Deel 3: het kluisje

33 5 1
                                    

POV Lisa
Elise pakte het briefje op en maakt hem open, ik was te nieuwsgierig dus trok hem uit naar handen. Ik las in het zelfde rare blok lettertype goed zo Lisa je bent goed bezig, het volgende briefje ligt in je kluisje. Ik keek Elise aan en we renden naar mijn kluisje. Misschien was degene er nog wel. Ik keek in mijn kluisje en we zagen helemaal niks. We gingen maar bij Britt, Linda en Sanne zitten. We vonden het wel heel erg raar dat het briefje op mij gericht was en niet meer over Elise. Ik had nog steeds een gevoel dat Nina en haar vriendinnen er iets mee te maken hebben. Als ik de gang inkijk zie ik Nina samen met demi, roos en Maartje naar de kluisjes lopen. Ik twijfel geen moment en ren naar ze toe. Heyyy zegt demi is er nog wat gebeurd bij het hek. Ja zeg ik kijk dit briefje. Als ze het allemaal hebben gelezen vraagt Maartje of ze al in haat kluisje heeft gekeken? Ja zeg ik maar er lag niks in, en het moet dus wel iemand uit de klas zijn want wie weet anders waar ik mijn kluisje heb. Nou ja je staat er elke dag Rn als je er op gaat letten is het niet heel moeilijk om te zien wie welk kluisje heeft zegt Nina, ja Oke dat is zo. Maar gaan jullie mee naar de aula vraag ik. Nee sorry we gaan even boeken omruilen en dan komen we eraan. Ik ga terug naar de aula. Maar vertrouw hun daar toch niet echt bij de kluisjes. Dus ik ga terug maar ze zijn er niet meer ik kijk naar mijn kluisje en zie er iets wit is gepropt zitten kut weer een briefje. Ik maak m'n kluisje open en maak bekijk het briefje. Er staat nu in een heel ander lettertype fietsmand. Huh dat is raar want ik heb van de week net mijn fietsmand eraf gehaald. Ik ren de aula weer in en trek Elise en Britt mee. Ik leg het hun uit en we rennen naar mijn fiets.

---------------------------------------------------------------

Sorry dat het nu alleen nog POV Lisa is er komen binnenkort ook andere maar het is erg lastig want de Lisa ben ik ik heb dit zelf ook mee gemaakt en heb de rest allemaal er in verwerkt dit is nog allemaal echt gebeurd maar er komen ook delen wat ik zelf heb verzonnen dat zal ik er dan wel bijzetten.
Als jullie dit boek leuk vinden deel het dan met je vrienden want ik heb nu ongeveer 20 lezers maar dat is niet heel veel. Xxx

Een wereld zonder mijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu