Bahçeye inmiştik okul baya büyüktü sera bölümü vardı oraya girmiştik bitkilerin arasında ne yapacaktık bir türlü anlayamamıştım.
En sonunda bir açık alan vardı arkasına baktığım zaman renkli ve her türde çiçeklerden oluşan büyük bir kalp vardı ve çok hoşuma gitmişti mert karşımda duruyordu ve kollarını açarak benimle çıkarmısın demişti ve ben bir kez daha hayatımın şokunu atlatamamıştım.ECE: ne yapıyorsun mert !!
MERT: biliyorum ece belki,burasi güzel bir Yer olmayabilir ama senin çiçekleri sevdiğini biliyorum o yüzden sana burada etmek istemiştim
Birşey demeden arkamı dönüp gittim arkamdan bağırıyordu birşey demiyecekmisin diye onu duymuyordum hızlı adımlarla sınıfa gittim ve derse girdim o anda her kez bana bakıyordu bir bok varmış gibi
Sırama doğru üzgün bir yüz ifadesiyle ilerlerken barış'a hiç bakmamıştım hatta onun orada oturduğundan bile haberim yoktu.Ders bitiminde bir anda yanıma geldi ve kafasını omuzuma koydu. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Kafamı kaldırdığım da barış'ı gördüm ve bana iyimisin diye soruyordu. Ben ise hiç takmıyordum. Uyumaya devam ediyordum...
Oda sinirlenip sınıftan çıktı.
Şuan birileriyle konuşmaya çok ihtiyacım vardı. Ve dersten çıkıp kızlarla kantinde buluştum. Herşeyi anlattım. Onların ağzı iki metre açılmıştı. Ne diyeceklerini bilmiyordu ikiside...
GÜL: kabul etseydin keşke niye etmedin ki ?
EBRU: kızım et işte nolucak ki istemediğin zaman ayrılırsın.
ECE: ben istemiyorum kızlar başkasından hoşlanıyorum
Diyip onlara kızarak masan ayrılmıştım. Eve gidip üstümü çıkarıp askılı kısa ve vücudumu saran bir elbise giymiştim arkasıda kuyruk sokumuma kadar açıktı ve beyaz topuklu ayakkabılarımı birde çantamı alıp evden çıkmıştım kafamı dağıtmak için bara gitmiştim yanımda kimse yoktu çok içiyordum ve kalkıp herkezle dans ediyordum takii biri beni kolumdan çekene denk kafamı kaldırdığımda onu gördüm karşımda duruyordu öylece ve devamını hatırlamıyordum sabah uyandığım da başkasının evindeydim ve üstümde erkek pjaması vardı kıyafetlerim yerdeydi acaba kimin evindeydim ve gece ne yapmıştım hiçbirşey hatırlamıyordum başım ağrıdan çatlıtordu...