-Oha oğlum çok yakışıklısın ya maymuna gerek kalmadım ben sana vaşarom artık.
+Kızım mal mal konuşma ya lez misin nesin hadi gidelim.
Taksiler durmak bilmiyor ve büyün kızlar bize iş atıyordu.Bu gençlik nereye gidyor.Anamm babanem kaçtı içime çık be kadı çık içimden zaten 87 yaşındasın ne demeye giriyon torununun içine.
Aha geldi taksi heheyt be.Ama ben Sinan Kaya'yı istiyordum öhöhöh evet benima ağlamam öksürük gibi çıkıyormuş onu anladım.Bu yolda giti git bitmiyor.Nede olsa karşıya geçiyoruz.
••••••••••4 saat sonra Sarah'dan••••••••
-Goçobolormoyom?
+Hayır ,damsız almıyoruz.
•O bizimle
Ayy nede yakışıklı iki erkek offf yerim ben bunları yağğ.Hemde beni koruyorlat kesin bu akşam benimler ahhah kim benim cazibeme karşı gelebilir.Ama Dila ne olacak?içses"bu iki taşı bırakıpta Dila ile mi gecçzeceksin?"ayy haklı benim içsesim yerim seni ben ama.içses"dur be bir bana yavaşamamıştın oda oldu."
•Benim adım Berk yanımdaki yakışıklıda Cenk.Yalnız mısın ?
-Oyy tobokodo yolnozom.Ahahahh.
•İyi o zaman bizimle gel.
-Conk nodon konoşmoyor?Bo kodor yokoşoklo boro bonco konoşmolo.
~Hadi bebeğim girelim içeri
Ayyy ban bebeğim dedi bana Dila burada olsaydı kıskanırdı kesin.Hep beni kıskanıyor zaten.Güzelde bişi olsa hadi neyse.İçses"senden çok daha güzel geri" sen kimin iç sesisin yahh "kapa çeneni ve erkeklere odaklan.
~Bebeğim senin malyajın mı akmış?
-Oyy bon gogop bakoyom.
•••••••••••••••••Dila'dan••••••••••••••••
Bir kaç bebeğim dedim nasılda düştü tuzağa zuhahaha +ben -Sena
+Hadi dans pistine gidelim salakta bizi bulamasın.
-Gidelim bebeğim
+Hey o benim lafım dı
Yalnız şimdi fark ettim de erkekler ya dans ediyorlar yada yiyişiyorlar öğk iğrenç ya.
-Bence gidelim
Her ne kadar bu görüntelerden midem bulansada buraya gelebilmek için para harcadım ve ben o parayı boşa harcamoş olamam.
-Hayır biraz daha kalalım.Zaten yeni geldik.
-O zaman ben içerim kardeş.
+Ne buluyorsun şu zıkkımda.Az bari
-Zaten hayatımda topu topu 2 kez içtim.
-Az iç birde seninle uğraşmayayım.
-Tamam bye.
Sena gider gitmez bir yeri gözüme kestirdim tam oturacakken biri oturdu öff yahh;(
•Merhaba,ben Selim.Buralarda yenisin galiba.Off çok yakışıklısın.
-Benim sevgilim var ondan başkasına bakamamam.
•Ne işin var o zaman burada?
-Zaten sevgilimle geldim.Bye
Deyip anında kaçtım.Tamam ben müthüşüm ama bu kadarada hızlı değil.Şu salak Sena nerde ya?
-Aciiiii geçeğdeeee aşşşk geçeğmiiii?
Umarım düşündüğüm şey değildir umarım Sena değildir mikrofonun başındaki.Şimdi Dila ondan geriye sayıyoruz ve bakmışız Sena düzgün bir şekilde karşımızda.
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.5-1.25-1 veee 0
Ölüdüm ve cehennemdeyim galiba tamda sandığım gibiymiş.Sena'yı tuttuğum gibi bardan çıkaracakken polisler girdi içeri işte şimdi sıçtım.
-Alın bunlaron kimliğide.
Bizim kimliklerimiz ama pembe ne yapacapız biz ya.
Sena'nın kimliğini ve kendi kimliğimi çıkarıp polise verdim.Polis makyajdan dolayı biz erkek sandığı için sahte kimlikten de içeri aldılar.
-Polis abiii
-Polis abiii
+Ne var?
-Bana bir su birde pamuk getirir misin?
-Neden?Bu arada birazda sorguya alacaklar.
+Abi ben kızım gay barların nasıl olduğu için arkadaşımla kimlik değiştirdik.Bir su bir de pamuk ile kanıtlayabilirim ben size.
Nezarethanenin kapısını açıp beni ve salağı dışarı çıkardı birisinin odasına götürdü.Gittiğimizde ağı gitmiş bağı kalmış biri koltukta oturuyordu.Eh be abi emekli olma yaşın gelmiş hem bu dünyada hem de meslekte sen hala napion ya tabikide diyemedim göt korkusu olum bu kolay değil.Elimize pamuk ve makyaj çıkarıcı verdiler zorlansamda peruk ve makyaj çıkmıştı.Polisciklerim suçsuz olduğumuzu anlayınca serbest bıraktı.Oğlum Hukuk öğrencisiyim sicilime işlenirse...amaan atlattımya.
PAATT
Sena düşmüş ya la.Oha ne kadarda ağır ya bu kız.Sonunda kaldırabildiğimde taksi gelmişti.Bir saatlik yolun sonunda eve geldiğim gibi Sena'yı atıp çıktım.Biraz hava almam lazım YALNIZ.Sena'yı bizim eve bırakmamın sebebi onu o halde selma teyzeye bırakırsam yarın helvasını yemiş olurdum.Canım helva çekti öff.Sahile doğru giderken bir çığlık duydum.Çığlığa doğru gittiğimde evet filmlerde kızıyorum ama ben gidiyorum bu da ayrı bir ironi.WTF? Karşımdaki manzarayı anlatıyorum yerler kan kısa elbiseli kadını bir adam kollarından tutuyor ama adamı göremiyorum siyahlığa bürünmüş bir halde ve OHA adamın gözleri Lamba gibi parlayan sarı renkteydi normal bir insanın gözleri o kadar asla parlayamaz .Adam seslice bir burnunu çekti havayı kokladı.+Ben ~Sarı adam
+Ne yapıyorsun kadına ?
~Defol git buradan küçük ve burada olanları unut.
Dekileri ile ben bir sinirlen,korku morku kalmamıştı.Adama doğru giderken...
~Sonra görüşeceğiz o zaman bana itaat ediyor olacaksın sen sarı ben kırmızı olacağım gitti galiba çünkü o sarı gözler kaybolmuştu.Kadının nabzına baktıpımda atmıyordu. Atmadığı için takmayıp geri eve döndüm.Kıyafetlerimi çıkarıp pijamalarımı giyindim.O gözler nedense aklımdan çıkmıyordu.Sesi ve gözleri çok soğuktu evet ona Buz adam diyeceğim.Ben sarı o kırmızı ama onun göz rengi sarı nasıl oluyor.
Kesin onu insan dışı diye görmemin sebebi fazla bilim kurgu okumam. Rahat bir uyku dileği ile zıbardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzun İçinde Ateş
Teen FictionMerhaba ben Dila,19 yaşında, uzun boylu ,sarışın, çok olgu- -senmisin olgun güldürme beni be -de get ordan,ben bir kere çok asil,çok müthüş ,çok zeki ve çok güzel bir kızım hem sen hiç gülmezsin ki. -o kadar asilsin ki tuvallette pembe bok sıçıyorsu...