8. -Friends? -No!

263 19 1
                                    

...,,No ták Mia prebudˇ sa."-hovorila som svojmu telu.,,Raz,dva,tri!"-hovoril doktor a niečo držal v rukách.(Neviem si spomenúť ako sa to volá :D),,Mia musíš si lahnúť do svojho tela."-hovoril mi niekoho hlas.Tak som teda aj spravila.Lahla som si a zatvorila oči."Zaspala som."Otvorila som oči a nadomnou som videla doktora a sestričku.,,P-p-prečo s-s-som t-tu?"-spýtala som sa ich a chcela si sadnúť ale sestrička mi to nedovolila:,,Lahnite si.Musíte si odpočinúť."-povedala milo.,,Stalo sa mi niečo?"Sestrička sa pozrela na doktora a on len prikývol.,,Upadli ste do bezvedomia.Niekolko hodín sme sa vás snažili oživiť.",,To som tam bola niekolko hodín?"-povedala som potichu ale aj tak to tá sestrička počula.,,Kde ste boli?",,Na jednej chodbe a na jej konci bolo biele svetlo..."Zatial čo som jej hovorila všetko čo sa mi počas toho bezvedomia stalo,prišla mama,teta Sára(Petrová mama),Lucia,Jakub,Paula a Peter.,,Mia!"-zakričala mama a silno ma objala.,,Ahojte!"-povedala som a objala mamu.Potom som objala aj ostatných.,,Matúš neprišiel?"-povedala a pozrela sa na Petra.,,Nie."-povedal Peter a sklonil hlavu.,,Mia?Ako sa cítiš?Je ti lepšie?"-spýtala sa ma Lucy.,,Cítim sa dobre a je mi lepšie."-usmiala som sa naňu.,,Mia ešte raz sa ti ospravedlňujem za to čo sa stalo medzi nami.",,Lucy,ja som ti už dávno odpustila."-povedala som a chytila ju za ruku.Ona sa na mňa iba usmiala ale v očiach mala slzy.,,Neplač.Všetko je už v poriadku.",,Dobre."-povedala,zotrela si slzy a usmiala sa na mňa úprimným úsmevom..Niekto zaklopal na dvere.,,Dalej."-povedala som.Dnu vošiel Matúš a v ruke držal kyticu ruží.,,Ahojte!"-povedal.,,Toto je pre teba Mia."-podal mi kyticu ruží.,,Dakujem Matúš.",,Nemáš začo."-usmial sa.,,Je nádherná."-povedala som a vtiahla Matúša do objatia.Potom sme sa od seba odtiahli a Matúš mi dal pusu do vlasov.Usmiala som sa nad tým.Neviem prečo ale Matúša mám celkom rada aj po tom čo sa medzi nami stalo.Myslím to tak že čo sme sa vtedy nebavili,nie to že sme spolu chodili.Rada by som si vyskúšala chodiť s Matúšom.Je to celkom fajn chalan aj kedˇ mi ublížil ale predsa život ide dalej a čo bolo,bolo už sa to nezopakuje.Aspoň dúfam.Nad týmto som sa pousmiala ani neviem prečo ale prišlo mi to smiešne.Niekto mi zamával pred očami.,,Halooo.Zem volá Miu."-povedala Lucia.,,O čom je reč?"-povedala som a zasmiala sa.,,O tebe."-zasmiala sa so mnou.Ani som si neuvedomila a ostatný tu už neboli.,,Kde sú ostatný?"-spýtala som sa.,,Tvoja mamina už išla domov pretože ide do práce.Teta Sára a Paula išli tiež domov.Matúš a Jakub išli pre čaj a nejaké jedlo a Peter išiel hnedˇ preč po tom čo ti Matúš dal pusu,povedal že ide na vzduch lebo mu nieje moc dobre ale to bolo určite klamstvo pretože som videla že mu idú z očí slzy.Ty si nás vôbec nevnímala?",,Nie."-povedala som a sklonila hlavu...

Večer..
Všetci už odišli.Ostala som tu sama. Píp.Píp. Pípla mi SMS.Mobil som zobrala do ruky a odomkla ho.Peter?!Klikla som na správu.

Peter:Ahoj.Všimol som si že ty a Matúš ste znova spolu.To je "skvelé".

Ja:žiarliš?!

Peter:Nie!

Ja:žiarliš!

Peter:Nežiarlim!Prečo by som mal?!

Ja:Pretože ty ma mať nemôžeš!

Peter:Ja ťa ani nechcem!

Peter
Kedˇ som odišiel z nemocnice som išiel hnedˇ domov.Nebudem sa predsa pozerať na to ako Matúš bozkáva Miu.Nemôžem sa na to pozerať...Prišiel som domov a napísal som Mii.

Ja:Ahoj.Všimol som si že ty a Matúš ste znova spolu.To je "skvelé".

Mia:žiarliš?

Ja:Nie! -klamal som

Mia:žiarliš!

Ja:Nežiarlim!Prečo by som mal?!

Mia:Pretože ty ma mať nemôžeš!

Ja:Ja ťa ani nechcem! -zase klamem

Mia:Fajn.Zajtra za mnou nechodˇ nechcem ťa vidieť!

Ja:Mia,ja som to tak nemyslel.

Mia:Myslel si to tak!Už mi daj pokoj!Nechcem ťa vidieť!

Ja:Mia..Ja ťa nechcem stratiť :(

Mia:Neskoro...

Ja:Mia.Prosím,daj mi ešte jednu šancu :(

Mia:Daj mi pokoj!

Ja:Mia.Prosím :(

Mia:Nerozumieš?DAJ MI POKOJ!

Ja:Fajn.Ale kedˇ ťa Matúš odkopne kvôli Sofii nechodˇ mi vyplakávať aká si bola hlúpa.

Mia:Neverím ti!

Ja:Never ale potom spoznáš pravdu.

Mia:Vieš čo?!Daj mi radšej pokoj už navždy!Skončila som s tebou!
Tá veta ma zranila ale čo už.Kedˇ zistí čo je vlastne Matúš zač,uvidí sa či mi mala veriť...

*******************
14.2.2016-Deň Svätého Valentína.LOlauraVE pridala novú časť príbehu I Loved You 
Tatadááááá :D Ahojte ludia :D Nová časť je na svete :3 Mia a Peter sa pohádali a ASI spolu už ani neprehovoria.Myslíte si že Peter Miu klamal s tým že Matúš má nejakú Sofiu?O Sofii sa viac dozviete/dozvieme v dalšej časti.Vaše názory píšte do komentárov :) A díky za votes :* :* :D Zatial čaute a vidíme sa pri dalšej časti 

I loved You~SK~✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt