"Depresyondayıım unutuldum aldatîldîm sevgilimden ayrıldım çok yalnızım" derken altıncı kavanozuda bitirmistim. Sabahtan beri çikolata yiyodum ve karnım agrimaya başlamıştı. Aman banane kendi kaybeder.
Hıh şimdi o benim üzüldüğumu falan düşünüp mutlu oluyodur gerizekalı. Aptal. Beyinsiz goril.
O kimmiş canım. Hıh. Niye üzülüyosam.Annem odaya dalıp " noluyo azra sabahtan beri. Valla sinirlerim tepeme çıktı sabahtan beri odadan çıkmıyosun. Bağırıp duruyosun" dedi bir nefesle.
"aman anne bişey olduğu yok evde de canım sıkılıyo "
"E seleni ara dışarı çıkın dolanın biraz"
Kahkaha atıp "Açık açık git deseydin giderdim" dedim ve annem odadan çıktı.
Dolabımı açıp kot pantolon ve kazak aldım. Saçlarımı da yandan ördüm. Hafif de bir makyaj yapıp evden çıktım ve yürümeye başladım.
Selenlerin evinin önüne geldiğimde seleni aradım. İlk çalışta açtı
"Efendim sarışınım"
"Knk evdemisin"
"Hayır da acilse gelirim noldu"
"Yok yaa boşver sen takıl.. öyle dolaşalım dicektim"
"Hım tamam kanka başka zaman takılırız"
"Hadi öptüm" deyip kapattım.
Canım eve gitmek istemediği için boş sokaklarda yürüyüp hayal kurmaya başladım.
Acaba seneye üniversite nasıl olur. Ayy o coolluğu düşünsenize. Kaçta okuduğumuzu sorduklarinda üniversite. Birisine çapınca düşüncelerimden ayrıldım.
Yüzüne bile bakmadan yere düşen telefonumu aldım ve "önüne baksana ve salak adam. Insan biraz dikkatli olur" diyip ayağa kalktım.
Dadadadangg
La bu malımı buldum çarpcak yaa of.
Bilin bakalım kim o gece o çocuğu döven yakışıklı çocuk.
Beni sürzükten sonra "anlamadım"
"Yok hiç önemli değil özür dilemene gerek yoktu. Benim işim acil " diyip omzuna çarpıp tam geçecekken düşmem için ayağını önüme uzattı ne yazıkki başarılı da oldu. Ben burnumun üstüne düştüm.
Gerçekten canım çok yanıyordu. Karnım da yere çok pis çarpmıştı. Burumdan sıvı aktigini anlayınca kanadiginin farkına vardım. Hemen ayağa kalkıp arkama bile bakmadan koşmaya başladım.
Gerizekalı. Salak. Pis beyinli manda.
Bildiğin beni yere düşürdü. Diye düşünürken gördüğüm ilk banka oturup. Ceplerimde peçete aramaya başladım. Bulamayınca gerçekten sinirlenmistim. Bunları bana sadece küçük bir tokat yüzünden yapıyordu. Of o tokadı atan ellerim kırılmasın. Yine olsa yine yapardım.
Duyduğum sesle irkildim "Üzgünüm" bu ses o malındı.
Oturduğum yerden kalkıp yürümeye başladım. Arkamdan gelmemesini umuyordum ki öyle de oldu. Eve doğru yürümeye başladım. Daha önce hiç gormedigim bir sokağa girdim. Karanlıktı ama kaybolmazdim. Çünkü hiç sağa sola sapmiyordu. Dümdüz yol gidiyordu. Zaten bu yüzden cesaret edip girmiştim bu sokağa.
En son bilmediğim bir yere geldiğimde başıma gelenler aklıma geldi ve hemen geri döndüm. Arkamı döndüğümde karşımda bana bakan üç kişi karşısında donup kaldım. Birbirlerine bakıp ukalaca gülüyorlardı. Biri yanıma gelip saçma deyince kendimi bir adım geri attım. Bana bakıp " Madem bizle yatmicaksin ne varda bu sokağa girdin güzelim" dediginde diğerleri de onu onaylayip yanına geldiler. Benim üzerime doğru yürümeye başladıklarında korkudan elimle yüzümü kapatıp donup kaldım.
Sinir olmuştum hem onlara hemde çaresizligime. Birden bir ses geldi elimi yüzümden çekmeden parmaklarımı biraz kaldırıp baktım. O üç çocuk yerdeydi. Duyduğum soğuk sesle elimi yüzümden çekip sesin geldigi tarafa baktım "Senin bu sokakta ne işin var"
Of yine o çocuk benden ne istiyordu. Hem beni düşürüp canımı yakıyor sonrada beni üç serserinin elinden kurtariyordu.
Cevap vermeden sokağın başına doğru koşmaya başladım. Kolumu tutup kendisine döndürene kadar.
Soğuk hissiz sesiyle " bi soru sordum" diye bağırdı. Sesi ürkütücüydu.
Ne desem diye düşünürken "Lan salak sanane sana mı sorucam beyinsiz. Hem düşür canımı yak hemde gel hesao sor yok öyl.." derken sözümü kesti " hala cevap vermedin" dedi bağırarak.
Bende ondan daha yüksek şekilde " evet cevap vermedim ve vermicem " diye bağırdım aslında bağırmadım çığlık attim.Beni hala tutuyordu ve bu benim canımı yakiyordu. Ağlamak üzereyim canım yandığı için değil elimden bişey gelmediği için.
"Artık bırakır mısın" diye bağırdım
Oda bana "cevap vermeden Hayır" diye bağırdı.
"Ya sanane benden yaa sanane annem misin babam mısın bi siktir git" dediğinde elini gevşetti. Bende hemen kolumu geri çektim. Bi ara göz göze geldiğimizde gözlerinde bir hüzün vardı ama ciddi durmaya çalışıyordu. Bende hemen bunu fırsat bilip eve doğru koşmaya başladım eve geldiğimde saat dörttü ama yorulmuşmustum. Banyoda kısa bi duş alıp kendimi yatağa attım
Yb geç geldi çünkü.. Çünküsü yok nedeni aklıma yazicak bişey gelmemesi...
İyi okumalarYorum and vote pls