VIII.

347 31 1
                                    

Klasicky z pohledu Kerry

Film jsem si moc užila, bylo to pěkný a ten učitel... aww. To Nicki mu asi příliš pozornosti nevěnovala, celou dobu jsem na sobě cítila její pohled. A když jsem se pak zmínila o přitažlivém vzhledu Zackyho Müllera... V jejích očích se mihl ztrápený výraz.
Došly jsme do parku a sedly si pod pěkný košatý strom. Jeho listí již začínalo lehounce žloutnout, ale dávalo najevo, že zatím jen tak nespadne. Položila jsem se do trávy na záda a podívala se vzhůru. Na nebi se honili obláčkoví beránci a slunce mě šimralo na tváři. Zadívala jsem se na Nicki, která ležela kousek odemě. V odpoledním slunečním světle se její vlasy nádherně leskly a třpytily. Trochu jsem natáhla ruku a jemně se jich dotkla. "Máš fakt nádherný vlasy." Pochválila jsem jí je a usmála se. "...Cože? Eh... Děkuju!" Nesměle se jich taky dotkla, jen pár centimetrů od mé ruky, stále spočívající v její hřívě. Překonala jsem tu drobnou vzdálenost a za ručku ji chytila. Překvapeně se na mě podívala. S otázkou a touhou v očích se ke mně začala přibližovat svým obličejem. Zastavila se nad tím mým s pohledem těkajícím mezi mými rty a očima. Jako by v nich hledala souhlas. Asi na mně bylo vidět, že se rozhodně bránit nebudu a tak už mě její dech hřál na ústech. Během zlomku vteřiny se její rty něžně otřely o ty mé. Když jsem se neucukla, začala mě jemně líbat a já se po chvilce přidala.
Když nám došel vzduch a my se od sebe musely odtáhnout, navzájem jsme na sebe tázavě hleděly. "Já..." "Pšt. Nic neříkej." Zastavila mě a polibek se zopakoval. A nám ani jedné nedocházelo, že kolem procházejí lidé, kteří zvídavě poočku pozorují dvě mladé dívky, co leží v trávě pod statným stromem a projevují si náklonost. Ale víte co? V tu chvíli nám to stejně bylo úplně jedno, protože jsme měly oči (a rty) jen jedna pro druhou... A já konečně zjistila, jaké to je, když vám v podbřišku poletují tisíce krásných barevných motýlků symbolizujících štěstí z fyzického kontaktu s milou osobou...

Ahoj! Tak dneska konečně došlo na tu slíbenou pusu :'3 Snad se vám to líbí, kdyby ne, určitě se ozvěte do komentů ^^ Děkuju moc těm, co tohle čtou a případně i hvězdičkují...
~♡

"Ta divná"Kde žijí příběhy. Začni objevovat