DERİN
Otobüsten indim ve okulun kapısından içeri girdim. Müdürün odasını arıyordum. Sırtımda bir darbe hissettim ve arkama döndüm. Ahh olamazz kızın elindeki bütün kitaplar yere düşmüştü. O an benden daha sakarların olduğunu da anlamıştım.
- Ahh çok pardon..ya ilk gün saçmalıkları işte hep beni bulur of of hep ben hep ben ne bu çektiğim..
- Yo yo.. sürekli konuşuyordu lafımı bitirmemi beklememişti bile. En sonunda susması için bir ohh çektim
- Tamam sakin ol hiç önemli deil.Toplarız biter. Ben bilirim bu sıkıntıları.
Yüzünde ufak bir gülümseme belirdi. O an gamzeleri olduğunu farkettim. Bu kız fazla sempatikti ve çok şekerdi.
- Ben Açelya. Gülümseyerek elini uzattı.
- Derin diye karşılık verdim gülümseyerek elini sıktım.
- Pek hoş bir karşılaşma olmadı ama dedi kıkırdayarak.
Bende gülümsedim.
- Müdürün odasını arıyorum da okulda yeniyim biliyo musun acaba?
- Ahh ne tesadüf ben de yeni geldim ve okulla ilgili herhangi bir bilgiye sahip değilim dedi.surat asarak.
- Tamam şurdan birilerine soralım o zaman.
Birlikte sormak için birilerini arıyorduk.
- He şuna soralım
-Olmaz!diye bağırdı. O anın şokuyla gözlerim açıldı.Ağzım da açılmış olabilir bilmiyorum yani. Suratında kararlı bir ifade vardı.
-Niye öle bakıyosun ki şimdi yani? O kişi bize doğru yanıt vercek biri gibi durmuyo yani allah allah ne var bunda ben böyle insanları iyi bilirim baksana şunun
gözlerine ığğ sinsi...
Ohhh niye hiç normal bi insan beni bulmaz ki zaten.
- Açelya peki peki peki ona sormıycaz yeter ki sus.
Küçük çocuklar gibi başını önüne eğdi.
Bu hali gülmeme sebep olmuştu.
- Ne gülüyon ya komik mi? Bunu söylerken kendisi de gülüyordu.
- Hadi hadi gel de bulalım birini napçam ben senle diye söyleniyordum onu çekiştirirken.
En sonunda bizim gözümüzde sevimli görünen daha doğrusu Açelya'nın gözünde sevimli görünen biz kıza sormaya karar verdik. Kız baya bi nefes nefeseydi.Çok yorgun görünüyordu. Anlaşılan okula geç kalacak diye telaş yapmıştı ama daha yarım saat vardı.
- Ya bi bakar mısın. Biz bu okulda yeniyiz. Müdürün odasını bize söyleyebilir misin?
- Demek yeniler sizsiniz diye ukala bi gülümseme yerleştirdi suratına.
-Hee evet biziz bi sorun mu var??dedim
Açelya arkama geçip:
-Hıı bi sorun mu var?
Onda hesap sormak çok komik duruyo istemsiz bir şekilde güümsedim.
- Tamam kızlar sakin olun dedi. Kızın kocaman mavi gözleri vardı. Tatlı duruyodu. Ama davranışları pek hoşuma gitmemişti.
- Bize yardımcı olcak mısın? Diye sordum.
- hıhı olucam benle gelin.
O önde biz arkada yürümeye başladık.
Bizi bir karanlık koridora doğru götürdü.
- Ve işteee yeni arkadaşlarımız. Yeni gelen kızlar bunlarmışş. Diye bağırdı kız. Birden koridorun ışıkkları açıldı ve herkes bize doğru yürümeye başladı.
- sakın kıpırdama korkak olmak istemeyiz öyle değilmi.kısık sesle bana planlarını anlattı.
Sonra herkes şok oldu ve dağıldı...
- Niye böyle bişey yaptık ben hiç birşey anlamadım.
-İşte sonra kaçarsan sana korkak muamelesi yapıyolar.
Ne kadar da saçmaydı ya.
Anlaşılan önceki okulunda pek iyi şeyler yaşamamıştı.
Bir görevliye müdürün odasını sorduk ve
görevli bizi müdürün odasına götürdü.
- Eveet kızlar okulumuza hoşgeldiniz. Öncelikle okulun belli kuralları var. Bi arkadaşınıza sorarsanız anlatır. Bu kuralların dışına çıkmadıkça sizle iyi anlaşırız diyerek göz kırptı.
- Hanginiz bursluydu?
- Ben.
- Tamam. Yurtta mı kalıcaksın?
- Evet diye yanıtladım.
- Ben işlemlerini hemen hallederim. Okul bittikten sonra yerleşebilirsin. Şimdi sınıfınıza gidelim. Odadan çıktık ve bir sınıfın önünde durduk: 11-B
- Evet çocuklarrr yeni arkadaşlarınız.
Gülümseyerek: Derin dedim.
- Ben de Açelya ve boş olan iki kişilik sıraya doğru yöneldik. Bütün gözler üzerimizdeydi. Arkamdan bir tıkırtı sesi işittim ah Açelya ahh. Bilekliği bir sıraya takılmıştı ve onu çıkarmakla uğraşıyordu o sıradaki kızlar da yardım etçeklerine kıkır kıkır gülüyolardı. Hemen oraya doğru ilerledim ve bilekliğini sıradan çıkarttım. Kızlara en kızgın bakışımı yollamayı da unutmadım.
- Saol diye gülümsedi.
Ve sonunda sıraya oturabildik. Çok fazla sakardı.
- Sınıfa sarı saçları beline doğru uzanan bir kız girdiğinde bütün gözler ona doğru çevrildi.
- Merhaba hocacım. Girebilir miyim?diyerek içeri daldı.
-Ay ne kadar ukala ya. Dedi Açelya ben de başımı salladım.
- Aaaa bakın burda kimler varmış? Deyip başını bize çevirdi. Yeni arkadaşlarımız mı gelmiş?
Gözlerimi devirdim.
- Hoşgeldiniz kızlaaar.
Bütün sınıf kıkırdadı.
- Alina naber ya hadi gel kanka yanıma. Bizim soru sorduğumuz kızda burdaydı işte hani müdürün odası diye bize hoşgeldin sürprizi yapan. Ama Açelya sayesinde sürprizlerini bozmuştuk tabi suratı da düşmüştü gerizekalının. Zaten bu kızdan ancak böle bir arkadaş beklerdim.
- İyidir Rüya. Pek iyi gibi durmuyordu aslında kesin bişey olmuştu.
- Bişey mi oldu kanka?
- Anlatırım sonra.
Sadece bu kadarını duymuştum.RÜYA
Heh işte geliyorlardı yeni kızlar. Bi tanesi fazla saf gibi duruyordu mal mal etrafa bakıyordu diğeri ise ifadesizdi.
Planımız hep aynıydı. Geçen seneki kızlara da aynısını yapmıştık. Yenileri hep karanlık koridora doğru götürür sonra kaçarlarsa korkak kaçmazlarsa cesur olurlardı. Eğer bu kızlar kaçmazlarsa plan bu yıl sona erecekti ve bidaha aynısını kimseye yapmıycaktık. Bizim eğlence anlayışımız buydu. Fazla saçma olabilirdi ama buydu.
İfadesiz gibi duran kız tam da tahmin ettiğim gibi müdürün odasını sordu.
Ben de onları karanlık koridora doğru götürdüm. Lambalar yanınca üstlerine üstlerine yürümeye başladık. Çok şaşırmıştım kaçmamışlardı. Onlardan bunu hiç beklemezdim demek ki planı biliyordu. Suratım asıldı çünkü bidahaki seneye bu planı uygulayamıcaktık. Bu kızlar anlaşılan farklıydı. Çok bulaşmanın bi anlamı yoktu. Ve yine yeniler bizim sınıfa geldiler.
Alina her zamanki gibi geç gelmişti.
Suratı asıktı. Anlaşılan anlatacağı çok fazla şey vardı.
Biran önce zilin çalmasını bekledim zil çaldığı anda Alina'ya döndüm:
- Noldu ? Hemen anlatıyosun.
- Of kanka ya Seda' yı kardeşim gibi severdim ama Volkan'la çıkmaya başlamış. Bunu ona çok pis ödeticem. Bir yılda nasıl bi insan bu kadar değişebilir ki?
- Planın ne peki?
- Sonraki ders Seda'yı sınıfından alıyoruz kanka ve tuvalete gidiyoruz. Tabi bu alma işlemi de senin diyerek göz kırptı.
- Tamam be kanka sen yeter ki üzülme.
Gülümsedi Alina.
- Hı sayi noldu şu yeniler bu ezik muamelsei olcak mı bunlara?
- Hayır kanka yemediler. Gamzeli olan uyanık çıktı.
- Hadi ya. Yine de eğleniriz biraz.
- Aynen diyerek kahkaha attım.AÇELYA
- Ahh hiç mi geçmek bilmez bu ders. Tam bunu söylerken zil çaldı.
Derin kahkahalrla güldü.
- Hadi Derin çıkıp biraz kendimizi gösterelim.
- Tamam Açelya ama bizi rezil etmiceksin tamam mı? Dedi gülerek
Suratımı astım ve - Tamam dedim.
- Oha be taş doluymuş bura dedim gülerek. Derinde sırıtmıştı.
- Bişey sorcam önceki okulunda neler yaşadın Açelya?
- Hım ya pek hoş şeyler yaşamadım. İşte o planın aynısı o okulda da vardı. Çok fazla saçmaydı. Mesela erkek arkadaşım tarafından aldatıldım hem de en yakın arkadaşımla bu çok ağırdı. Annemle babam daha fazla üzülmeyeyim diye bu okula aldılar. Dedim.
O okuldan nefret ediyodum insanlarından herşeyinden hepsi salağın tekiydi zaten.
Derin üzülmüş görünüyürdu.
- Bunlar çok ağır şeyler gerçekten dedi.
- Neyse ne ya boşversene. Derin baksana şu çocuk sana bakio fena hem de huhuhuu.
- Ahh ne bağırıyosun Açelyaa yaa. Duycak şimdi.
Bir kahakaha patlattım ve elimi saçıma götürürken bir şey hissettim galiba birinin gözüne elimi soktum hızla arkama döndüm ve çocukla burun buruna geldim.
- Ahh napıyosun gerizekalıı?
- Ay çok pardoon çok pardon ben şeyy ı şşeyyy. Yanlışlıkla oldu . Ah çok afedersin. Elindeki suyu suratına boşalttım. -Ahh serinlersin biraz iyi gelir gözüne dedim.
- Napıyosun be salak? Seni çok fena yapıcam diyerek elinden aldığım su az kalmıştı ve geri kalanını da suratıma boşalttı.
- GERİZEKALI!!kız gibi ne çığırtkan çıktın be sen? Diyerek onu geriye ittim.
Derin se yanımda kahkahalarla gülüyodu.
En sonunda derin kendine gelip:
- Bırak kızı be! Dedi ve beni kendine doğru çekti.
- Of be Açelya
- Seni çok fena yapıcam kızım görüceksin sen diyerek yanımızdan uzaklaştı çocuk.
Derin gülmeye başladı yine Derinin suratına baktım:
- Gülme dedim ama bunu söylerken ben de gülüyordum.
- Al işte yine rezil olduk herkes bize bakio. Bence gidelim biz buralardan deyip kolumu çekiştirdi Derin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 NOKTA
Teen Fiction4 noktaa.... Tanışmaları da tıpkı onlar gibi farklıydı... Bir dostluğun hikayesi 4 kızın bu hikayesini okurken çok eğleneceksiniz....🌸