Bölüm Bir

130 16 21
                                    

Ocean ve Tara servisteydiler.Etraf karanlıktı,bilmedikleri bir yolda ilerliyorlardı.Hadi buraya kadar her şey yolundaydı,iyide onlar buraya nasıl geldiklerinin hatırlamıyorlardı ki !! Ayrıca tanrı aşkına onlar aynı serviste bile değillerdi ! Diye düşünürlerken serviste birden ilginç olaylar olmaya başladı.Servisi süren Alex amca her zamanki gibi değildi sanki... Ocean ve Tara bile kendilerini her zamanki gibi hissetmiyorlardı.İçlerindeki sıkıntıdan dolayı etrafı izlemeye başladılar.İleride kayalıklar görünmeye başlamıştı.Kayalar yassı bir şekilde merdiven basamakları gibi bazen birbirinin üstünde bazen birbirinin altında kalacak bir şekilde alçalarak inmekteydi.Servis hızla bu yolun sonuna doğru ilerlemeye başladı. Birden Tara ve Ocean sanki bir vizyon gibi gözleri açıkken bir rüya görmeye başladılar. Aslında bir rüya gibi değil de gecikmeli yaşanan bir gelecek sahnesi gibiydi.Çok net bir görüntü yoktu.Zifiri karanlık olmasa bile karanlık bir yerden bir kadının sesi yankılanmaya başladı.'Boş yolda hızla ilerleyen servis aracı Sessiz Kayalıklarına doğru giderek Basınç Mağrasının önüne sürüklenip düşmesi ile çok zarar almasa da mağarada oluşan basınçtan dolayı patladı ve içindekiler kurtulamadı.Yetkililer servis aracına büyü yapıldığını,kendi bölgelerinde izinsiz gerçekleştirilen bu olayın sorumlulularının bulunacağını söyledi' Kadın sanki bir haber spikeriydi, ama kadının söyledikleri ikisine de hiç tanıdık gelmiyordu.Ne isimler ne de yerler... Sonra birden kendilerine geldiler. Sanki az önce kadının söyledikleri gerçekleşmeye başlamıştı.Çünkü servis hızla az önce tarif edilen kayalıklara doğru ilerliyordu.Birden olaylar rüyada gördüklerinden farklı gelişmeye başladı .Servis müthiş bir sarsılmayla garip sesler çıkartarak durdu.Etrafta insanlar vardı. sahi nasıl fark etmemişlerdi ?! Onlar daha ne olduğunu anlayamadan servisten indirildiler. O sırada servis gıcırdayarak tekrar hareket etmeye başladı.Tam o anda Ocean'ın elinde olan kulaklık -her nasılsa- servisin kapısına sıkışmıştı. Ocean kulaklığı çekmeye çalıştı fakat kurtaramamıştı ve servis hızlanarak ilerlemeye devam ediyordu. Tara servisin yanında koşmaya başladı.Bir yandan da söyleniyordu: 'Cidden mi Ocean? Böyle bir durumda bile kulaklığını  sıkıştırmayı nasıl başardın?dedi ve Alex amcaya seslenmeye çalıştı ama Alex amca onu duymuyor gözlerini bir an bile yoldan ayırmıyordu.Sanki transa geçmiş gibiydi!Servis hızla kayalılardan yuvarlanmak üzereydi ki , Ocean kulaklığını çekti ve yere düştü.Tara hemen onun yanına koştu ve onu yerden kaldırdı.Onlar korkulu gözlerle servise bakarlarken ikisi de şimdi kadının dediği gibi patlayacak mı diye düşünüyorlardı. Fakat ne olduğunu göremeden birileri tarafından sürüklenmeye başladılar.Üstünde kocaman bir tabela olan ama karanlıktan dolayı okunmayan, çevresi büyük duvarlarla çevrili bir binadan içeri sokuldular.Çevrede ; kızlara bakan bir çok göz ve ne olduğunu anlamaya çalışan iki kız vardı...
-Bu kitap sevgili kankam rana betül ile birlikte yazdığımız bir kitaptir!-
V&�4

VAMPİR BÖLGESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin