BÖLÜM 9

28 4 0
                                    

İlk önce soğuk bir duş almam gerekiyordu şoku atlatmak için.

Çıktığım da hemen yüksek bel kot şortumu giydim. Ve üzerine yarım kollu beyaz ince bir kazak giydim onun üstüne kot yeleğimi giyip hızlı adımlarla aşağı indim yeni aldığım siyah konversleri giyip çantamı alıp çıkmıştım. Yolda hızla yürümeye devam ederken bir yandan da saçlarımı toplamaya çalışıyordum. Okula geldiğimde kapıda barışı gördüm ve bir kızla konuşuyordu ve kızla çok samimiydi

Acaba kimdi bu kız diye düşünüp duruyordum Ki...

Barış bana doğru yanında ki kizla kol kola geliyorlardı. Ve bunu görünce sevgilisi sanmıştım ayrıca kızda baya güzeldi çok uzun saçları vardı gözleri çekikdi ve yeşildi. Çokta güzel giyinmişti askılı kırmızı göbeği ve sırtında biraz dekolte vardı altında cam gibi beyaz parlak bir babet ve elinde ayakkabısıyla uyumlu küçük bir çantası vardı. Herkez ona bakıyordu ben bile.

BARIŞ: günaydın ece bu benim kuzenim şevval kendisi başka bir okuldan geliyor ve benim kuzenler arasında en çok sevdiğim kızdır.

İçimden

Allahtan kuzeniydi ve çok tatlı bir kıza benziyordu bir an sevgilisi sanmıştım iyi ki de değilmiş dedim...

ECE: memnun oldum şevval (ve gülümsedim)

ŞEVVAL: bende tanıştığıma çok memnun oldum ece

BARIŞ: biz sınıfa gidiyoruz ece geliceksen gel hadi.

ECE: yok siz gidin ben arkadaşlarıma bakıp gelicem

Diyip oradan uzaklaştım gül'le buluştum ve herşeyi anlatmamı istiyordu detaylı detaylı bende konuyu değiştirip ebruyu sordum

GÜL: bugün yeni enişte adayımızla tanışacağı için okulu asmış.

ben çok şaşırmıştım hadi canım diyerek kahkaha atıyordum. Benimle birlikte gülde gülmeye başlamıştı kol kola girip beraber sınıfa çıkacakken mert yolumu kesti ve gülde yanından hemen uçu vermişti.

Acaba bu sefer mert bana ne diyecekti veya ne isteyecekti gerçekten merak ediyordum...

Yeni Bir AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin