Allak Bullak

36 7 2
                                    

Okul eve yakın oldugu için yürüyerek gidiyordum. Ama yinede geç kalacajtım ve bugün büyük gündü. Bu gün hayallerim gerçek olucaktı . Tuna , selen, aras , oğuz ve ben bu gün öğleden sonra okulu kırıp piç smile şakalar yapıcaktık. Herkes iki tane şaka yapıcaktı. Yapilacak şakaları kagitlara yazıp bir torbaya koyacaktık. Yani kime ne gelecegini bilmiyecektik. Okula geldiğimde zil daha yeni çaldı. Ilk ders resim olduğu için mutluydum. Resim sınıfına geldigimde aras ve selen şakaları hazirliyolardi. Arkalarindan yaklaşıp "bőö" diye bağırdım.

"Ananı fuckarım kızım malmısin sen yaa"

"Tamam tamam Özür dilerim selen hanım hazirladınız mı lan sakaları"

"Bitmek üzere"

"Benim dediklerimi yazdınızmi"

"Evet"

"Tenefuste tunaların sınıfa gidelim konuşalım" dedim. Aras bana alaycı bir sekilde bakıp "he he sevgilimi özledim demiyoda konusuruz diyo bak hele bak" dedi. Sude sınıfa girip " resimci yokmuş gençler" diye bağırdı.
Tunaların dersi neydi acaba,fen olması lazım di.

"Tamam o zaman dışarı çıkalım. Tuna nın dersinin bitlesini bekleyelim"

"Sevgilim diyecektin sanırım"

"Seleeen"

"Tamam tamam sustum" dedi sırıtarak.

Tuna bize bakıp ne malca bi diyalog bu" dediğinde selenle aynı anda "sus" dedik.

Dışarı çıkıp beklemeye başladık.

*******

Nihayet zil çalmisti. Tuna ve Oğuz koşarak yanımıza geldi.
Tuna bugün durgundu. O eğlenceli Tunadan eser yoktu. 'Sen hayırdır' dercesine bakış attım. O da bana gözleriyle 'sonra anlatırım' dedi.

O sessizliği dağıtmak için "ee hadi o zaman başlayalım" dedim. Herkes onayladıktan sonra dışarıya çıktık.

Bugün Adem Amca yoktu.

Allakke muvvik.

Hadi halay çekiyoruz

Mendilimi getir Necmettiiin.

"Ee ilk kim çekiyo" diyip torbayı uzattım. Herkes birbirine baktıktan sonra kimsenin ilk çekmek istemediğini anlayıp "peki o zaman diyerek elimi torbaya daldırdim.

Aras alaycı bir sekilde gülerek"kanka sesli oku" dedi.

Kağıda baktığımda "siktir...işlek bir caddede birinin yanına banka otur...hangi yılda olduğumuzu sor..verdiği cevaptan sonra..zaman makinesini buldum diyerek ordan uzaklaş"

Herkes bana aciyarak baktı. "E mal mal bakmayın da nerde yapıcam onu söyleyin" diyip söze devam ettim "kapaliyol olurmu"

Tuna gülerek "hadi o zaman otobüsle gidelim" dediğinde onu onayladık.

Otobüsü beklerken Tuna elimi tutmuş aras ve Oğuzla konuşuyodu. Selen se telefonda sevgilisi mertle konuşuyodu. Ben konuşacak birisini bulamayınca kulaklığı takıp müzik dinlemeye başladım.

BAŞ BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin