ALİNA
Bu derse girmemiştik ve kızlarla direk olarak Sedaların sınıfa girdi Rüya
- Hocam sedayı müdür odasına çağırıyo
Rüya sedayı aldı.
Ve Seda' nın önüne atladım.
- Naber Sedacım nasıl gidiyo?
İki adım gerilemesine sebep olmuştu konuşurken kullandığım ses tonum.
-İi iyi dedi kekeleyerek.
Bizim tayfaya elimle işaret ettim.
Kızlar koluna yapıştı ve tuvalete götürdüler.
-kızlar tişört!!!
Hemen tişörtü çıkardılar
-şimdi bu tuvaleti tişörtünle temizliyosun sonrada tişörtü giyiyosun.
-tabureeee!!
-biz de seni oturup izliyoruz tatlım.Hadi başla tatlım!diye bağırdım.
Kız dokunsan ağlıcaktı nerdeyse bu çok ağırdı. Ama bana bunu yapmıycaktı hem de en yakınına. Benim arkadaşım bu olamazdı.
- Alina biraz ağır oldu sanki. Dedi Rüya.
- Kanka beni çok kırdı. Ondan bunu beklemezdim.
Ve arkamı döndüm. Kızlar gülüyolardı. onlara katıldım.
- Bak tatlım buraları da kirlenmiş zil çalana kadar buralar bitecek anladın mı beni?
Kız hıçkırıklara boğulmuştu.
Dünyada en fazla zevk aldığım şey beni üzen insanları daha fazla üzmekti.
- Alina kanka daha fazla üstüne gitmeyelim istersen baksana yazık oldu.
- Sen karışma Burçin. Ben ne kadar yapçağımı biliyorum.
- Ya kanka biliyom da biri görcek şimdi.
- Onu halletim ben. İşte Melis kapıda
. Herkesin bi görevi var.
- Of tamam senle uğraşılmaz Alina diyerek Sude'nin yanına geçti.
- Hadi yaa bitmedi mi daha? Ben çok sıkıldım burda.
- Daha dur tatlım yeni başlıyoruz diye göz kırptım Melis'e.
Kız hıçkırıkları arasında: Bırak nolursun beni ya lütfenn diye bağırdı.
- Sedacım bana yapmıcaktın bunu ihanet ettin bana !!! Diye bağırdım. Dua et sana sadece bunu yapıyorum.
- Başka ne yapabilirsin ki gerizekalı sürtük yaratık?
- Kızlarr! Diye bağırdım. Sizce de fazla kaşınmıyo mu bu?
- Bencede. Fazla kaşınıyo. Dedi Eda.
- O zaman Sudee! Diye bağırdım. Getir şu kalemi şu gerizekalıya ödeticez.
Ben ona bana sürtük ne demekmiş göstericem şimdi görür o.
Sude kalemi getirdi. Melis kapıda bekliyordu. Burçin, Eda ve Damla kollarında tuttular Rüya başını sabit tutturmaya çalışıyordu o kadar çok debeleniyordu ki salak anca yazabildim.
- Ve işteee... Yeni çalışmam nasıl
olmuş kızlar? Diye bağırdım.
Kızlarla bir kahkaha attık. Alnına kocaman bir " OROSPU" yazmıştım ve işte bu kadar yeterliydi. Bem önde kızlar arkada kapıya doğru ilerledik ve dışarı çıkardık.
- Tam zamanlama dedi Melis zil çalmıştı.
Bu arada yeri temizlediği tişörtü de üstüne giydirmeyi untmamıştık.
Ve işte böylece bir intikam daha almış oldum.
- Şimdi mutlu musun? Diye sordu Rüya.
- Çok mutluyum kanka diye haykırdım. O kız birazdan Volkan'ın önünde rezil olucak bense onu bi kenara çekilip seyredicem. Bundan iyisi var mı ya?
- Ah bee kanka biraz ağır oldu ama haketti diye kahakaha patlattı Rüya.
- Bencede diye yanıtladım.
Kız Volkan'ın yanıan gitti direk olarak kesin beni ispitliycekti aklı sıra gerzek.
Herkes ona bakıp gülüyordu. Oysa pek umursuyo gibi durmuyodu.
- Bak şimdi kanka Volkan 2 dk sonra burda olucak ve ne olcak görürsün.
- Biliyom kanka dedi Rüya. Heh gelio hadi kanka başarılar sana.
- Bak tatlım izle ve gör. Şimdi senle konuşuyo gibi yapıoz okey?
- Konuşuoz zaten kanka geliyo ve geldiii...
- Naptığını sanıyosun sen Alina?
- Napmışım bişi mi yapmışım da benim haberim yok?
- Salak mısın lan sen ? Kız arkadaşlarıma bulaşmıcaksın dememiş miydim ben sana?
- Iı dememiştin. Herkade beni başka bi kızla karıştırdın tatlıım. Ben senin geçen seneki sevgilin Alina yani onu heralde başkasına dedin.
- Allah allah ya kime dedim ki ben onu? Diye düşünmeye başladı gerizekalı.
Rüya'nın arkadan güldüğünü duyabiliyodum.
- Hıı bak hatırladımm. Ben onu Derya' ya demiştim.
- Seni salak!! Diye bağırdım ne için geldiğini soruyodum hadi söyle.
- Bak Alina Seda benim kız arkadaşım ve derhal ondan gidip özür diliceksin Acil!!
- Seni komik insan diye bir kahakaha attım. Tatlıım rezil oldu o kız artık. Bence başkasına geçmelisin hı ne dersin? Bence iyi fikir tabi bu sırf senin iyiliğin için. Yoksa bu okulda sürtük bi kızın sevgilisi olarak anılırsın. Nasıl popülerliğin mi yoksa sevgilin mi?
- Ben senin gibi kötü kalpli bi kızla nasıl sevgili oldum inanmıyorum kendime. Sen egolu salağın tekiymişsin mersem.
Bana bunu demesi kalbimi gerçekten çok fazla kırılmıştı.
- Peki sen nesin? Eski sevgilinin en yakın arkadaşlarından birini ayartan pisliğin teki değil misin?
Seda'nın yanına gidip onu öne doğru ittim. Şimdi gerçekten bu kızdan falan mı özür dilememi bekliyosun yazık sana çok yazık!! Bunu yaptığın için çok pişman olucaksın Volkan!! Çünkü bu sürtük en yakın arkadaşının eski sevgilisiyle çıkan biri!! Bunu sakın unutma!!- Ya sen naptın eski sevgilinin en yakın arkadaşlarından birini bulup onu sevdin? İşte siz ikiniz de şerefsizin teksiniz. Şimdi benden özür dilememi falan bekleme! Sonuna kadar hakettiniz. Bütün herkes duysun sizin ne kadar rezil insanlar olduğunuzu ki benim gibi size güvenmesin! Benim yaptığım yanlışa düşmesin kimse.
Hı bu arada çok yakışıyorsunuz .dedim ve suratıma ukala gülümseme yerleştirip: Mutluluklar dilerim. Dedim. Göz kırpmayı da unutmadım.
Yeni kızlar ağladığımı görmüş olmalıydı yanıma gelip iyi misin diye sormuştu. Kızardan biri olumlu anlamda başımı sallayınca bi kaç bişry söleyip yerlerine geçtiler-Kanka valla en doğrusunu yaptın ya. Diyerek yanıma geldi Rüya. Hemen gözlerimdeki yaşı sildim ve Rüyaya baktım.
- Yoksa yoksa ağlıyo musun sen? OHA bi dakika koskoca Alina Ceylan ağlıyo mu yani? Yılın bombası?
- Abartma istersen salak şey. Sadece 2 damla yaş hıh.
En son ne zaman ağlamıştım ki? Hiç hatırlamiıdum hakkaten baya olmuş ağlamayalı ya.
- Ben gittikten sonra noldu Rüya?
- Valla Seda öyle kalakaldı hiçbirşey söleyemedi. Volkan'la bakışma yaşadılar falan.
- Nası bi bakışma bu aşk dolu bakışma falan mı?
- Alemsin kanka valla ya ne aşk dolusu?
Sonunda bizim çete geliyodu şimdi bunlardan öğrenirdim ben.
- Tamam Rüya be soranda kabahat hiçbişey anlatmion.
Rüya tam ağzını aşçaktı ki:
- Oha yürü be Alina kızıım okul çalkalandı be. Rezil ettin onları Volkan artık geçen seneki gibi popüler değil bütün arkadaşları satmış onu. Dedi Eda.
- Demek ki o kadar çok sevmiş Seda'yı.
Bunu sadece Rüya duymuştu diğerleri ise aralarında konuşmaya devam ediyolardı Rüya:Üzülme ya diye fısıldadı.
- Çocuğa bak be ilginç gerçekten bi insan popülerliğini kaybetçeğini bile bile nasıl sevgilisinden vazgeçmez nasıl bi aşkmış lan bu? Diyen Sude'ye çevirdim hızla başımı.
- Kes sesini! Diye bağırdım. Yeter bu kadar dağılın etrafımdan ya.
- Tamam be ne bağırıyosun kızım.
- Sonuçta eski sevgilisi kızım ağır oldu bu biraz dedi Melis.
- Ya kusura bakma Alina ben düşünmedim.
- Önemli deil.
- Hadi siz gidin de yeni arkadaşlarımızla ilgilenin biraz. Diyerek başımızdan savdı kızları Rüya.DERİN
-Oha be okula bak sen ya gelmez olaydık olaylar olaylar bu okulda çok macera yaşıcaz gibi duruyo be? Açelya'nın konuşmasıyla irkildim.
- Aynen. Ya film izliyo gibi oldum vay be çok heyecanlıydı.dedim
- Her gün böyle oluyosa çok heyecanlı yaa.
- Aynen kesin biz de sayende böyle bi olay yaşarız.
Açelyayla bir bakışma yaşadık anlaması baya zor oldu.
- Ne demek istiyosun sen yani?şimdi.
Ben bir kahakaha attım.
- Yani gidişat bunu gösteriyo.
Açelyaa: ıhhhh diye bi ses çıkardı ve sınıfa doğru yürümeye başladı. Ben de arkasından.: Tamam kızma be şaka yaptım.
Sınıfa girince yüzüm düştü. Kız sıraya kendini kapatmış ağlıyordu. Sınıfa girince başını kaldırdı. Az önce kavga eden kzıdı Alina.
- İyi misin? Diye sordu Açelya.
Olumlu anlamda başını salladı.
- Ama bence çok iyi yaptın işte hepsi aynı bu erkeklerin. Boşversene ya.
Alina ufak bir tebessüm etti. Ama bu çok kısa bir tebessümdü. Hemen geçti gitti. Biz de yerimize oturduk.
Ardından sınıfa Rüya girdi.
Alina' ya çok şaşırarak bakmıştı. Ağladığına şaşırmıştı heralde.
Sonra zaten diğer kızlar da girdi içeri bunlar heralde bir gruptu okulun popülerleri falandı.
Sonra Rüya denen kız kızlara bişeyler söyledi ve buraya doğru geldiler.- Selam kızlaaar.
- Selam diye yanıtladık.
- Ben Sude dedi sarışın mavi gözlü olan kız çok fazla sinsi duruyodu Açelya alıştırmıştı beni böyle şeylere tövbe tövbe bozdu bu kız beni ilk günden neyse.
- Eda dedi. Ay bu kız çok tatlıydı yeşil gözleri vardı.
- Burçin. Dedi sert bir dille salak mıdır nedir sanki zorla konuşturuyoruz.
-Damla dedi siyah saçlı kahküllü olan. Bunu ilginç bir gülümsemeyle demişti. O gülümsemenin altından neler yatıyodu kim bilir?
- Korktum abla koru beni diye fısıldadı Açelya. Valla ben de korkmuştum. Açelya'nın bunu demesiyle bi kahkaha patlattım.
Kızlar bize tuhaf tuhaf bakıyordu.
İkimiz de en tatlı gülümsememizi yolladık.
Ben de Melis dedi. Bu kız baya güzeldi yeşil gözlere sahipti. Sinsi denebilirdi yani.
- Aaaa kızlar noldu duydunuz mu? Dedi Eda.
Biz tam ağzımızı açıyorduk ki.
- Kes sesini gerizekalı dedi Sude.
- Ya şey dicektim ben alıştınız mı sınıfa ya?
- Hı kesin onu dicektin bizde yedik dedi Açelya sişleri arasından. Allahtan sadece ben duymuştum.
- He alıştık ya.
- Siz daha başınıza gelcekleri bilmiyosunuz tabi? Dedi Damla o korkunç gülğüsemesiyle.
Açelyaya çevirdim başımı o sıratındaki ifade kahkahalarla gülmeme neden olmuştu.
- Neye gülüosun söyle de biz de gülelim dedi Damla.
- Aklıma bişey geldi ya önemli deil yani dedim tırsarak.
- İyi o zaman.
- Hı sen ne diyodun. Başımıza ne gelcekmiş bizim? Napçaksınız yani?
Nerden geliyodu bu cesaret şimdi benim.
Kız bana dik dik baktı ve en ukala haliyle:
- İzle ve gör dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 NOKTA
Teen Fiction4 noktaa.... Tanışmaları da tıpkı onlar gibi farklıydı... Bir dostluğun hikayesi 4 kızın bu hikayesini okurken çok eğleneceksiniz....🌸