Aniversarea

777 63 7
                                    

Săptămânile au trecut, încă puțin şi micuța mea face 18 ani... zilele par că au trecut aşa repede, dar acum stau pe loc. De abia aştept să o surprind cu un cadou special şi gândit de atât de mult timp. Şi să ne fac relația oficială, în fața tuturor... ea e aşa specială, îmi dă atât de multă încredere şi siguranță. Vreau măcar o dată să fac ceva la fel de special ca ea. O iubesc cel mai mult şi vreau să ştie asta.

***

Muzica răsună din difuzoare, luminile joacă peste tot prin încăpere, băieții beau fără oprire, iar fetele trag din țigări. Wow nu mă aşteptam la acest tip de petrecere de la Chriss. Dar şi aşa e interesant. Dansez pe lângă ea, dansez pe lângă prieteni sau chiar dansez cu acel tip pe care nici nu-l cunosc. Dar ce mai contează? Party, party, party. Distracție mare căci viața e scurtă. Trăieşte clipa altfel nu trăieşti.
Îmi tot repet asta prin cap, menținându-mi curajul pentru cadoul special. Nu mai am răbdare, vreau să fie doar a mea. Gândul că deşi e mereu cu mine, dar nu e doar a mea, asta mă omoară uşor.

***

Văd cum Chriss priveşte marea de invitați, căutând o anumită persoană, dar pe cine?

" Totul ok? " o întreb îmbrățişând-o pe la spate.

" Hmm? Da... doar mă întreb unde e o prietenă şi fratele ei, au zis că vor întârzia puțin, dar e aproape 12 şi încă n-au venit. "

" Eh dacă vin mai incolo atunci e mai mult tort pentru noi. Oricum petrecerea ține până în zori, au timp să vină. " îmi dă dreptate şi se întoarce la distracție.

***

" Chriss să trăiască, la mulți ani ! " melodia se termină, iar fata suflă în lumânări. Fericirea i se poate citi pe chip.

" Vă mulțumesc foarte mult tuturor ! Sunteți cei mai buni oameni din viața mea ! Dar acum să înceapă cu adevărat petrecerea ! " înclină un pahar de şampanie pe post de "Noroc" apoi îl dă pe gât.

" Stați, stați, stați puțin ! Am ceva special pregătit pentru Chriss " spun îmbrățişând-o, în momentul următor nişte oameni din stuff aducându-mi chitara şi un scaun pentru castanie. Îi fac semn să se aşeze.

Mintea mi-ai dat peste cap
Momentele cu tine-mi produc trac
Un zâmbet mi-ai croit îndat
Aşa că inima-mi mi-am ascultat
...

Şi aşa cântecul a continuat. Chriss era pe punctul să lasă şiroaie de lacrimi fericite să-i mângâie obraji, dar n-am lăsat asta să se întâmple.
" Chriss, în caz că nu ți-ai dat seama, eu chiar te iubesc, dar nu mai suport faptul ca nu e nimic oficial între noi. Vrei să fii cu mine sau tocmai am făcut un moment atât de drăguț în fața tuturor pentru un refuz? " zic amuzată, iar fata îmi răspunde cu un zâmbet, îmbrățişându-mă strâns apoi sărutându-mă în fața ochiilor tuturor.

" În primul rând, eu te-am întrebat prima asta, dar tu ai vrut să o luăm uşor. În al doilea rând, da, binențeles că vreau să fiu iubita ta, iar tu a mea ! Eşti minunată şi-ți mulțumesc mult pentru tot. Te iubesc! " spune  entuziasmată, toți încep să aplaude şcena creeată de noi.

Un POC se aude, iar noi două suntem cuprinse de confetii; cred că tocmai   i-am oferit iubitei mele o aniversare de neuitat.

***

Timpul zboară, tortul e mâncat. Bete nu suntem, dar amețite da. Mă uit prin mulțime, ochii îmi rămân ațintiți pe un tip. Păr roşcat, trăsături cunoscute... stai... nu poate fi Ed, nu? Ok Torey, ai băut destul.

Chriss stă cu nişte prieteni de vorbă în timp ce eu mă îndrept spre bar să îmi iau ceva. O roşcată era înaintea mea la rând; din nou, ceva îmi parea cunoscut la ea. Deja sunt paranoică, mai bine îmi iau o apă.

" O sticlă de apă, vă rog. "

" Nu se poate ! " o aud pe tipa din fața mea, care îşi aştepta băutura. Glasul e prea cunoscut... oh Doamne, nu... Se întoarce cu capul spre mine, privirile noastre ațintindu-se una spre cealaltă.

" Nicky...? " rămân şocată, aproapre mută în fața ei. Nu ştiu ce să fac, ce se întâmplă, ce să simt. Amintirile-mi răscolesc puțin mintea.

" Ai uitat să spui Rămas bun, credeai ca scapi aşa uşor de mine, Torey? " mă îmbrățişează strâns. " Credeam că nu te voi mai vedea niciodată... " şopteşte stins. Vreau să o întreb de unde o cunoaşte pe Chriss, dar până să spun orice, chiar vocea castaniei ne trezeşte la realitate.

" Wow voi vă cunoaşteți deja? " tresar la spusele ei, şi îi dau drumul brusc, lăsând-o surprinsă.

" La mulți ani, Chriss ! De la Ed şi mine. " îi dă un cadou şi zâmbeşte.

" Merci. Pff ați cam întârziat, acum noi mergem să facem poze, iați fratele şi veniți şi voi afară. " zâmbeşte dulce, şi pe mine mă trage de mână după ea.

Afară ne aştepta un fotograf.

" Hey cuplu fericit, hai să pozați. " Ne pune să ne ținem de mână, să ne sărutăm, se ne îmbrățişăm şi tot aşa. Îmi dau seama cu greu că toate astea au fost făcutr sub ochii lui Nicky, care acum are îmbrățişată de Edward şi evita să se mai uite la noi.

Când terminăm, ei zâmbesc la noi, alții trecând la pozat.

" Deci ea este noua iubita, tipa de care mi-ai tot vorbit? " îi spune Nicky lui Chriss.

" Iar eu îi sunt chiar prima iubită. " chicoteşte uşor " Dar voi de unde vă ştiți? "

Roşcată îmi aruncă o privire dezamăgită. Răspund eu pentru ea.

" Am călătorit o dată împreună. " acest răspuns o mulțumeşte, dar pe Nicky o supără.

" Da; cam atât. " continua ea.

" Haideți! Să ne întoarcem la distracție " spune Chriss şi ne trage înapoi înăuntru, dar gemenii se distanțează de noi, de mine.

( Da, sunt o persoană oribilă care nu merită cititori, doar fiindcă mi-au trebuit luni să scriu un nou capitol. Nu avem acea ardoare să scriu, nu puteam. But here we go, hope to see you sooner this time )

MIDNIGHT TRIP [GxG]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum