Deel 5: vertrouwen

23 3 1
                                    

POV  Elise

Ik liep naar Nina toe en vroeg haar wat de verdere plannen waren. Nou zegt Nina ik heb je een briefje gegeven om je minder verdacht te laten lijken. Dus dat is opgelost ze weet nu. Zeker dat jij het niet bent. Maar ehumm Nina ik vind sommige dingen wel te ver gaan want ze is echt super bang. Ja klopt ik weet het we doen nog maar een paar briefjes hoor en dan gaan we het haar vertellen, zegt Nina. Fijn denk ik. Maar we geven je nu nog een briefje en daar staat dan in rommelige letters kijk uit op.  en dan krijgt Maartje ook een briefje want zij zit bij Lisa in het groepje dus dan is het minder verdacht dat wij het zijn.

POV Lisa

Ik ben nog steeds mega bang. Heeyy lies kom eens vroeg elise ik rende naar haar toe. Kijk ik heb weer een briefje gekregen en ik kan niet goed lezen wat er op staat kun jij het lezen? Kijk uit denk ik. Ohneee. Maar dan zie ik Nina met een notitie boekje lopen ik loop naar haar toe en gris het uit haar handen. Ik loop er mee naar elise en pak het briefje waar kijk uit op staat. Kijk eens elise wat toevallig het zelfde soort papier. Ik kijk Nina boos aan, en ik zie dat ze schrikt en rood wordt. Wat heb je daarop te zeggen vraag ik. Nou dat notitie boekje was van de week toevallig in de uitverkoop voor 0,50 cent dus iedereen kan hem hebben. Nina neemt me apart en vertelt me iets. Lisa luister goed ik dacht dat wij vriendinnen waren maar daar heb ik me blijkbaar in vergist want echte vriendinnen vertrouwen elkaar. Nina ik hou van je en wil je niet kwijt zeg eerlijk het lijkt er mega erg op dat jij het bent. Dat kan wel kloppen maar dat komt wss door dat ik ook pas geleden die briefjes heb gehad. Ik geloof Nina en geef haar een knuffel en ik zeg dat ik mega bang ben. Wil je dat het stopt dan ga ik naar diegene toe en zeg ik dat het moet stoppen. Nee zeg ik ik los het zelf wel op en ik wil weten wie het is.

-------------------------------------

Sorry dat het zo lang duurde maar het is erg moeilijk om uit iemand anders z'n ogen te schrijven. Dit allemaal is nog steeds echt gebeurd

~Xx~

Een wereld zonder mijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu