V.

290 31 2
                                    

Napsala jsem mamce zprávu, že se zdržím a s Nicky jsme zamířily k blízké kavárně. Cestou jsme si nenuceně povídaly o všem možném. Dozvěděla jsem se, že chodí do školy kousek od té mé, rodinu má kompletní a to i se sourozencem - bratrem. Je mu prý 17 a je celkem v pohodě. Docela mě tahle informace překvapila, všechny mé kamarádky co mají bratry vždy tvrdily, že mám být ráda, že jsem jedináček. Mně to ale bylo spíš líto.
Došly jsme ke kavárně a Nicky mi přidržela dveře. "Ty jsi ale gentleman!" Zasmála jsem se. Ona se jen zazubila v odpověď a šly jsme si vybrat stůl. Usadily jsme se vzadu v rohu kavárny, aby jsme se dobře slyšely. Byl to takový malý, ozdobný bílý stoleček a k tomu dvě židličky naproti sobě ve stejném stylu. Všechno v tomto podniku bylo laděno do bílosmetanové barvy, se zdobným ale střízlivým designem. Celkově to působilo uklidňujícím a příjemným dojmem. Usadily jsme se na židle a za chvilku k nám přispěchala drobná žena středního věku s otázkou, co si dáme. Já si objednala karamelové Latté a Nicki čokoládové cappuccino.
Celý podvečer probíhal v milém a přátelském duchu a s Nicky jsme se hodně sblížily.
"Eem... Nedala bys mi svoje číslo? Kdyžtak bychom zase mohly někdy někam zajít..." Dostala ze sebe Nicki. "Jojo, jasně - xxx xxx xxx" "Díky. Dobrou noc!" Usmála se na mě a vyšla do tmy ulice.
Nicki mě předtím doprovodila až domů a tak jsem nemusela kličkovat nějakými tmavými uličkami... Ale to teď musí ona... Napadlo mě vzápětí. A tak když už jsem ležela v posteli, vzala mobil a našla si její číslo. Ahojky. Dorazilas v pořádku domů? Nerada bych, aby se ti něco stalo! :)
Odeslala jsem SMS a jen čekala na odpověď. Ta přišla vzápětí. Ahoj, jojo, už jsem doma, děkuji za starost ^^ Už jdu ale spát, tak dobrou noc :* :)
Dobrou noc :**
Odpověděla jsem, zamkla mobil, strčila ho do nabíječky a šla spát. Krásně se mi po jejím přání dobré noci usínalo...

Ahojky, po delší době zase zdravím ty, kteří to čtou... Moc vás není, ale stejně děkuju za každé přečtení, vote ^^
~♡

"Ta divná"Kde žijí příběhy. Začni objevovat