Vücudum buz kesmişti..Etrafda tek duyduğum rüzgarın uğultusuydu..Keskin kan kokusu etrafı sarmıştı..çok yoğun bir biçimde hissediyordum...Her yanım acıyla uğulduyordu gözlerimi açamıyordum..O kadar bitkindim ki ölmek üzere bile olabilirdim..Yavaş yavaş tüm duyularımı kaybettim..
***
Gözlerimi araladım..Ahh lanet olsun uyuya kalmışım..partii Lilo beni öldürücek ! Telefonumu arıyordum üstümdekı örtüyu fırlattım ve..bi dakika .. siyah dantellerle bezenmiş yatak örtüsu..siyah cibinlik..B..bu..rası benim odam değildi ! Yataktan sıcrayıp ayağa kalktım ve arkamı döndüm..KEŞKE DÖNMESEYDİM!
Gözlerim zümrüt yeşili kocaman açılmış iki gözle çarpıştı..Gözleri o kadar güzeldi ki içindeki yemyeşil ormanda kaybolmuştum öylece gözlerine bakıyordum.Ne kadar göz göze bakıştık bilmiyorum ama sonunda kendime gelmiştim..Hemen elime ilk geçirdiğim şeyi kendime siper ettim..En ufak hareketinde onun o yeni fark ettiğim tatlı yüzünü dağıtabilirdim..O hala koyu kahve gözlerime baķıyordu..Hızlıca yanıma gelip elime aldığım vazoyu alıp yerine bıraktı..ben "hağ?" diye kalmıştım
x:Şşş..Sakin ol o antika bir vazo..
-B..en..b--
x: öhhöhm....
Üstüme bakmamaya calışıyordu.. eğilip fırlattığım örtüyü bana uzattı..Çıplak olduğumu daha yeni fark etmiştim hemen örtüyü üstüme dolayıp kendimi sakladım.Aklımdan bin türlü şey geçiyordu...Ama en çok Li yi merak ediyordum...
x: Ahh bağışlaa..Ben Cody..
Samimice elini uzatmıs karşılık vermemi bekliyordu..Çok beklerdi.. Konuşmaya yeltenemiyordum bir seyler hatırlamaya çalışıyorudum ama..hiç bir sey yoktu beynimde..Yine yeşil gözlerinin derinlerine dalmıştım ahh ne kadar aptalım burdan kurtulmam gerekiyor..
#En kısa zamanda devamını göndericem..Lütfen yorum yapın..ve vote Teşekkürler#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Katilleri
FantasiaHayatım aptal bi parti sonrası altüst oldu. Eski efsaneler gerçek mi şakaya bak,bana ne oldu ?! #Nina'nın başına gelenleri ve tatlı aşklarını anlatan zevkle okuyacağınız bir hikaye demiyeceğim. " BU SADECE BAŞLANGIÇ "