Hee, ik ben Alissa, ik ben 16 en bijna 17! Ik heb halflang donkerbruin haar en een zogeheetten 'bikini-body'. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog maar 2 was, omdat ze altijd maar ruzie hadden. Ik heb een broer (Dion) en een vriendje (Jake), ik ben de enige van de 4 met een vriendje. Eigenlijk zijn ze precies hetzelfde, allebei zo beschermend. Het enige verschil zijn de benefits die ik met Jake heb! Ik woon in een studio met Eva, mijn allerbeste vriendin. Ik ben nog vrij nieuw op onze school, want ik zat eerst op het finn high college tegenover het internaat. Een beetje jammer was dat ik werd weg gestuurd vanwege alcohol en drugsgebruik, van dat laatste ben ik inmiddels gelukkig af.
Hi! Mijn naam is Laura en ik ben 17. Ik ben de enige blonde van ons 4. Ik ben ook de enige niet aandachtsgeile van ons. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit of ik nou pp ben of niet! Ik begon op school als nerd, met een bril en beugel en je kent het allemaal wel, maar toen de beugel uit mocht en ik lenzen ging dragen werd ik ineens niet meer gezien als nerd. Ookal ben ik van buiten misschien veranderd, vanbinnen niet echt. Vaak heb ik heimwee naar mijn lieve ouders, zusje (Fi) en zus (Hannah). De enige die zorgt dat ik nog niet terug ben naar huis is Merel, mijn bff. Met haar woon ik dan ook samen in een studio.
Hoi, ik heet Merel en ik ben 17. Ik heb lang zwart haar en ik vind dat mijn lichaam er ook wel mag zijn! Zoals je merkt ben ik vrij zeker van mezelf, maar anders word ik natuurlijk nooit een pp! Mijn ouders hebben me hier gedumpt omdat ik te wild zou zijn ofzoiets! Van hen hoor ik nooit meer iets, maar dat boeit me niks. Dan heb je nog mijn beste vriendin Laura, het onzekere kind. We zijn totaal anders en soms is dat best irritant. Maar ik weet dat zij mij nodig heeft en ik haar stiekem ook een beetje. Een vriendje heb ik niet, maar dat komt omdat ik dan niet kan doen wat ik wil.
Hee, ik ben Eva en ik ben 17. Ik heb donker bruin haar. Ik heb er werkelijk alles voor over om een pp te zijn, maar dan ook echt alles. Ik ga naar elk feest, waar een feestje is ben ik ook. Soms mis ik mijn oude leventje wel hoor. Toen alles nog normaal was, toen ik nog in mama's armen kon uithuilen, toen mijn broer altijd voor me klaar stond. Maar sinds het ongeluk bestaat dat leven niet meer. Het auto-ongeluk dat de drie dierbaarste mensen uit mijn leven heeft weggeveegd. Zonder dat ongeluk was alles anders geweest, maar het is nou eenmaal gebeurd. Zonder dat ongeluk was ik nooit op deze school terrecht gekomen, had ik nooit Alissa ontmoet en had ik nooit de kans gehad om pp te worden!
Lijkt jullie zo'n boek leuk? Als ik 3 votes en 3 reacties heb zal ik verder schrijven!
Lotte
YOU ARE READING
Spring fakers
WerewolfDit is het verhaal over een groepje van 4 vriendinnen, Eva, Laura, Merel en Alissa. Ze zitten allemaal op hetzelfde internaat genaamd 'Autumn Valleys'. Op deze school heb je een rangorde met 3 rangen, nerds onderaan, normale leerlingen daarboven en...