Ayyy başım çok ağrıyordu! Ama kahvaltı hazırlamak zorundaydım . Yadaaa erkenden Meteler e gidiyim o nasıl olsa AÇ MISIN DIYE SORACAK. Biraz bekledim sonra giyinme odama gittim biraz sexy giyindim. Bizim bahçye çıkmıştım. Metelere gitmem 4 dakikamı alacaktı. Tam 4 dakika bitti ve onların bahçeye girecektim ki korumalar durdurdu.
-Nereye hanfendi!? Mete Bey musait değil!
-Mete Bey i görmeey geldim! Çıkın!
-Hayır hanfendi olmaz!
METE
Dışarıda neler oluyor Meltem !-Mete Bey bir kız sizinle görüşmek istiyormuş.
-Gelsin!
Selin
Bir hizmetli kapıdan başını salladi ve beni bıraktılar. Bahçeye catwalk yürüyüsleriyle girdim etrafa bakıyordum. Eve girdiğimde Mete arkası dönük bir şekilde bekliyordu. Ben-Mete!. Arkasını dönüp bana baktı ve
-Selinnn... Gelsene!
-Geliyorum.
-Meltem çıkabilirsin! Hizmetli başını sallayarak gitti.
METE
Haaytımın aşkı tamda önümde duruyordu!-Selinn gel otur.
-Peki.
-Ee napıyorsun. Beni nasıl buldun?
-Dün akşam villanın önünde komyon duruyordu ona sordum senin buraya taşınacağını söyledi.
-Hmm. Gel aç mısın kahvaltı edelim.
-Olur... Vallah hiç bir şey yemedim!
Mutfağa gitmiştik önümde koca bir menü duruyordu. Ağzım aç8k kalmıştı. Kahvaltıyı ettklikten sonra Mete
-Benim şirkete gitmem lazım. Istersen sende gel. Dedi ve benim cevabım-Elbtte olur .
- Gel gidelim. Tam bir saat geçti ve şirkete geldik şirkete girmeden önce Mete kolunu bnim koluma koydu ve ona bakrım Mete başını salladı ve şirkeet geçtik Mete
-Selin Hanıma bir oda hazırlayın. Dedi ve hütün gözleri üzerimize çekti.Ben ve Mete onun odasına geçtik. Çantamı fırlatıp kolt7ğa attım.
-Ne yapıyorsun sen!
- Gerekeni.. Şirket yardımcısı olcaksın!
-Mete sen delirmişsin!
-Hayır delirmedim küçük hanım!. Birden içeri bir kız girdi ve
-Mete Bey Selin Hanımın odası hazırdır.
-Peki siz Selin e odasına kadar götürün.
-Pek Mete Bey... Gelin Selin Hanım.
Selin
Hakikaten delirmiş bu adam haa. Odama girdiğimde şok oldum. Çünkü çok büyük, şirketin grişine bakıyor, ve yatak var! Bu adam hakikatten DELi . Ya bide telefon numaramı verdim Mete "Seni çıkışta alacağım küçük hanım" yazmış deli vallahi deli! Telefonumu aldım ama acaba çantamı aldım mı? Hayır lanet olsun. Yardımcım Esra Hanımdan çantamı almasını istedi ve peki dedi. Kapı çalmıştı Esra hanım yerine Mete gelmişti!-Evet küçük hanım çantanızı arabaya götürdüm, kısa bir öle yemeğine gidiyoruz.
-Peki Mete Bey
-Sen bana Mete Bey deil Mete diyeceksin.
6 saat sonra..
Evet akşam olmuştu Mete-Bizim eve gidelim ha..
-Olur. Çok yorgundum ..
Ertesi Sabah... Merhabaaa umarım uzun olmuştur. Ha bu arada multimedyada Selin var.