Sabah olunca gözüm Mete yi aramıştı. Meteyi bulamayınca Emir in yanına gittimuyuyordu hala ne tatlı! Ama hala şu mesaj aklımdaydı. Mete arkamdan bakıyordu. Bende fark ettim ve..
-Mete senin benden sakladığın şeyler var mı?
-Hayır aşkım! Nereden çıkardın.
-Boşver hayatım kafam çok karışık.
-Tamam gel kahvaltı hazırladım. Emir i de uyandır.
Emir i uyandırmaya gitmiştim gitgide tatlı oluyo ve büyüyordu. Erkenden şirkete gitmemiz gerektiği için hemen kahvaltı yapıp şirkete gittik. Ee tabi birde şirkete çocukla gelirseniz bütün gözler üzerinize düşüyor. Hele şirket sahibi babaysa.-Selin aşkım ben arka bahçeye gidiyorum sen daha kendine asistan seçeceksin. Şirketin stajyerine söylersin adayları gönderir.
-Peki hayatım.
Asistan mı? Bunu hiç düşünmemiştim. Neyse stajyere söyledim.-Melis bana asistan adaylarını gönder ben sececeğim.
-Pki Selin Hanım. Bir kaç dakikada odanızda olurlar.
Off of işler çok zor daha bir sürü imzalayacağım dosyalar var.
Asistan adayları gelmiştii...-Sizden başlayalım!
-Merhaba ben Aylin KÜPLÜK iş yapmayı seviyorum. Burada geçimimi sağlayacağım. Tabii olursa
-Evet sen!
-Merhaba ben Sude AKGÖZ bende burada iş yapmaktan mutluluk duyacağım.
Peki... Evet siz.
-Merhaba ben Bora SARIKAYA sizinle olmaktan mutluluk duyarım.
-Eveeet... Şimdi kendinizi tanıttınız. Ben... Bora Bey sizi seçiyorum. Ama hareketlerinize dikkat edin yoksa sizi mahfederim! Ben yalnız değilim benim bir çocuğum ve kocam var! Kızlar dışarı çıkabilirsiniz. Altını kırmızı kalemle çizerek söylüyorum. Benim bir KOCAM var. Şimdi dışarı çıkabilirsiniz. Stajyer size odanızın yerini gösterir.
Yaa bari ilk günden! Boşver Mete gelmişti.-Aşkım noluyor?
-Asistanım Bora Bey i seçtim. Ve uyarıları yaptım.
-Iyi tamam haddini aşarsa bana gel. Ve bahçeyi hazırladık. Gel çok güzel oldu
-Ayy ben onu unuttum! Tamam sen git geliyorum.
Akşam olunca parti zamanı...Eveet parti zamanı geldi kıyafetlerimi seçtim.(Mediada) çok güzeller bunları bana Mete hediye etmişti. Bayağadır giymiyordum,şimdi giydim. Yemeklerde çok güzeldi.(Mediada)
Partide...Mete
Evet sayın şirket çalışanları aslında bundan 1 hafta önce bizim en mutlu günümüzdü. Çünkü bir bebeimiz oldu bunun içinde bir parti verdik herkes eğlensin!