5. fejezet- Hova tesz a Teszlek Süveg?

594 50 3
                                    

- Köszöntelek benneteket elsőévesek!- állt fel székéből az igazgató nő.- Nem szeretném sokáig húzni az időt, így azt mondom, kezdjük el a szertartást!

A vadőr elkezdte a névsorolvasást. Az első lány a Hugrabugba került, a társai pacsit adtak neki, megölelték és helyet ajánlottak maguk mellet. A második és a harmadik fiú is a Hollóhátba került. Tovább nem voltam képes figyelni, kezdtem izgulni. De én biztosan a Griffendélbe kerülök. Valami azt súgta, hogy nem lenne olyan jó, ha oda tenne a Teszlek Süveg. Mi van akkor ha a barátaim esetleg másik házba kerülnek?

- Kharon Denem!- a teremben hirtelen néma csönd lett és Kharon elindult a tömegen keresztül Johnson professzor felé. - Csücsülj le!- Mrs. Johnson ráhelyezte a fejére a Süveget:

- Denem? Van valami közöd Tom Denemhez? Hallod fiacskám?

- Igen.- sütötte le a szemét.

- Öhhh, jól van. Ne félj, már eldöntöttem hova kerülsz: Mardekár!- Kharon lehajtott fejjel elindult az asztal felé. Jaj, ne! Az egyetlen barátom is oda kerül ahová nekem nem szabad.

Néhány perc múlva meghallottam a nevem. A Mardekárosok felnevettek a Weasley hallatán. Én kiszökdeltem a székhez. Angelina Johnson tanárnő pedig a fejemre tette a kalapot.

- Weasley? Biztos ez?

- Igen, teljesen.

- Hova szeretnél kerülni, kislány?

- Mondja meg maga!- senkivel nem csinálta ezt bezzeg velem igen.

- Jól van. Meglepődnél ha azt mondanám, hogy öhh Griffendél?

- Nem kicsit sem.

- Ha azt mondanám, hogy Mardekár?

- Igen, nagyon.

- Akkor legyen Mardekár. Meglepődtél?

- Öhhhh, igen, ja.- mi lesz így velem? Mit szólnak majd anyáék?




Voldemort fiaOnde histórias criam vida. Descubra agora