné pretože som bola vždy kamarátka s každý a zrazu toto?Ale nakoniec som ju uprosila a odišli sme.Ale o niekolko rokov sa chcela vrátiť.Neodporovala som pretože som si myslela že Peter tam už bývať nebude.Vrátili sme sa a viete ako to dalej bolo.*,,Halooo.Zem volá Miu."-povedal a začal mi mávať rukami pred očami.,,Prepáč.zamyslela som sa nad niečim.",,To je fajn.Tak odpustíš mi?",,A-a-ano."-povedala som a vtiahla ho do objatia...,,Mala by si si pospať.",,Ale mne sa nechce.",,Musíš si pospať.",,Ostaneš so mnou?",,Dobre."-povedal a lahol si vedla mňa na postel.Hlavu som si dala na jeho hrudˇ a zatvorila oči.Hladkal ma na chrbte...

Peter
O hodinu neskôr...
,,Návštevné hodiny sa skončili."-povedala sestrička kedˇ vošla do izby.,,Dobre hnedˇ pôjdem."-povedal som.Sestrička prikývla a odišla.Vstal som z postele tak aby som Miu nezobudil.Na stole mala papier a pero.Na papier som napísal: I love you..Pozrel som sa na Miu.Dal jej bozk do vlasov a povedal:,,Milujem ťa Mia.Sladké sny."-a odišiel...

**********************
Ahojte :) Máte tu novú časť.Dalšia časť vyjde asi až na konci týždňa a možno vyjde v deň vysvedčenia :D Myslíte si že Mia si spomenie kto je Matúš alebo nie?Chcete aby bola s Explom(Petrom) alebo Matúšom?Píšte dolu do komentárov a díky za votes :* :)














I loved You~SK~✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora