Cody'den devam

224 19 10
                                    

Nina nın durumuna bakmak için yanına gittim durumu iyiydi önceden taktığım serumu cıkarttıp onu izlemeye koyuldum...

Aniden kalkıp örtüsünü firlattı öylece ona

na bakıyorudum.. Bir şeyler mırıldanarak bana döndü korktuğu her halinden belliydi..Ne diyeceğimi bilmiyordum kahve gözlerine baka kalmıştım..Gerileyerek eline yanındaki vazoyu siper edip bana bakıyordu atmasına fırsat vermeden vazoyu hızımı kullanarak elinden alıp yerine koydum

-Heyy... Şşş sakin ol o antika..diye birseyler sacmalıyordum ve beni alıp götüren vücuduna bakmamakla savaşıyordum sahte bir öksürükle boģuldum.. Ve yerde olan örtüyu nazikçe ona uzattım hemen vücudunu örttü kıpkırmızı kesılmişti....

Gözlerine dalmıştım hemen toparlanıp Kendimi tanıtmaya yeltendim ama uzattığım el havada kalmıştı..*ne kadar aptalım ķız kim bilir ne düşünüyordu*

Kardesimle olanları Nina ya anlattık..Büyük bir şoka girmişti bizim kurt olmamız..vampirler..tek dostunun ölümü...

Olanları zorla da olsa kabullenmişti... Kafamı karıştıran bir şey

vardı o insandı ama yaşam enerjisi iyileşme hızı...Ya bir şey saklıyordu ya da kendisi de bilmiyordu..Onu göndermek cok tehlikeli olabilirdi..

-Nina seninle bir sey daha konusmam gerekiyor

N: Evet ?

-Bizimle bir müddet kalman gerekiyor vampire dönüşme ihtimalin cok az ama kimseyi teklikeye atamam..

Sinirle N: Gördügun gibi ben gayet iyiyim ! Ve sizinle filan kalmıyorum!!!

- Evet kalıyorsun senin ne olduğun kesinleşene kadar bizimle kalacaksın !(sesimi fazla yükseltmis olmalıyım korkarak gözlerini odaklamısti )

N: B-ENN İNSANIM !!

-Nina !

Hızla mutfaktan cıkıp girise yöneldi Zach onu engelleme calışinca kendisini duvarda asılı buldu ..Hemen müdahale edip nina yi tuttum ve sakinleştirdim..ağlamaya başladı "Üz-gü..nü-" ona sımsıkı sarıldım.Kucağıma alıp odasına çıkardım..

"Cody..ben bilm-"

-Nina..tamam bir şey yok..Kendini sinirlendirmemelisin..yarın bi arkadaşımı cağırıp durumunu konturol etmesini istiyeceğim sorun olmazsa..?

Başını hafifçe salladı onu dinlenmesi icin yatağa bırakıp odadan ayrıldım.

#Kısa oldu üzgünüm..Yetenek sınavlarıma hazırlanmam gerekiyor. lütfen yorum yapın..Okuduğunuz için Teşekkür ederim ..Lüten VOTE#

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığın KatilleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin