*Lisa's POV*
"Wat Jank je nou? Die enige die recht hebben om te janken van jouw gedrag zijn Niall en ik." Zeg ik bot. Ik wil niet zo tegen Louis doen, maar ik kan mezelf niet stoppen. "Hoezo dan? Vertel het me!" Louis valt op zijn knieën. "Oké, 1 je komt dronken terug bij het hotel zonder überhaupt iemand te laten weten dat je bent gaan zuipen. 2 je was straal bezopen en deed dingen die ik niet wou. 3 nadat ik Niall voor hulp had geroepen noemde je hem een zwakkeling. We weten allemaal dat jij de zwakste bent en dat ik je zo omleg. Dat waren letterlijk jouw woorden. 4 toen ineens begon je over wat voor een waardeloze vriendin je wel niet hebt omdat ze geen sex wilt hebben. 5 je zei dat je vriendschap met Niall niks was. 6 JE BEGON OVER DAT JE IEMAND DIE JE NIET KENT HEBT ZWANGER GEMAAKT!" Het laatste gil ik. Louis verstopt zijn gezicht in zijn handen en zijn schouders schokken. Hij huilt. "Het is je eigen schuld, Louis." Zeg ik en ik loop met mijn koffer naar Niall zijn kamer. "En heb je alles?" Vraagt Niall lief en ik knik. "Ik kwam Louis tegen. Nadat ik hem eventjes fijn had verteld wat er was begon hij te huilen. Ik heb hem daar achtergelaten. Ik voel me gemeen Niall, dat wil ik niet." Zeg ik en Niall zucht. "Wij zijn twee mensen met een veelste goed hart. We vergeven iedereen altijd te snel, maar Louis had ons allebei beloofd om niet jouw hart te breken. Hij heeft het toch gedaan. Hij heeft iemand anders zwanger gemaakt!" Zegt Niall en hij slaat zijn armen om me heen.
*Week later*
Ik sta op en zucht. Half elf. Ik mis Niall en Louis. Ookal heeft hij me zo veel pijn gedaan. Ik ben een paar dagen geleden terug naar huis gevlogen. "Ik heb hem." Zegt Niall en ik frons. "Wat?" Vraag ik verward en ik zet mijn mobiel op spreker zodat ik Niall kan horen terwijl ik mijn make-up op doe. "Louis, ik heb hem terug gepakt." Zegt Niall en ik sta even stil. "Wat heb je gedaan?" Vraag ik en Niall grinnikt. "Gewoon." Zegt Niall en ik zucht. "Niall geen zin in spelletjes..." Mompel ik en ik haal Niall weer van de speaker en loop naar beneden. Ik heb eigenlijk geen zin in make-up vandaag. Ik heb nergens zin in de laatste dagen. "Het maakt niet uit." Zegt Niall en ik rol mijn ogen. "Hey maakt mij wel uit, Niall! Ik moet gaan." Zeg ik en ik hang op. Ik hou heel veel van hem maar hij gedraagt zich nu echt als een eikel.
*Nialls POV*
De tranen stromen over mijn wangen. "W-wat?" Vraag ik stotteren aan mijn moeder aan de andere kant van de lijn. "N-niall ik weet het ook niet. We moeten gaan liefje. We houden je op de hoogte." Zegt Maura en ze hangt op. Ik barst in tranen uit en Harry slaat zijn armen om me heen. "Karma." Zegt Louis en ik voel mijn bloed koken. "HOU JE BEK. JE WEET NIET WAAR HET OVER GAAT. ALS HET KARMA IS DAN IS HET JOUW SCHULD, WANT DAN LIGT LISA IN HET VERDOMME ZIEKENHUIS HALF TE STERVEN, DOOR JOU!" Gil ik kwaad. Harry houd me stevig vast Ookal is hij ook geschrokken van mijn uitbarsting. Louis slaat zijn hand voor zijn mond. "L-lisa wat?" Vraagt Louis en ik begin weer te huilen. "I-ik m-moet na-ar haar toe..." Snik ik en Harry wrijft over mijn rug. Het werkt rustgevend. Ik weet niet waarom.
"Vertel het maar Niall." Zegt Liam zacht en ik slik. "Mama belde. Ze zei dat Lisa iets vreselijks had gedaan. Ze weten niet wat, alleen dat het Lisa's keuze was. Nu ligt ze in het ziekenhuis. Ze is stabiel. Ze wachten totdat ze wakker is en dat ze kan vertellen wat er is. Ik wil naar mijn zusje toe." Zeg ik zacht en ik wrijf in mijn ogen. "Is goed. Het is je zusje Niall. De fans zullen het wel begrijpen." Zegt Harry en ik zucht en kijk naar Louis. Het zit geschrokken met zijn handen in zijn haren.
JE LEEST
Sister of Niall Horan | 1D Fanfic-Dutch | Voltooid.
FanficIk ben Lisa Horan. Jaja het zusje van Niall Horan en Greg Horan. Voor mij is Niall gewoon Niall mijn grote broer! Ik ben 18 jaar. Ik ben fan van 5SOS en One Direction! Ik heb de blauwe ogen van Niall en ook de liefde voor eten van Niall... Ik kan et...