Deel 1: het briefje

53 5 1
                                    

POV Lisa

Ik stap uit bed, het is half 7. En om half acht staat Elise al op de stoep. Snel aankleden, tanden poetsen en make-up opdoen m'n brood smeren en gaan. Ik trek snel m'n jas en en stap op de fiets elise stond al te wachten. We fietsen naar school. En hebben onze vaste praatjes die we elke dag hebben. Het leek een doodgewone dag. Maar daar dacht ik later wel anders over. We kwamen op school. Net op tijd want de bel ging al. Als eerst hadden we Nederlands. Bij de kluisjes stond Britt al te wachten. Elise en Britt zijn mijn beste vriendinnen ik kan echt nooit zonder hun. We gingen met z'n drieën naast elkaar en we hebben niet heel goed opgelet maar ja zo zijn we. Nederlands ging snel voorbij. En dan nu aardrijkskunde zucht Britt. Het is zoo saai en stom. Ook daar hebben we meer gekletst dan opgelet en dit ging ook super snel voorbij. Yes eindelijk pauze we rennen met z'n drieën naar de aula om de bank bezet te houden. Elise ging bij Kim zitten, en Britt Linda Sanne en ik deden een leuk spel op mijn telefoon. Dan staat er een lijstje met 5 woorden en dan moet je die uitbeelden of een soort rebus van maken maar je mag het woord zelf niet noemen. We hebben dubbel gelegen het was zoo grappig. Nu hebben we ons lievelings vak Frans!!! Dat is zoo stom met al die gebaren en bah. Ik leg mijn etui op tafel want we moeten van alles maken. Ik zit met twee jongens in het groepje ze zijn niet heel aardig maar het valt reuze mee en hebben best veel gelachen. Als de bel is gegaan wil ik mijn etui dicht doen. Maar er licht opeens een briefje in als ik het briefje lees schrik ik!

Een wereld zonder mijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu