Zilele au trecut cu greu, dar măcar liceul m-a ținut ocupată... încerc să trec peste toată faza cu Nicky şi restul... noroc că măcar Alex e lângă mine şi mă ajută. Părinții mei? Nici nu vor să audă de subiectul ăsta. Preferă să se prefacă... că nimic nu s-a întâmplat... un lucru ştiu sigur: Nicky a fost o aventură drăguță şi nu o voi uita prea uşor. Ce tot spun? Au trecut săptămâni întregi şi tot mă gândesc la ea. Mâine e Hallowenul. Trebuie să trec odată peste roşcata mea. Oh, trebuie să încetez din a o numi "roşcata mea", e greşit. Nu e ca şi cum voi mai auzi vreodata de ea, oricum... deci mai bine o uit. A fost o joacă de copil, un experiment. O idilă de adoleşcente, dar atât. De ce trebuie să-mi pese atât de o fata pe care abia o cunosc?
Gata. Respiră. Inpiră. Bun. Mâine te vei distra la petrecerea de Hallowen de la casa lui Alex. Mâine va fi minunat. Singura mea problemă acum ar trebui să fie : cu ce să mă îmbrac? Dar deja ştiu asta. Un costum drăguț de schelet. Simplu şi uşor de obținut. Măcar nu sunt ceva la fel de basic ca Alex cu costumul lui de vampir.
***
Intru în curtea casei celui mai bun prieten al meu. Decorațiuni înspăimântătoare, dovleci sculptați şi sânge fals sunt peste tot în grădină. În peisaj e o mulțime de oameni ce petrece din toi pe ritmul muzicii. Mă duc să-l salut pe Alex care vorbeşte cu Ella, o bună prietenă pentru amândoi.
"Hey tu" zic amândoi, zâmbind apoi îmbrățişându-mă.
"Hey, drăguț costum de vrăjitoare" spun făcându-i cu ochiul fetei.
"Iar mie nu-mi spui nimic?" Comentează Alex.
"Oh ba da, eşti atât de monoton cu doar nişte colți" scot uşor limba la el, făcându-l să scoată un râset sarcastic. Ne place să ne cicălim.
"Oricum" continuă Ella " nimeni de aici nu te cunoaşte"
"Deci să înțeleg că-mi voi face mulți prieteni noi?"
"Nu la asta mă referam. Gosh, lasă-mă să termin. Înseamnă că poți să-ți încerci norocul cu nişte tipe fară să-ți fie frică de judecare mai târziu" zice încântată.
"Ok, majoritatea prietenilor mei ştiu că sunt gay; şi ştii prea bine că nu am vrut să se afle în liceu de gura părințiilor, dar acum oricum nu-mi mai pasă ce zic ei."
"Mai uşor cu rebeliunea"
"În orice caz... care ar fi şansele ca cineva de aici să fie din LGBT?"
"Păi cred că o poți întreba pe tipa îmbrăcata în tricou în curcubeu ce poartă cămaşă în carouri şi beanie cu inscripția STEREOTYPE " răspunde repede Alex.
Ochii mei cercetează grădina până pică pe acea fată. Are o privire atât de albastră de parcă mă pierd în mare... iar părul ei castaniu mă farmecă. E atât de drăguță... e aşa perfectă. Nici gând să vorbesc cu ea, e mult peste liga mea. Deşi probabil jucăm pentru aceaşi echipă.
"Cine e ea?" E tot ce mai pot spune
"Chriss White. 17 ani, curând 18. Părinți americani, îi place să joace fotbal şi jocurile video. Nu am întrebat-o vreodată dacă e pe invers, dar cred că am singur răspunsul. Nu vrei să mergi tu să clarifici treaba?" Mai zice băiatul, dar până să răspund, minunații mei prieteni deja mă împing spre ea.Ajung în fața ei şi fac uşor cu mâna.
"Hey, sunt Torey" zâmbesc uşor, şi din fericire îmi întoarce gestul
"Chriss, încântată" zice cu o oarecare confidențialitate şi-mi face semn să mă aşez lângă ea. "Drăguț schelet, dar era mai interesant dacă străluceau oasele în întumeric"
"E destul de lumină aici de la reflectoare. Poate chiar sunt fosforeşcente. Ca să fi sigură, mai bine vii cu mine în întuneric." Nici nu termin bine propoziția şi realizez ce lucru prostesc am spus. Încep să râd puternic, sperând că aşa va face şi ea. Asta, sau mă va crede deja o ciudată.
Se uită un moment surprinsă, dar apoi izbucneşte şi ea de la amuzament.
"Wow e prima dată când o fată îmi zice asta în primele două minute de conversație."
"Să înțeleg că eşti obişnuită ca băieții să-ți zică asta?"
"Hmm neh, se sperie până să ajungă acolo."
Interesant.
"Iar costumația ta ce reprezintă?"
"Ştii, de fapt, nu e un costum. E mai degrabă ce ascund apropre zilnic de lume,dar fiind Hallowen nimanui nu-i prea pasă dacă e deghizare sau nu, cât timp e interesant. Sunt îmbracată ca un mare lesbian-stereotype, dar bănuiesc că tot restul anului sunt doar gay, nu şi stereotip."
"Ohh deci joci pentru altă echipă" îi fac uşor cu ochiul "Bine de ştiut".
"Ştii, de obicei fetele care-mi fac cu ochiul când spun asta sunt şi ele pe invers. Deci ce-ți place ție?"
"O să te las să ghiceşti."
"Hmm te laşi greu. Stai aici până-ți aduc o băutură, bine?"
CITEȘTI
MIDNIGHT TRIP [GxG]
RomanceO FATĂ CU O VIATĂ SIMPLĂ DINTR-O FAMILIE HOMOFOBĂ PLEACĂ CU TRENUL DE LA MIEZUL NOPȚII PENTRU O CĂLĂTORIE ÎN CARE POATE FI EA ÎNSĂŞI LGBT+ [GxG] = MIDNIGHT TRIP ATENTIE : primul si al doilea capitol sunt bullshit, deci daca reusiti sa treceti de ele...