=> BÖLÜM 1 <=

142 0 0
                                    

Ben Italya Prensesi Prenses Maria Pablo 16 yaşımdayım ve bu iğrenç düğün için hazırlanıyorum ne yazıkki Babam yani Italya Kralı Kral Marck Pablo sırf kendisi uygun gördüğü için bu adamla evlendiriyor benden kurtulmak için desek daha doğru olur. Doğduğumdan beri beni hiç sevmedi baba sevgisi nedir bilmedim annem çok sever beni hep korur adeta bana hem anne hem baba oldu o evlendirmek istemedi beni küçük olduğumu o da biliyor. Gözümden bir damla yaş düşerken bende aşağıya inmiş Pederin karşısındaki yerimi almıştım.
"Siz Fransa Kralı Kral Jerremy Wilson Italya Prensesi Prenses Maria Pablo'yu bir ömür koruyup kollıycağınıza Tanrı'nın ve Konukların huzurunda yemin ediyor musunuz?" "Evet Yemin ediyorum" dedi ve benim ağlamam daha şiddetlendi "Peki siz Italya Prensesi Prenses Maria Pablo Fransa Kralı Kral Jerremy Wilson'a iyi bir eş olucağınıza Tanrı'nın ve Konukların huzurunda yemin ediyor musunuz?" Pederin bu sorusunu duymamak isterdim "Evet ye-yemin ediyorum" dedim kelimeler hiç çıkmıycak sandım ağzımdan "Bende Tanrı'nın izniyle sizi karı-koca ilan ediyorum gelini öpebilirsiniz" dedi ve o iğrenç dudaklarını dudaklarıma bastırdı "çekiil" diye ittirdim çok kızmıştı anlayabiliyordum üstelik herkesin içinde tokat atmış odaya gitmiştim. Üstümde gelinlik yatakta yatmıştım Jerremy odaya girmişti "Kalk bana attığın o tokatın cezasını çekiceksin" dedi ve "Kalk çabuk soyun" diyede devam etti ben dediğini yapmayıp sadece ağladığım için de saçımdan sürükleyip duvara yapıştırdı ve üstümdeki gelinliği bir çırpıda yırtıp attı bende iç çamaşırımla kaldım ve ağlamayı bırakıp yalvarmaya başladım "Lütfen yapma ben senin kızın olucak yaştayım lütfen ben 16 yaşımdayım sen 40 yapma lütfen" dedim ama beni duymuyor gibiydi ve hemen pantolonunu çıkardı Kahretsin pantolonun altına bi şey giymemiş ve bu yaştaki birine bu biraz fazla büyük inanamıyorum ve şimdi burda bu bana tabir-i caizse tecavüz edicek.
Ben ağlamaya devam ederken o da erkekliğini okşayarak yanıma geldi "Lütfen yapma lütfen yalvarıyorum sana lütfen" dedim "yalvarıcaksın daha çok yalvarıcaksın" dedi pis pis sırıtıp "Neden bana böyle davranıyorsun ne yaptım ben sana o tokat içinse özür dilerim lütfen yapma" ben konuşurken o ellerimi yukarı bağlamakla uğraşıyor beni dinlemiyordu beni yukarı kaldırıp bacaklarımı beline doladı "Çok canın yanıcak çok" dedi ve bakire olmamı umursamayıp hızla içime girdi..
-------------------------------------------
Tam 1 saattir hiç durmamıştı ve sonunda yorulup içime boşaldığında ben acıdan bayılıcaktım nerdeyse bekaretimi hiç sevmediğim bir adama çok acılı bir şekilde vermiştim neyseki bu adamdan bir çocuğum olmıycak Tanrı'ya şükür annem bana doğum kontrol hapı vermişti yakalanmamak içinde benim tarafımda olan bir hizmetçiye vermişti her gece o vericekti bana ta ki burdan kaçmayı başarana kadar...
=> SABAH <=
Sabah uyandığımda kasıklarımda tarif edilemez bir acı vardı ve kalktığımda yattığım taraf hep kandı ben dayanamayıp "Bellaaaaaa" diye bağırdım Bella benim tarafımda olan hizmetçimdi "Buyrun Kraliçe'm" "şu çarşafı yorganı falan yak görmek istemiyorum" "Peki efendim bu arada Kral Jerremy geldi isterseniz alın bunu lavaboya gidip içersiniz" dedi ben buna hakkını nasıl ödiycem "Peki Bella saol" dedim ve bi ses duydum Jerremy "Mariaaa nerdesin benim genç ve güzel karım" bu sesi duyar duymaz hemen yatağın içine girdim uyuyor gibi göstermek için "Maria hala uyuyor musun kalk hadi kocan geldi" "Jerremy çok kötüyüm lütfen bırak dinleniyim dedin inanması için dua ederken "peki akşama dinlenmiş ol" dedi ve gitti bense inandığı için çok seviniyordum
-------------------------------------------
Akşam olmuştu ne yapıcam ben şimdi istemiyorum onun altına girmek "Maria dinlenmişsindir yeterince gel hadi beni eğlendir beni" sanki karşısında orospu var "Peki bi lavaboya gidiyim o zaman" dedim ve gittim doğum kontrol hapını içip geldim "Aferim kabullendin sonunda demek" dedi iyice sinirlenmiştim "Kabullenmedim sadece kurtuluşum yok onu biliyorum istesemde istemesemde zorlada olsa beni alacaksın altına" bu sefer kararlıydım bağırmıycaktım ben bağırdıkça gerizekalı zevk alıyorum sanıyo hemen hazırlandı benimde üstümdekileri çıkardı ön sevişmeyi atlayıp direk olaya girdi bu hep böyle olucak sanırım hep o zevk alıcak kadınlığımda işini bitirip üstüme çıktı birden sokunca bir irkildim ama yinede bağırmadım nerdeyse yarım saat oldu ama ben duygusuz bir ölü gibi yatıyor işini bitirmesini bekliyordum en sonunda dayanamadı "İnle seni sikmemi iste..." dedi tık yok kalktı arkamı döndürdü ve birden soktu hem ileri geri yapıyor hem "Inle" diyordu inlemedikçe kalçama sertçe vuruyordu 5 dakikada böyle kalmıştık ama şuan bayılsamda bu piçe o zevki yaşatmıycam ben zevk almıyorsam o da almasın beni sırt üstü yatırdı "İnleee" diye bağırdı ve suratıma sertçe tokat indirdi "İnleeee" bu seferki kükreme gibiydi inlemeyince bir tane daha tokat attı ve tekrar arkamı döndürdü köpek pozisyonunda durdurdu ve gitti giyinme odasından bi şey aldı ben tam göremiyordum ama canımı yakıcak bi şey olduğuna emindim "Demek öyle inlemeyerek mi bana ceza vericeksin pekala bakalım kim dayanıcak" dedi ve elindeki şeyi hızla popoma vurdu o an istemsiz bağırdım her vurduğunda bağırıyordum ve sonrası karanlık o kadar acıya dayanamamış bayılmıştım...
-------------------------------------------
Uyandığımda başımda birileri vardı uyanmış ama gözümü açmamıştım kim olduklarını tahmin etmeye çalışıyordum
"Noldu bu kıza böyle her yeri yara bere içinde?" "Bana karşı geldi" "Jerremy sen bu kızla neden evlendin sitresini atmak için mi?" "Binevi" dedi "Sen karışma anne" diyede devam etti ve içeri biri daha girdi kokusundan tanıdım bu abimdi "Noldu kardeşime böyle?" diye kükredi Jerremy hiç ses çıkaramadı ve abim devam etti "Ben en başından beri bu evliliğe karşıydım "dedi ve artık gözlerimi açtım "ab-abii" dedim "Noldu bebeğim sana" dedi "Abi şey.." dedim ve Jerremy'e baktım sus der gibi işaret yaptı ama susmıycaktım bugün burdan kurtulucaktım "abi nolur götür beni burdan 2 günde bu hale geldim nolur 1 aya öldürür bu beni" ve dediğimi yapmış söylemiştim "Neden yaptı bunu sana" dedi şimdi nasıl söyliycem "şeyy abii..."
"Ney güzelim hadi söyle bu herif sana bi şey yapamaz" dedi "Ondan değil utanıyorumda Miley'e söylesem" dedim ve Miley'i çağırdı herkeste dışarı çıktı. "Anlat tatlım hadi söyle naptı bu herif sana" dedi Miley'e rahatça söylerim " Şeyyy... Sex'te inlemediğim için yaptı" dedim ve başımı yana çevirdim "utanma sen utanılcak bi şey yapmadın" dedi ve abimi çağırdı "Noldu Hayatım? Neden yapmış?" abimin bu sorusu üzerine Miley bana baktı 'şimdi değil' anlamında kafa salladım "Sonra söylerim hayatım şimdi sadece Maria'yı burdan çıkaralım" dedi ve abim beni kucaklayıp götürdü üstümde sadece gecelik vardı bende daha fazla dayanamayıp uykunun kollarına bıraktım kendimi....
-------------------------------------------
"Hayır lütfen yapma lütfen HAYIIIIIR" diye bağırarak uyandım Miley yanımdaydı "geçti tatlım biz yanındayız" dedi ve sarıldı bu kadından güzel anne olur şevkatli ben ağlarken bağırma sesleri duydum "Noluyo aşağıda" ağlamaklı sesimle bunu zor söylemiştim "Baban çok sinirlendi seni geri getirdik diye" dedi ve devam etti "Maria bak biliyorum sen daha çok küçüksün ama bu evde kaldıkça o evden farklı olmıycak tanıdığım bir tane Prens var kendisi İngiltere Prensi adı Martin Antinio ve 2 yıldır seni seviyor sana çok iyi bakıcak ne diyorsun evlenicek misin bu adamla senden 2 yaş büyük sadece"....

ZORAKİ KOCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin