1.Bölüm

582 100 105
                                    


DERİN
Saatimin çalmasıyla hızla yataktan fırladım.Okul için ilk gündü bugün.Benim için yeni hayat yeni bir başlangıç demekti aynı zamanda. Bugün oturduğum bu yurttan çıkıp okul yurduna taşınacaktım.2 yıldır anneannemi bulmaya calisiyordum. Annemle babam beni küçükken kız yurduna bırakıp gitmişler.Önceki okulumdan memnun olmadığım için başka bir okula gitmeye karar verdim.Öğretmenlerim yardımıyla burslu olarak bir özel okulda karar kıldık.
Dolabı açtım ve okul kıyafetlerimi çıkardım.Okul kıyafetleri güzeldi baya.Siyah eteğimi giyip üstüme beyaz tişörtü geçirdim gözlerime siyah bir kalem çektim ve saçlarımı açık bıraktım altıma siyah ayakkabılarımı giyip okula gitmek için otobüse bindim.Bugün ilk gündü ve kesin başıma birşey gelecekti.Geçen yıl kaygan zemin yazısısını görmeyip yere düşmüştüm ve kolumu kırmıştım ve yeni edindiğim arkadaşımın üstüne sıcak çayı boca etmiştim.Bakalım bu yıl neler olacaktı?

AÇELYA

Ahhh olamazzz saatin çalmasıyla yere yapışmıştım.Kolumu çok sert çarpmıştımm.Hızla yataktan fırladım ve yerdeki cekete takılıp yere yapıştım.Tamam Açelya sakin ol sakin.Ahh ilk günün aksilikleri hep beni bulur zaten.İzmirden İstanbula taşınmıştık ve ailem sonunda beni okula yazdırmaya karar vermişti.
Okul formasını üstüme geçirdim ve ayağıma da siyah spor ayakkabılarımı geçirdim.Gözlerime hafif makyaj yaptım ve kapıya dopru koştumm ahh olamazzz kapının kolu elimde kalmıştı.
- ANNEEEE BAABBAAA!! HEYY yardım etsenizeee.
-Yine naptın Açelya Ne bağırıyosun kızım sabah sabah allah allah
- Kapının kolu elimde kaldı anne.
-Tamam sakin ol Açelya.
Annemin kapıyı nasıl açtığını bilmiom ama nası açtıysa açtı.
Annemin suratına bakıp en tatlı gülümsememi yolladım ama o bana sinirli sinirli bakıyordu ne var yani ya.
Anneme elimle bir öpücük yolladım ve evden koşa koşa çıktım.

ALİNA

-Ah edacım naber şekerim?
-İyidir ya sende naber uzun zamandır sattın beni okullar açılıyo diye tekrardan mı aklına geldim hayırdır?
-Ah bebeğim çok yanılıyosun saçmalamayı kes istersen.Kim kimi satıyomuş aşkolsun.Ee bomba dedikodular var mı anlat bakalım.Ona göre davranalım hıı?
- Iı var aslında Volkan'la Seda çıkmaya başlamış.
- Hah şaka mı yapıyosun sen kardeşler kalleş olmuş.Ne demek ya?
-Aslında sana sölemeyi düşünmüodum ama...
- Tamam eda saol canım sen hadi görüşürüz.
Cevap vermesini beklemeden telefonu suratına kapattım.
Gerizekalı seda benim eski sevgilimle çıkmak da ne demekti.Seda'ya gösterme zamanı sürtük şeytan.
Eveet şimdi hazırlık zamanı.Gözlerime siyah göz kalemi çekip rengini belli ettim dudaklarıma kırmızı rujumu sürdüm ve okul formamı üstüme geçirdim.Beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.İşte hazırım herkes görsün bakalım ben kimim?

RÜYA

Yüzümde bir ıslaklık hissederk yatağımdan kalktım anlaşılan Sisi benden önce kalkmıştı.Ah olamaz çok geç kaldım.Ah hep okula koşarak gitmek zorunda mıyım ben ya kahretsin.Sisi'yi yere bırakıp dolabıma doğru ilerledim ve okul formalarımı çıkardım saçlarım yoluk gibiydi.Saçlarımı tarayıp fönle üstünden geçtim.Gözlerime bir kalem çekip formamı üstüme geçirdim.Siyah ayakkabılarımı giyip evden çıktım.
Annem ve babamı küçük yaşta kaybettim bu yaşıma kadar beni teyzemler büyüttü ve bu yaşa gelince annem ve babamdan kalan evi bana verdiler.Köpeğim Sisiyle birlikte yaşıyoruz.Bizim okulda ilk gün illa bir olay çıkar zaten.
Bakalım bugün neler olacak?


4 NOKTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin