Dağ Evi (Bölüm 4 Yılbaşı Özel)

52 3 0
                                    

-Mete benim babam rahmetli! Onun acısı hala içimde.

-Selin ben bunu bilseydim.... Boşver ben yanındayım. Ben doktordan burdan çıkışını isteyim.

-Peki.
Mete çok tatlı bir çocuk yaaa! Neyse Mete gelsi de buradan kurtulayım! Neyse. Mete gelmişti.

-Hadi kalk küçük hanım.

Kıyafetlerimi giymişti. Mete kolumdan tuttu ve hastaneden çıktık. Mete

-Sana bir süprizim var. En sıcak eşyalarını ve eldivn mont almalsın

-Tamam.

Eve gelmiştik. Mete

-Ben arabadayım Selin gelirsin.

-Tamaamm

Of neredeyse kışlık kıyafetlerim bavulu doldurdu. Ama en önemlisi kalın t-shirt lerimi aldım. Mete nin yanına gelmiştim.

-Hazırım Mete ama şirket..? Işte yapamadım.yaaa!

-Sen boşver... Şirketi tatile verdim. Gel bin arabaya.

-Tamam ne kadar sürer?

- 1 -2 saat sürer çünkü Bursa daki kışlığıma gidiyoruz.

-Mete sen delirdin mi?

-Evet delirdim. Aşk için herşeyi yaparım. (sessiz söylüyor)

-Ne dedin?

-Boşver ya. Bin arabayaa.

-Üff tamam.

Araba çok sıcaktı. Arabanında ayrı bir sürücüsü vardı. Mete yanıma arkaya oturdu. Konuştuk arabada kahve içtik. Eğlendik kısacası. Kendimi iyi hissediyordum Mete yanımda daha ne isteyebilirim ki? Bursa ya gelmiştik. Çok güzeldi. Her yer karla kaplı bugün pek bişey yapamadık ama ... güzeldi. Mete mutfaga gitmişti elin şarap vardı.

-Içecek misin?q

-Olur...

Mete şarabı bardağa dökmüştü. Her bardakta kendimi daha iyi hissediyordum. Gece saat 2 ye kadar durduk. Sonra koltukta ikimzde uyuya kalmışız.

Ertesi Gün
Eveet umarım beğenmişsinizdir. Instagram gerçek hesabım:
karaac_ecenur Takip ederseniz sevinirimm.

Sebep-SonuçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin