Ahh artık 25 yaşındayım. Hamileyim... Mete ile evlendik. Daha ne olsun . Şirkette Mete olmassa bana kalıyor. Harika. Hamile olduğumu Mete den saklıyordum karnım şişik değildi spor yapıyorum. Bu gün hastaneye ultrosona gideceğim. Erkek mi kız mı bilmiyorum işte onu öğrenmeye gideceğim.
Mete ye hastene yerine başka yere gidiyorum diye kandırmalıydım. Mete yi görmüştüm. Ama Mete ye yalan atmaya kıyamıyordum.-Metee Mete dur.
-Evet aşkım?
-Ben annemin yanına gideceğim.
-Peki ben toplantıdayım. Sonra gelirsin toplantıya aşkm kendine iyi bak tamam mı?
- Merak etme canım. Görüşürüz. Mete beni öpüp gitmişti. Vazgeçemiyorr. Neyse benim isteğim erkekti ama Mete ye daha önce uiç sor.amıştım.
Asansörden inmiştim.Mete ' den
Bu kız bir şeyler çeviriyor ama en iyisi peşine adam takıyım.-Ali ,Adnan gelir misiniz?
-Evet buyrun Mete Bey.
-Selin Hanımı takip etmenizi istiyorum.
- Peki Mete Bey.
Selin ' denAyyy inşllah erkek olurr. Neyse arabama binmiştim. Hastane olarak ****** Hastanesi ne gidiyorum.(Isim veremiyorum) Hastanenin kadın doğum bölümüne gitmiştim. 3. kişi bendim. Bana sıra gelmişti. Dr. .ile konuşuyorduk
-Beklentiniz nedir Selin Hanım?
-Erkek ama...
-Babası var mı?
-Evet ama ondan saklıyorum. Süpriz yapıcağım.
-Hmmmm ultrasona göre beklentiniz ile aynı. Oğlunuz olacak.
-Ayy ya hep oğlumuz olsun istemiştim.
-Selin Hanım bunlarda ultrason fotoğrafları.
-Teşekkürler Mine Hanım.
Oğlumuz olacak yaaa ne tatlı! Neyse arabay binmiştim.Ali ve Adnan'dan
-üff Ali kızı kaçırdık.galibaa!
-Valla kaçırdık yürü gidelim.
Selin'den
Ayy karnım.ağırmaya başladı ama doğumada 1ay kaldı. Şirkete geldim koridorlarda kimse yoktu tabii ki herkes toplantıdaydı. Toplantı odasına girdiğimde herkes ayağa kalktı. Mete arkasna bakıptı karşısında beni görünce şaşırdı.Mete
-Arkadaşlar toplantı bitti yarın görüşürüz.
-Galiba geç kaldım?
-Hayır senin güzelliğine doymak için bitirdim.
-Yapma.şöyle. Akşam benim.evde beraber başbaşa yemek yiyelim mi? Hem sana bir şeyler söylerim annem hakkında.
-Tamam olur. O zaman akşam görüşürüz. Her zamanki gibi öpüp gitti.
-Mete!
-Evet canım.
-Seni seviyorum.
-Bende seni seviyorum aşkım.
Akşam-Evet aşkım ne söyleyeceksin?
-Ilk once orta güzel haberi söyleyim. Ben bir dergi çıkarmak isrltiyorum ve kendime şirket açacağım dergi hakkında ama senin şirketinde hala yardımcınim.
-Bu çok güzel! Diğeri nedir aşkm?
-Mete biliyorsun ben sana asla yalan atmam. Ama.bu sefer süpriz olsun diye sana yaln attım ben anneme gitmedim. Hastaneye gittim.
-Bir şeyin mi var hayatım?
-Metee.. ben hamileyim!
-Selin yalan söyleme.
-Hayır Mete al bunlar ultrason fotoğrafrafları.
-Selin oğlumuz mu olcak!
-Evet aşkımm!
-lMete bana sarılmıştı. Kizmayacağını biliyordum.
-Aşk8m harika gel dinlen biraz. Yalan söylesen bile ben kızmam hayatım .
-Tamam aşkım benim uykum geldi gel yatalım.
Tamam.
Eveet uzun oldu ve güzel oldu. Umarım beğendiniz. Arkadaşlar neden mi foto yükleyimiyorum mediaya çünkü Dowlanların hepsini sildim. Bu arada 5 yıl önce Selin 19 yaşında idi haberiniz olsun. Diğer bölümde görüşürüz.