2.BÖLÜM

117 0 0
                                    

"Bi dakika bu çapkınlıklarıyla ün salmış Prens mi?" dedim bunun o olduğuna yemin edebilirim ben dahil bütün Prenseslerin ağzının suyunu akıtan Prens ama ben onu Sevemem bu kadar çok rakibim varken olmaz "Evet o ama 2 senedir kimseyle birlikte olmuyormuş yarın düğüne gelicek tanışırsınız hem çokta yakışıyorsunuz" dedi "yengee o adamla evlenirim ama onun altına girmiycem istemedikçe onunla yatmıycam onu sevmiycem" dedim kesin konuşmuştum "büyük konuşma bence belki seversin" dedi hayır asla sev-miy-cem "Sevmem yenge sevmem neyse hadi çıkta bende uyuyım her yerim ağrıyor" dedim ve çıktı bende yavaş yavaş gözlerimi kapattım...
-----------------------------------
"Maria tatlım kalk hadi bak bugün abinin düğünü var gelmiycek misin?" dedi annem ve perdeleri açmaya başladı. "5 dakika daha uyusam" dedim gözlerimi açmadan "olmaaaaz yengen seninde gelinliği görmeni istiyor" dedi "hem hadi kalk giyin kuaförler geldi kıyafetinde burda" dedi elbiseyi gösterip gerçekten güzel bi elbise seçmiştim "Oooff pekâlâ hadi çıkta giyiniyim"
--------------------------------------------------------------------------------------
-Sen Fransa Prensesi Miley Stewart, Italya Prensi Liam Pablo'yu hastalıkta sağlıkta zenginlikte fakirlikte ölüm sizi ayırıncaya kadar kocanız olarak kabul ediyor musunuz?" "Evet"
-Peki siz Italya Prensi Liam Pablo, Fransa Prensesi Miley Stewart'ı hastalıkta sağlıkta zenginlikte fakirlikte ölüm sizi ayırıncaya kadar karınız olarak kabul ediyor musunuz?" "Evet"
-Bende sizi karı-koca ilan ediyorum gelini öpebilirsiniz nikahları kıyılmış ve gelini öpmüştü. hep böyle bir nikah hayal etmiştim. abim ile yengemi izlerken farketmedim gozlerimden iki damla yaş aktı "Neden ağlıyrsun?" "Duygulandım" dedim istemsiz bir şekilde çıktı ağzımdan "Tanışıyor muyuz?" dedim "Sen beni tanımıyorsun ama ben seni 2 yıldır tanıyorum" dedi şaşırmıştım hatırlamaya çalıştım ama hatırlayamıyorum "Ben Martin, Martin Antinio İngiltere Prensiyim" haa hatırladım "Bende Maria Pablo Italya Prensesiyim" dedim ve "Şeyyy... izninizle" dedim ve yukarı odama çıktım. "Ooofff bu nasıl bir gün 1 hafta sonra evleniceğim insan önüne gelene yazan çapkın yaa evlendiğimizde benide aldatırsa yok yok ben bu adamdan çocuk yapmam" diye kendi kendime söyleniyordum ve aynı zamanda üstümü çıkarıyordum arkadan fermuarı indirmiş üstümden yağ gibi kaymasını izlemiştim önüme döndüğümde kapının orda beni izleyen Martini görmemiştim hemen yerden toplayıp üstüme tuttum "Ne işin var senin burda" dedim ve bana daha çok yaklaşıp elimi çekti ve elbisenin düşmesini izledi üstümde sarı kombinezon ve onun altında sarı iç çamaşırı vardı "sarı sana çok yakışıyor" dedi ve elini kombinezonun kopçasına attı "Sen ne hakla bana dokunuyorsun" dedim sinirle "1 hafta sonra evlenicez nasılsa" dedi kendini beğenmiş 'Olmaaaz istemiyorum' diyemedim sadece sustum ve bu istiyor gibi gösterdi "İstiyorsun sende" dedi "İstemiyorum" dedim "İstiyorsun heyecandan titriyorsun" dedi doğru titriyordum ama heyecandan değil "Heyecan değil korkudan titriyorum" dedim "Neden korkuyorsun? Bakire misin?" "Hayır malesef" dedim ağlamaya başlamıştım "Şşşt sakin ol" dedi ve pijamamı giydirdi "Anlat neden korkuyorsun" dedi ve anlatmaya başladım "2 hafta önce babam bir adamla evlendirdi beni adam sadist herifin tekiydi en kötü deneyimimdi ne yazıkki ilkim oydu" dedim ve daha fazla ağlamaya başladım "Sakin ol bak ben o adam gibi değilim sana istemediğin sürece dokunmıycam tamam mı?" dedi ve "Peki baban duyunca ne yaptı" diyede ekledi "Kızdı çok kızdı abime, beni geri getirdi diye" dedim ve ağzı açık kaldı ağzını kapatırken devam ettim "Babam gençken bir tane kızı sevmiş ama sarhoş olduğu bir gece annemle birlikte olmuş o birliktelikte abim olmuş 2 sene sonrada ben olmuşum ve annem hamileyim diyince ondan ayrılıp annemle evlenmek zorunda kalmış ben doğduğumdan beri beni sevmez saçımı okşamaz hep abimle bana aşkını bitirdiğimizi söyleyip durur 'Siz olmasaydın ondan ayrılmıycaktım' diyor sürekli annemi sevmediğini söyleyip duruyor" dedim ve resmen gözlerinden ateş fışkırıyordu "Tanrım bu nasıl bir baba neyse güzellik hadi sen uyu" dedi kolundan tutup "gitme" dedim ilk başta şaşırdı ve yapmadı "sarhoşum sana zarar verebilirim" dedi "Yapmazsın lütfeen" dedim ve yattı "Sarılabilir miyim?" dedi arkamı döndüğüm zaman "Peki" dedi ve sertliği bastırarak sarıldı ve uyuduk.
--------------------------------------------------------------------------------------
Sabah uyandığımda bir çift kolla karşılaştım yorganı kaldırdığımda iç camaşırlarımlaydım tam kaşlarımı çatmış sinirlenicekken dün olanı hatırladım ve üstüme sabahlığımı geçirip salona gittip yengemde sabahlığıyla oturuyordu "Maria sen annenlerle gitmedin mi?" dedi
"Yok canım ben düğünün ortasında odaya çıktım Martin'de vardı beraber uyuduk" dedim çok mutlu olmuştu "Waaww bi şeyler oldu mu?" "Hayır yenge olmadı evlenince olucak o" dedim resmen gözleri parladı "Kabul ettin demek" "Evet Martin iyi biri beni sevdiği belli dün kendini çok sıkmasına rağmen dokunmadı sadece sarılıp uyudu karı-koca gibi değilde iyi bir arkadaş olabiliriz" dedim sinirlendi "Ne arkadaşı yaa karı-kocadan arkadaş mı olurmuş" dedi "Yok Bayan Pablo bir müddet sonra Maria beni sevicek bunu kendiside görücek" dedi merdivenlere baktığımda Martin'i gördüm uzatmak istemiyordum "Bunu zaman göstericek" dedim ve "şimdi izninizle duşa girmem lazım" diye ekledim ve gittim.
Duştan çıktığımda üstümü giyinip yattım gözlerimi kapatıp dün geceyi düşünmeye başladım bir an acaba kendimi ona teslim etsemiydim diye důşündüm ama yok onunla birlikte olmıycam...
--------------------------------------------------------------------------------------
"Hadi Maria kalk bugün senin düğünün kendi düğününe geç kalmak istemezsin dimi" dedi istemeyerekte olsa kalktım yataktan "hadi al önce gelinliğini giy" diyerek gelinliği uzattı. Çok güzeldi gelinlik ve annem seçmişti Sade sol göğsünün aşağısından sağ belinin oraya doğra işlemeler var uzun bir duğak var çok güzel (MEDIADAKİ GELİNLİK) "Evet hadi gidelim" abimin koluna giricektim çünkü babam gelmiycekti bile "Tamam abi?" dedim boynumu bükerek "Sakın babam gelmiycek hala onu düşündüğüne inanamıyorum" dedi "Tamam abi yaa hemen kızıyosun hem babam neden seni seviyorda beni sevmiyor annem sana hamile kaldığında evlenmek zorunda kalmış" "Beni sevdiğini nerden çıkardın düğünüme gelmedi" dedi "Her neyse hadi bakalım güzel kardeşim" dedi ve kolunu gösterdi.
--------------------------------------------------------------------------------------
Düğün mü? Cenaze mi? yıllarca kendimi böyle bir gelinlikle mihrapta müstakbel eşime yürürken hayal ettim ama şimdi hiç sevmediğim biriyle zorunlu bir şekilde evleniyorum "Sen Italya Prensesi, Prenses Maria Pablo Ingiltere Prensi, Prens Martin Antinio'yu hastalıkta sağlıkta zenginlikte fakirlikte ölüm sizi ayırıncaya kadar eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" diye sordu Peder "E- Evet" zorla çıkmıştı ağzımdan "Peki siz Ingiltere Prensi, Prens Martin Antinio Italya Prensesi, Prenses Maria Pablo'yu hastalıkta sağlıkta zenginlikte fakirlikte ölüm sizi ayırıncaya kadar karınız olarak kabul ediyor ediyor musunuz?" "Evet" "Bende sizi karı-koca ilan ediyorum"...

ZORAKİ KOCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin