Ik kom juist door een kiertje zien wat mijn moeder aan het doen was in de badkamer. Ik zag een toiletzakje met daarin make-up, een beetje verder stond ook parfum en ook mijn moeder kon in zien langs de spiegel.
Ze zag er mooi uit, ze leek een prinses.
Altijd als ik dit zag wist ik dat mijn moeder een afspraakje had, niet met mijn vader maar met een man die ik niet ken. Hoe leuk de mannen ook waren tegen mij en mijn moeder toch verzon ik een manier om ze weg te krijgen. De enige dat van mij met mijn moeder samen moet zijn is mijn vader. Ze zullen toch terug samen komen en terug een koppel zijn. Of... Dat dacht is toch. Altijd als mijn vader me komt halen bij mijn moeder om de week bij hem door te brengen, zie ik zijn ogen stralen als hij mijn moeder ziet. Maar dat is bij mijn moeder niet te zien.Wanneer ze langs de spiegel recht in mijn ogen kijkt schrik ik. Waardoor ik weg van het kiertje ga en naar mijn kamer ren.
Vanaf ik mijn kamer bereikte kon ik op adem komen. Ik denk altijd dat ze boos gaat zijn op mij als ze me ziet. Maar meestal doet ze of er niets gebeurd was.
Ik keek rap even achter me om te zien of er geen monster achter me was dat me zou verscheuren. Natuurlijk was het veilig.
Omdat ik toch niets te doen had voor school pakte ik uit mijn speelgoedkist een eenhoorn, paarde en pony's. Ook een paar Barbie poppen om ze als ruiters' te gebruiken.Na een uurtje spelen kwam mijn moeder zachtjes de kamer binnen. "Mama!" Riep ik luidruchtig en ik besprong haar. "How how, een beetje rustig, ja" ze lachte terwijl ze dat zei. "Je lijkt op een prinses" zei ik. Ze legden een lok haar weer waar het moest zijn en zei "Oh, Luna toch... De enige prinses in dit huis ben jij" ik begon te stralen. "Dan ben jij de koningin"
"Zo als jij wilt mijn prinses. Maar ik moet door gaan, oma zit al beneden te wachten op je!" Ze haalde nog een zilver kettingetje uit haar handtas en deed het om mijn hals. "Ik wil dat we, wat er ook gebeurd beste vriendinnetjes van elkaar zijn." Ik knikte. "Altijd!" Riep ik. Daarna verliet ze mijn kamer.************************
Zo dit is de proloog!
Hopelijk hadden jullie een geweldige start in 2016.
En laat zeker weten in de reacties wat je er van vond.Love ya xx
Anke x
JE LEEST
Matt
RomantikLuna hield altijd al van skaten. Het enige probleem was dat ze het niet kon, of toch niet goed. Gelukkig kan haar stiefbroer, Lucas er wel iets van. Lucas neemt haar mee een plein waar hij met zijn vrienden altijd gaat skaten. En daar ontmoet ze Mat...