Çok heyecanlıydık çünkü aradan 1 ay geçti ve ben doğum yapıcağım. Mete
-Bak aşkım senin acı çekmeni istemediğim için ameliyat ile aldıracağız bebeği. Tamam mı?
-Tamamm. Şu an içim içime sığmıyor çünkü anne olacağım Mete!
-Biliyorum hayatım. Bende baba olacağım.
Ameliyata 30 dkk kalmıştı. Sonunda ameliyat odasına girmiştim. Çok korkuyordum çünkü hastenede ameliyat odasına kimse içeri giremez tanıdık falan. Yanımda Mete yoktu. Ameliyat 1 saat sürmüş Mete bebein saat kaçta doğduğunuda tutmuş. Oğlumuz saat 00:01 de doğmuş. Gözlerimi açtığımda özel bir odada karşımda Mete yi gördüm.-Hayatım iyi misin?
-Evet iyiyimdee.. oğlumuz nerde?
-Birazdan getircekler çok iyiymiş.
Bebeği getirdikleinde kucağıma verdiler is.ini daha önceden düşünmüştük. Emir koyacaktık. Saat çok geç olmuştu. Bebeği özel bir odaya yatırdılar. Gece uyumuştum.
Sabah...
Mete buradan çıkışımızı istemiş. Buradan kalkınca oğlumuzu alıp eve gittik. Mete sürekli bebeğe bakıyordu , öpüyordü (Mediada) En sonundada onu yaptırdığımız odaya götürdük uyutturmuştum. Mete-Emir için bir kutlama yapalım şirketin bahçesinde?
-Olur aşkımda ben biraz dinleneceğim çok yoruldum.
-Tamam ben üst kattayım hayatım. Mete telefonunu burada unutmuştu bir mesaj geldi mesajda
"100.000 Tl ni yarın akşam saat 09:10 da ver vermessen karın gerçeği öğrenir!" Mete benden bir sey saklıyordu ama öğreneceğim ik başta mesajı atan kişinin telefon numarasını kayıt ettirdim. Ve daha sonra koltukta uyuya kalmışım.