Deel 4: de fietsen

32 2 3
                                    

POV Lisa
We zijn bij mijn fiets. Maar ik snap het nog steeds niet zeg ik Wrm m'n fietsmand terwijl ik niet eens een mand meer heb. Maar er is toch een meisje met dezelfde fiets als jou maar met ook een mand zegt Britt. Hee ja daar heb je gelijk in de fiets staat altijd op dezelfde plek dus ik ren er Naar toe. Nou er ligt niks in balen zeg ik. Misschien hebben de jongens wat gezien. We lopen erheen en laten alle briefjes zien en leggen alles uit Jim staat gelijk op en vraagt welke fiets van mij is en gaat heel stoer op mijn bagagedrager zitten wachten tot er iets of iemand komt. We liggen allemaal in een deuk Dylan loopt er ook heen en samen met Jim tillen ze mijn fiets naar de andere kant van het fietsen hok midden in het pad. We liggen nog steeds in een deuk en dan komen Nina demi Maartje roos erbij staan en vragen of ik nog meer briefjes heb. Ja eentje met een heel ander lettertype waarop staat fietsmand maar ik heb helemaal geen fietsmand. Bedoelen ze niet een willekeurige fietsmand van iemand anders zeg Nina. Het zou opzich kunnen zeg ik laten we allemaal gaan zoeken. Na een tijdje zoeken heeft Maartje in een fietsmand een briefje gevonden ik pak hem eruit en lees het KUT zeg ik. Wat wat wat staat er op. morgen verder groetjes A. Wat is er zo erg aan A. Vraagt Jim nou bijna alle meiden kijken een hele spannende serie en daar krijgen meiden allemaal prive sms'jes met groetjes A. Dus het is best wel eng. De bel is gegaan en we hebben weer o&o maar nu een blokuur. Ik vind het eng. Maar oke morgen dus verder ik probeer het te vergeten maar onder o&o gebeuren er hele vage dingen!!!!
------------------------------------------------------------------------------------
Dit is nog steeds allemaal echt gebeurt. Maar er komen snel hoofdstukken aan met ander POV want Britt en elise zijn in het echt ook m'n beste vriendinnen en dan ga ik hun ook dingen laten schrijven enzo
Xxx

Een wereld zonder mijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu