♥(15.12.2015)♥

96 8 5
                                    

Ne demek eşitsizlik abi herşey eşit olmalı bence öncelikle...

Her neyse ne saçma bi ders bu yaa. Abi geçen ders eşitlik şimdi eşitsizlik karar verin artık.

Matematik diye neden bi ders var milliegitim bakanı amcayla görüşmem lazım. Etrafima baktığımda herkes hocayı dinliyodu veya başka bir seçenek var sadece bedenleri burda.

Ahhahaha anladınız dimi inceyi espiri yaptım hani beden vücut burda kafas.. tamam anladiniz demek sustum peki.

"Evet Azra negatifle çarpılırsa işaret değişir mi?" allakke muvvik boku yedik.

Amaçsizca etrafa bakınmaya başladım tam boku yedigimi düşünürken arkadan Aras " zaa elime düşün hadi hadi acidim işaret değişir" diye fısıldadı.

Şimdi düşün azra iki seçenek var ya değişecek ya değişecek yani demek oluyo ki değişicek."Hocam tabiki değişir böyle soru mu olur" dedim en mükko ben yaa.

Tam kurtuldum zannederken bir soru daha sordu ahey bu soruda aras da kurtaramazdı şimdi mi buldun siçcak zamanı offf. Ama zilin çalmasina tamı tamına bir dakika vardı nalet girsin. Bari işlem yapıyo gibi yapıyım da zaman geçsin. Ahhaahahah zil çaldı "aa zil tamda çözmüştüm napcan artık kısmet değilmiş" dedim ve gayet cool bir şekilde sınıftan çıktım.

Gözlerim arası ararken Elif dikkatimi çekti yeni sevgili bulmuş salak lan daha dün Arastan ayrıldın ne ara buldun , lan depresyonada mı girmedin abi ne biçim kızın sen.

Tamam Arasın senden kalır yanı yok ama o üzüldü çok üzüldü. "Kızım yedin bitirdin bırak boşver" diyince Arasa baktım "Sen seviyo musun o kızı " dediğimde arasin gözleri Elif'e kaydi " söylicem şey bişey değiştiricekse evet" dedi aşağı doğru inerken bana bakıp.

"Kanka seninki gelio" dedi.

Evet benimki geliyodu ama o benimki olduğunu bilmiyodu. Zaten bundan sonrada bilmezdi çünkü soylemezdim.

Şurda beş ayimiz kalmış ayrilicaz. O başka yere ben baska yere. Işte bu yüzden onu uzaktan sevmeyi tercih ediyorum.

Ben bu salak düşüncelerin içinden çıktığımda çoktan bahçeye inmiştik. Banklara doğru yürüyüp birine oturduk.

"Kankaa noldu bilion muu?"

"Evet"

"Evet mi nasıl yaa ben daha yeni öğrendim"

"Kızım sen daha Arası tanımamışsin ben herseyi olmadan önce tahmin eden insanım şimdi kaybol"

"Merhaba herseyi önceden tahmin eden insan salak yaa"

"Tamam sana küçük bir tahminde bulunucam "

"Dinliyorum"

"Beş dakika sonra sana Tuna çıkma teklifi edicek"

"Abi biraz gerçekleşcek bişi sallasaydın mesela birazdan zil çalıcak gibi"

"İnanmıyomusun "

"Lan tuna bana bakar mı onun sevgilisi vardır zaten"

"Yani olmasa çikcan"

"Of boş boş konuşma"

5 dk sonra

"Kanka bak tuna geliyo ben ne demiştim"

"Hayır gelmesin kanka olmaz bak hayir saçmalama söyle gelmesin kanka lütfen"

"Tamam o zaman soylim mesaj atsın"

"Peki yüz yüze olmaktan iyidir" dediğimde aras kalkıp tunanin yanına gitti.

Aslında kafama takılan şey Tuna nın çıkma teklifi etmesi değil arsin bunu nerden bildiğiydi.

Tuna arasa kafa sallayıp gitti. Tuna aslında ben gibi eğlenceli , cool bi çocuk (cool a ben dahil değilim) ama kabul etmem amk.

Zaten ilk çıktığım kişi sevdiğim birisi olmadi daha mantıklı yani o bir iki günlük basit ilişkilerden olmasın anlamışsınızdır

Yazar= tab2 anladilar mlmisin
Yazar sen karisma
Amaan her ne boksa sanırım dalip gitmişim ki Aras "Tuna yı mı kesiyosun" dedi.

"Saçmalama aras malca şeyler söyleme"

"Peki" biz arasla konusurken mesaj geldi
Gönderen= 05*********

Ben Tuna. Biraz önce senin yanına çıkma teklifi etmek için geliyodum. Ama Aras mesaj gondermemi istedi. Senin Çağrı yı sevdiğini de biliyorum ama bazi şeylerin karşılıklı olması gerek . Diceksin ki sen seviyosun ama ben sevmiyorum karşılıklı değil . Haklısın ama denesek ne olur ki . Olmazsa ayrılırız. Yani kısaca

SEN♥BEN olur mu?

"Oooo knk kabul et"

"Ama Aras ilkimin sevdiğim birisi olmasını istiyorum"

"Kızım taktın yine ilke off saçmalama ilk ilk diyosun ama yani ne bilim çağrı yla çıktınız diyelim anlaşamadiniz nolcak ayrilcaksiniz anlican neyin ne olduğunu deneyerek öğreniyosun. Hem ne kaybedersin ki.

"Ya knk bilmiyorum "

"Neyi bilmiyosun "

"Tamam kabul edicem ama çağrı yı unutamazsam ayrilicam o zaman da ayrılma diye baskı yapmak yok ama"

"Hıh nihayet"

"Hiiimmm ne yazicam "

"Oo çok zor soru abi bunu newton bile çözemez malmisin evet yaz bunu da mı ben soylicem" dedi. Tabiki ben aras kadar odun olmadığım için sadece evet yazmicam.

Giden=05*********
15.12.2015



Mrb arkadaşlar bu benim ikinci hikayem ilk yazdığım çok sıkıcı geldi bu yüzden yeni bitaneye başladım. ;) ;)Ins begenirsiniz .
Yorum ve votelerinizi eksik etmeyin cümlemiz amin. sjsjsj

Medya Azra

BAŞ BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin